20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378599 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #150 på: 05. Okt. 2008, 21:21 »
Nå får noen av de rutinerte forumbrukerne her inne ta en god joggerunde rundt huset eller no! For hvis dere ikke har bedre ting å gjøre enn å diskutere hvorvidt det er relevant å diskutere overganger i en overgangstopic så har dere virkelig deep shit trøbbel. Har dere tenkt tanken at dere ikke nødvendigvis må inn på akkurat denne siden!?
I dagens fotball jobbes det kontinuerlig med overganger hele året så hvorfor det ikke skal kunne gå ann å diskutere dette nå er for meg et stort mysterium!  Appiah er free agent , det vil si at han kunne kommet til oss akkurat nå. Han kunne blitt en god tilvekst i en midtbane som sliter og spesielt i en posisjon hvor vi er veldig sårbare hvis vi skulle få en skade på en aldrende Butt. Hadde du sagt til meg før årets sommervindu at en friskmeldt Appiah skulle være free agent ved vinduets slutt hadde jeg ikke trodd det grann på det! Han er klasse og akkurat det vi trenger i en altfor liten stall. Jeg synes det vitner om god NUFC-patriotisme å stadig se etter mulige løsninger i en tung periode. Det å diskutere ny taktikk, nye spillere, nytt management er gode eksempler på nettopp dette. Howay the lads!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #151 på: 05. Okt. 2008, 21:32 »
Hvordan er det med skadesituasjonen til Appiah nå da? Han har vel slitt før med knerne eller no? Appiah i form er en kvalitetsspiller og bedre enn både Geremi og Butt så hvis han er helt frisk ser jeg ingen grunn til å ikke vurdere han.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #152 på: 05. Okt. 2008, 21:40 »
Hvordan er det med skadesituasjonen til Appiah nå da? Han har vel slitt før med knerne eller no? Appiah i form er en kvalitetsspiller og bedre enn både Geremi og Butt så hvis han er helt frisk ser jeg ingen grunn til å ikke vurdere han.

Er ikkje grunnen til at han er klubbleus det at han er nesten invalid då?

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Januar 2009
« Svar #153 på: 05. Okt. 2008, 21:46 »
Folk må få lov til å stille seg kritiske, som Tommy Sten sier. Men hvis folk på død og liv vil diskutere overganger, så kan selvfølgelig ingen hindre dem i det. Da har jeg sagt mitt om den saken med mindre noen skulle føle trang til å fortsette diskusjonen. Så får de som virkelig vil prate om ting, som aldri kommer til å skje uansett, fortsette med det.
« Siste redigering: 05. Okt. 2008, 22:09 av geordie-olav »

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #154 på: 05. Okt. 2008, 21:55 »
Hvordan er det med skadesituasjonen til Appiah nå da? Han har vel slitt før med knerne eller no? Appiah i form er en kvalitetsspiller og bedre enn både Geremi og Butt så hvis han er helt frisk ser jeg ingen grunn til å ikke vurdere han.

Er ikkje grunnen til at han er klubbleus det at han er nesten invalid då?

Det var det jeg også trodde, men kan ikke si at jeg har full oversikt over dette og siden kung zlatan som tydligvis kjenner bedre til spilleren enn jeg ikke nevner det begynner jeg å lure.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #155 på: 05. Okt. 2008, 21:57 »
Appiah har slitt mye med skader ja, og i tillegg til en ønsket lønn på £60.000 i uka skjønner jeg godt at mange er skeptiske.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #156 på: 05. Okt. 2008, 22:27 »
Nå begynner det å ligne noe.. dette er kreativ diskusjon! :) Appiah har vært skadeplaget de siste årene ja, men har spilt seg frisk nå og har spilt flere landskamper for Ghana i senere tid. Er helt klart en stor sjanse dette, men vi står ikke i posisjon til å velge fra øverste hylle ;)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #157 på: 05. Okt. 2008, 23:45 »
Hadde vært genialt og fått han inn med en bonusbasert kontrakt, som ikke utbetaler store summer til skadete spillere. Brukes dette noe særlig, overhodet?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #158 på: 06. Okt. 2008, 18:58 »
Vi kan jo gjøre som Boro gjorde med Woodgate. Gi ham en "pay as you play"-kontrakt frem til sommeren. Så får vi se da om vi kan gi ham en permanent kontrakt, med fast lønn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #161 på: 19. Okt. 2008, 11:15 »
Ryktet som måtte komme:

Michael Owen heading to Manchester City in January
By Brian Mcnally, sundaymirror.co.uk 19/10/2008

EXCLUSIVE

Michael Owen is just 73 days away from ending his three-year Newcastle nightmare.

Moneybags Manchester City lead the chase for his signature with Eastlands boss Mark Hughes already having the go ahead from board level to match the deposed England striker's £5million-plus wage demands.

Owen will be 29 in December and is ready to turn his back on St James' Park. A source close to the player said: "Michael needs to kick start his career and win back his England place. The Newcastle move never really worked out."

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/10/19/michael-owen-heading-to-manchester-city-in-january-115875-20818817/


Overasker meg ikke hvis City er interessert og de kan lett gi han like bra eller bedre lønn. Hvis Liverpool ikke er interessert er vel City et mulig alternativ.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #162 på: 19. Okt. 2008, 12:04 »
Noe sier meg at Owen ikke vil til City, men ikke dermed sagt at det er i Newcastle han vil være.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #163 på: 20. Okt. 2008, 19:01 »
Det er en skandale uten sidestykke at Michael Owen ikke har fått det kontraktstilbudet Kevin Keegan maste i et halvår om at han måtte få.
Det er en skandale som jeg utelukkende vil skylde på Mike Ashley for, hvis Michael Owen forsvinner til en hvilken som helst annen PL-klubb i januar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #164 på: 20. Okt. 2008, 19:25 »
Det er en skandale uten sidestykke at Michael Owen ikke har fått det kontraktstilbudet Kevin Keegan maste i et halvår om at han måtte få.
Det er en skandale som jeg utelukkende vil skylde på Mike Ashley for, hvis Michael Owen forsvinner til en hvilken som helst annen PL-klubb i januar.

Er du helt sikker på at Owen ønsket å forlenge kontrakten? Jeg er neimen ikke sikker, jeg tipper klubben la fram et tilbud i våres/sommer. Det føler jeg meg nesten helt sikker på.

Veldig synd hvis Owen forsvinner, eneste redningen slik jeg ser det er en et raskt oppkjøp og inn med Shearer i managerstolen. Da er jeg 100% sikker på at Owen blir. Derimot er jeg helt sikker på at Owen ikke er interressert i å signere noen kontrakt med oss så lenge klubben ligger å "vaker" i ingenmanssland.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM