20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378612 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #435 på: 04. Des. 2008, 22:09 »
Håper inderlig at Per Ciljan tar turen til Newcastle i januar. Han imponerer meg stadig, tror absolutt han kan bli en god PL-spiller!

Henger meg på denne. CILJAN til NUFC i januar! Tror han hadde klart seg godt, meget godt i newcastle...
Who else...... Alan Shearer

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #436 på: 04. Des. 2008, 22:31 »
Heskey på billig salg kan fort konkurrere ut både Viduka og Martins.... så det er jo noe å tenke på?:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #437 på: 04. Des. 2008, 22:36 »
Heskey på billig salg kan fort konkurrere ut både Viduka og Martins.... så det er jo noe å tenke på?:)

Du kødder??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #438 på: 04. Des. 2008, 22:41 »
Ja jeg kødder!:D Der skulle det stå Sholadinho!! ;D jeg så slutten av Rosenborg kampen mens jeg skrev på autopilot... så det skulle stå Viduka og Ameobi!:D hehe... Og da er jeg vell ikke helt på jordet?:)

Synes det var artig å se på Lustig i slutten av kampen! det er nesten sånn at vi burde kjøpe han også! en helt enorm arbeidsvilje, foten er skada og klarer såvidt å gå på den... men stormer i angrep, og legger ingenting mellom i forsvar! står respekt av det lang vei! Ciljan er veldig velkommen!

håper Wise ennå har litt makt ;D (nå får jeg vell en til "Du kødder??") hehe, og svaret er vell på en måte ja til det også! :D bare for å ha det sagt! ;)
Han kom, ble mett og dett var dett....

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #439 på: 04. Des. 2008, 22:51 »
Vi må skynde oss å få Ciljan til Newcastle før Barcelona og Inter kommer på banen...  ;)
For en spiller!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #440 på: 04. Des. 2008, 22:58 »
Helt klart! Om ikke disse klubbene, så ihvertfall klubber vi helt klart bør kunne matche i kampen om hans signatur. Den mannen viser stadig prov på mye potensiale! Helt sjukt bra med løpskapasitet også! En Leo med langt bedre offensive kvaliteter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #441 på: 04. Des. 2008, 23:03 »
Overdrev litt. Men vi har en enorm fordel i og med at han er Newcastlesupporter. En utrolig sympatisk mann med andre ord. Har møtt han drita på byen og vi har snakket om at han skal til Newcastle. Om det kun var fylleprat gjenstår og se.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #442 på: 05. Des. 2008, 10:48 »
http://www.nufcblog.com/2008/12/02/transfer-news/joe-kinnear-has-transfer-funds-official/

Kinnear sier han ikke nødvendigvis trenger selge for å kjøpe nye spillere.

Etter den store finanskrisen nå har slått til for fullt så har Ashley bestemt seg for å ansette en effektiviserings direktør. Hans jobb vil primært være å finne hvor klubben kan spare penger. Siden lønnsutgiftene er en av de største postene skal han etter sigende se på om klubben kan klare seg med kun 9 spillere hver kamp.

Dette vil få mange positive ringvirkninger som:
Færre drakter, shortser og strømper som må vaskes
Mindre slitasje på gressmatta - det igjen fører til at en del av banemannskapet kan sies opp
Færre flybilletter til bortekamper
Mindre mat i kantina
Færre parkeringsplasser
Færre i støtteapparatet rundt laget
osv osv.

Vi skal bli verdens mest effektivt drevne klubb innen utgangen av januar... Så da regner jeg med vi selger sånn ca 8-10 spillere allerede i januar.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #443 på: 05. Des. 2008, 13:35 »
Haha, ikke umulig, det nei ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #444 på: 05. Des. 2008, 22:28 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1092285/Newcastle-boss-Kinnear-eyes-12m-January-spending-spree.html?ITO=1490

To erfarne PL-spillere som hver vil koste £6mill. Hvem kan dette være? Warnock er nok en av dem, men hvem kan den andre være?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #445 på: 05. Des. 2008, 22:41 »
Kommer litt ann på hva han legger i erfaren, er det en spiller som har vært i PL i 2-3 år eller 6-7 år?

Tipper på Warnock. Den andre kan kanskje være:
Lennon
Heskey
Baines
Cahill
Upson
?? Sikkert mange flere, men det er de jeg kommer på som visstnok vil være tilgjenglige i Januar dersom man tror på sladderpressen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #446 på: 05. Des. 2008, 22:45 »
Cahill for £6mill? Det ville vært et røverkjøp!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #447 på: 05. Des. 2008, 22:55 »
Det har jo gått litt rykter om at han kan være på vei bort. Om han går for 6MP vet jeg ikke, men er vi heldige så skal man ikke se bort i fra at han kan gå for mellom 6-8 hvertfall. En spiller som ville hevet midtbanen vår betraktlig!! Desverre ser jeg ikke for meg at det er han JK er ute etter, tipper det er to forsvarsspillere det er snakk om.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #448 på: 05. Des. 2008, 22:58 »
Jepp, har vel vært snakk om en venstreback og en midtstopper.

Venstreback er greit, men trenger vi å bruke penger på en midtstopper nå? Er det ikke andre plasser som er viktigere å forsterke? Jeg mener vi trenger en ny sentral midtbanespiller, gjerne en offensiv!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #449 på: 05. Des. 2008, 23:02 »
Nå som vi har Colo og Bassong som stopperpar med Taylor i bakhånd ser jeg ikke helt behovet for en ny stopper. Så jeg tar heller en Cahill type spiller, faktisk akkurat det vi mangler. Eller så håper jeg vi henter Palacios fra Wigan..