20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #195 på: 30. Okt. 2008, 10:19 »
Newcastle set to land Watford winger O'Toole
Newcastle United are set to land Watford midfielder John-Joe O'Toole.
The Sun says the promising midfielder, 20, is set to join caretaker boss and fellow Irishman Joe Kinnear in a deal worth around £1million.
O’Toole is a crowd favourite at Vicarage Road after emerging from the youth team ranks.
He is only a year into his first professional contract but has already caught the eye of several Premier League clubs and broken into the Ireland Under-21 team.
O’Toole has scored seven goals in 12 games this season, but Watford need the cash.

Dette er en spiller jeg aldri har hørt om engang. Men han scorer da iallefall mål. Hadde sikkert vært en spennende spiller å fått til klubben, siden vi trenger iallefall en ving til.


Kjøper vi han no og så kjem han 1 januar?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #196 på: 30. Okt. 2008, 10:31 »
Ja, tidligst.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #197 på: 30. Okt. 2008, 11:01 »
Newcastle set to land Watford winger O'Toole
Newcastle United are set to land Watford midfielder John-Joe O'Toole.
The Sun says the promising midfielder, 20, is set to join caretaker boss and fellow Irishman Joe Kinnear in a deal worth around £1million.
O’Toole is a crowd favourite at Vicarage Road after emerging from the youth team ranks.
He is only a year into his first professional contract but has already caught the eye of several Premier League clubs and broken into the Ireland Under-21 team.
O’Toole has scored seven goals in 12 games this season, but Watford need the cash.

Dette er en spiller jeg aldri har hørt om engang. Men han scorer da iallefall mål. Hadde sikkert vært en spennende spiller å fått til klubben, siden vi trenger iallefall en ving til.


Det her kjøpet minner meg litt om Jenas, ikke av kvalitet, men at det kommer en helt ifra divisjonen under som er favoritt blandt supporterne og storspiller for laget:) høres veldig bra ut egentlig!
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #198 på: 30. Okt. 2008, 12:32 »
Virker litt rart at vi kjøper spillere noe uten permanent manager og klubben ute for salg, men Wise skal visst ha væt å sett på Watford så det er vel her det komme fra.

Har heller ikke hørt om spilleren annet enn fra FM. På spillet er han ganske bra mener jeg å huske, men er sentral midt og ikke ving der. Ser gjerne at vi henter flere unge engelske spillere. Martin O'Neill har jo f.eks. hatt sto suksess med det. I CCC er det flere spennende spillere og flere spiller ferfra har slått gjennom i PL de siste årene.

Anthony

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #199 på: 30. Okt. 2008, 12:40 »
Owen Garvan er jo ifra samme land som den andre iren som ble nevnt ovenfor, lik alder og like spillerposisjoner. Ellers er John O'Toole et ubeskrevet blad, har observert at Garvan har flere landskamper fra Irland (7 kamper, 3 mål).

Georgia har vi vel god erfaring med, og Belgia om jeg ikke husker helt feil!
Så gode nasjoner vi trygt kan shoppe i :)

Oguchi Onyewu - Standard Liege  :)

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #200 på: 30. Okt. 2008, 13:12 »
Owen Garvan er jo ifra samme land som den andre iren som ble nevnt ovenfor, lik alder og like spillerposisjoner. Ellers er John O'Toole et ubeskrevet blad, har observert at Garvan har flere landskamper fra Irland (7 kamper, 3 mål).

Georgia har vi vel god erfaring med, og Belgia om jeg ikke husker helt feil!
Så gode nasjoner vi trygt kan shoppe i :)

Oguchi Onyewu - Standard Liege  :)

Jepp, han er en Amrikaner som spiller i Belgia ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #201 på: 31. Okt. 2008, 12:36 »
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/davids-invites-newcastle-offer-806943.html
Er denne mannen det vi trenger for å forsterke midtbanen. Eller blir han bare enda en evt stallfyll?
Jeg mener vi burde forsterke førstelaget, ikke kjøpe spillere som er dårligere enn de vi har i klubben.
Hva mener dere? Å er det noen som evt har sett denne mannen spille fotball?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #202 på: 31. Okt. 2008, 13:02 »
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/davids-invites-newcastle-offer-806943.html
Er denne mannen det vi trenger for å forsterke midtbanen. Eller blir han bare enda en evt stallfyll?
Jeg mener vi burde forsterke førstelaget, ikke kjøpe spillere som er dårligere enn de vi har i klubben.
Hva mener dere? Å er det noen som evt har sett denne mannen spille fotball?

Hmm, kjenner han overhodet ikke!
Men at Djurgården ikke ønsker beholde han er vel ikke akkurat noe kvalitetsstempel!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #203 på: 31. Okt. 2008, 20:56 »
Tenker det samme selv. Når DIF ikke vil beholde fyren, da kan jeg ikke skjønne hvordan han skal være god nok for Newcastle. På reservelaget vårt bør det optimalt sett utelukkende være ungdommer som allerede nå er god nok for a-laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #204 på: 31. Okt. 2008, 23:04 »
Tja, han og Nacho kan jo trene tilsammens :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #205 på: 01. Nov. 2008, 11:17 »
“Me and Dennis have traded names. We saw the French Under-21s – we put three players down from that game – we put two players down at a German club. I think he’s shooting around looking at various teams,”

“We’re looking at it two-fold – he’s looking for ones for the future, although I’d like ones for the first team, because I’m selfish.”

Dette er sitater fra Joe Kinnear. Spennende egentlig. Frankrike har vel et brukbart U21 lag.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #206 på: 01. Nov. 2008, 12:14 »
Frankrike har jo sammen med Portugal og Nederland vært de største eksportørene av talenter til ligaer utenfor sitt eget hjemland. Mange har jo også vist seg å være verdensklasse.

Jeg synes det er like spennende at de har spillere fra Tyskland på blokka, de produserer jo knall gode spillere på løpende bånd, men kun et fåtall av disse forsvinner fra den tyske ligaen.
Jeg har veldig sansen for tysk fotball og håper at NUFC kan hente noen spillere fra Bundesligaen. Når jeg tenker på tyske spillere generelt ser jeg for meg veldig god moral og holdninger, skuddstyrke og gode tekniske ferdigheter (veldig ulikt Nederland og Portugal, men teknikk er mer en bare å kunne drible å finte).
Hadde vært kjempe med en ny tysker i klubben! Den forrige (Hamann) leverer fortsatt varene på et veldig godt lag ca 10 år etter at vi solgte han.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #207 på: 01. Nov. 2008, 12:35 »
Jeg er å enig i at Tyske spillere kan være spennende. De er vel å kjent for god utholdenhet\arbeidskapasitet. Gleder meg virkelig til å se hva som skjer, vist Ashely må gå over til plan b. Da for vi superparet Dennis Kvise å Joe kvinner som skal ut å kjøpe spillere. Dette blir spennende ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #208 på: 01. Nov. 2008, 12:45 »
Joe Kinnear som manager ut sesongen. Grøss og gru...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #209 på: 01. Nov. 2008, 13:05 »
Joe Kinnear som manager ut sesongen. Grøss og gru...

Hvorfor er han grøss og gru?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM