20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lauritz

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #75 på: 19. Sep. 2008, 13:25 »
Det som først og fremst må inn er en ledelse som vet hvordan en klubb skal drives! Pr.dags dato har vi ikke det.. Desto lenger tid det tar før noen skikkelige folk kommer inn og tar over, desto lenger ned på tabellenhavner vi! Er direkte latterlig å sitte å lese alt som kommer ut av kjeften på trekløveren i ledelsen, og jeg får voldelige tanker hver gang jeg ser Wise eller Llambias! Når jeg ser MA føler jeg meg flau! Flau over at en slik feit kødd, sitter som eier klubben vår!

Hvis jeg skal nevne spillere som jeg vil ha inn i januar:
- En venstreback som går rett inn i første 11'ern
- En defensiv midtbanespiller. F.eks Veloso
- En løpssterk og ung midtbanespiller. F.eks Per Ciljan Skjelbred
I tillegg må Owen skrive under på ny kontrakt, samt at Obafemi blir med oss videre. En ny manager må komme inn! La gjerne det bli King Kev, David Moyes eller en manager i verdensklasse!

De som må ut i januar:- Nicky Butt. Sorry mate, din tid i Newcastle United er ute. Du blir altfor treg og forutsigbar, i tillegg til at du gjør horrible valg på midtbanen! Ikke jobber du godt nok heller, så det er på tide å slippe yngre krefter til!
- Shola Ameobi. Trenger jeg å utdype?

Så får vi se da!
« Siste redigering: 19. Sep. 2008, 13:27 av Lauritz »

Anthony

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #76 på: 19. Sep. 2008, 19:04 »
Skulle gjerne sett Miguel Veloso og Kevin Nolan sentralt på midten.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #77 på: 19. Sep. 2008, 19:08 »
Skulle gjerne sett Miguel Veloso og Kevin Nolan sentralt på midten.

Hvorfor ikke Joey Barton, som er bedre enn Kevin Nolan. Veloso er en av spillerene vi kan håpe på at vi prøver å kjøpe i januar!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #78 på: 19. Sep. 2008, 19:35 »
Eg tror Shola Ameobi er bedre enn Iversen, faktisk. Ikke ford eg mener Iversen er så elendig, men dei spiller i to vtt forskjellige ligaer. Å Viduka er jo faktisk en god spiss på PL-skalaen. Nå håper eg ikke at eg gikk på en av dine ironiske vitser.
Nå får du ekstremt mye pepper her, Seb.
Jeg skal gi deg muligheten til å utdype hvorfor du mener Steffen Iversen er dårligere enn Shola Ameobi.

Nøyaktig hvilke ferdigheter og kvaliteter har Ameobi, som ikke Steffen Iversen har?
Shola Ameobi har 170 a-lagskamper for Newcastle. Og 28 scoringer.
Steffen Iversen har 36 mål på 143 kamper for Tottenham.

Statistikken burde tale for seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anthony

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #79 på: 19. Sep. 2008, 19:50 »
http://arkiv.nettavisen.no/Nyhet/323495/Fotball-stjerne+straffes+for+vold.html
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2039274.ece
+ Artige innspill på det årlige julebordet.

vel, her har du en av grunnene. Ser ikke på han som en idealistisk leder på midten. Etter at Butt er blitt karaktrisert som en spiller under-pari og er delvis ferdig i klubben, er jo Nolan et bedre alternativ. Hva Barton har bidratt med på banen derimot er et ubeskrevet blad slik jeg ser det.

Ved siden av testosteronnivået til Barton, har han etter det jeg har observert, ikke noe som er ut-av-denne-verden-resultater å skilte med. Men, men det skal vist veldig lite til for at jeg blir skuffet, noe som jeg ofte gjør over fotballspillere. Time will show.



Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #80 på: 20. Sep. 2008, 11:40 »
Eg tror Shola Ameobi er bedre enn Iversen, faktisk. Ikke ford eg mener Iversen er så elendig, men dei spiller i to vtt forskjellige ligaer. Å Viduka er jo faktisk en god spiss på PL-skalaen. Nå håper eg ikke at eg gikk på en av dine ironiske vitser.
Nå får du ekstremt mye pepper her, Seb.
Jeg skal gi deg muligheten til å utdype hvorfor du mener Steffen Iversen er dårligere enn Shola Ameobi.

Nøyaktig hvilke ferdigheter og kvaliteter har Ameobi, som ikke Steffen Iversen har?
Shola Ameobi har 170 a-lagskamper for Newcastle. Og 28 scoringer.
Steffen Iversen har 36 mål på 143 kamper for Tottenham.

Statistikken burde tale for seg.


Når Iversen putta dei måla for Tottenham, var han jo bedre enn Ameobi. Men det blir som å si at Pele er bedre enn Ameobi... Skal vere enig i at Iversen nok er bedre teknisk enn Ameobi, men for å si det sånn da; eg tror Ameobi hadde scort mye i TL. Han hadde jo vert overlegen fysisk, og hadde ikke sett så temposvak ut. Men eg ser jo at eg kom litt skjevt ut her, men eg mener i alle fall at Ameobi hadde vert minst like god sett over alt en Iversen.
« Siste redigering: 21. Sep. 2008, 17:32 av Sebastian Eriksson »

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #81 på: 20. Sep. 2008, 12:38 »
For et par år sidan var nok Ameobi like god som Iversen. Men det var før desse skadene kom. Per dags dato er Ameobi fullstendig ubrukelig, mens Iversen held internasjonalt nivå.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #82 på: 20. Sep. 2008, 15:05 »
Hadde Shola Ameobi spilt i Rosenborg ville han fått Besart Berisha til å se ut som Fernando Torres.
Og det er ikke ment positivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anthony

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #83 på: 21. Sep. 2008, 17:41 »

Wot about swapping Shola "coffeeshop" Ameobi into tha famous Lee Trundle though?.



bagdad bob

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 115
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #84 på: 21. Sep. 2008, 17:53 »
Trur dessverre at viss vi klare og ikkje selge noken i januar så skal vi være fornøyd. Nye tilskudd til laget kan vi sjå langt etter så lenge MA styrer skuta på grunn....Verste som kan skje er vel at owen martins jonas osv blir solgt no og handelen blir avtalt fullført i januar ???

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #85 på: 21. Sep. 2008, 17:56 »
Trur dessverre at viss vi klare og ikkje selge noken i januar så skal vi være fornøyd. Nye tilskudd til laget kan vi sjå langt etter så lenge MA styrer skuta på grunn....Verste som kan skje er vel at owen martins jonas osv blir solgt no og handelen blir avtalt fullført i januar ???

amen!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #86 på: 22. Sep. 2008, 08:43 »
Redd det blir mange salg i januar.

http://www.tribalfootball.com/?q=node/201809
an sparker ikke Bobby Robson??

twominds

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 84
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #87 på: 22. Sep. 2008, 09:34 »
Tror nok Newcastle må begynne å se til USA og hvordan de kriserammede bankene der jobber for å beholde sine ansatte. "Pay to stay" er vel det eneste som snart kan hindre at vi står ribbet tilbake og vil trenge et halvt tiår for å gjenoppbygge klubben, hvis det i det hele tatt går. Hadde jeg vært Vegard Forren så hadde det nok fristet mer med Milan enn kaos i nord-england i januar.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #88 på: 22. Sep. 2008, 11:34 »
Newcastle ser på Vegard Forren!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=516746

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #89 på: 22. Sep. 2008, 11:56 »

Wot about swapping Shola "coffeeshop" Ameobi into tha famous Lee Trundle though?.




Så jo straks bedre ut en godeste Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida