20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 379248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3150 på: 02. Feb. 2009, 19:45 »
Prøvde neppe så veldig hardt.
Vi har hørt at vi fikk et bud på Johnson avslått. Men har ikke hørt noe om et annet bud på 7-8 mill som ble avslått.
Uansett, vi trenger spillere så sårt at vi må ha både plan B, C, D, E, F....Ø og Å. Stallen vår er nøyaktig like stor i antall som den var da Given klagde sin nød i høst. Eller, det vil si, vi har fått inn klassespilleren Peter Løvenkrands, som trenger et halvår på å komme i kampform. Og nå har han jo også en kontrakt på et halvår, så da sitter vi igjen med hvor mye?

Selv om vi har solgt spillere på plasser hvor nøden ikke er så stor, og erstattet dem med spillere som dekker posisjoner hvor behovet er stort, så er det fremdeles ikke i nærheten av å være ok.

Du har antydet at Nolan og Taylor er klare forsterkninger, når alt de gjør er å forsterke en syltynn stall med sitt blotte nærvær, ikke stort annet. Ja, vi har mange skader på midtbanen, og derfor er Nolan en forsterkning. Men det er bare fordi vi har mange skader.
Ryan Taylor vil trolig bli backup på høyreback/høyreving og muligens venstreback. Og han forsterker oss i den grad at vi trenger backup. Men hvordan kan du kalle dette "klare forsterkninger" når det så åpenbart bare er stallfyll?

Ja, stallfyll er nødvendig. Men vær så snill å kall en spade for en spade.

Vi kan ikke unnskylde oss med at "ja, men vi hadde et par bud inne som ble avslått". Poenget er at å by på spillere først på transfer deadline day er altfor sent. Dessuten så må vi ha mer enn bare to bud inne, når vi trenger et helt lag av nye spillere, for å få den nødvendige bredden i troppen. Og hvor er den venstrebacken vi har mast om i tusen år? Hvor er den venstrebacken Kinnear på død og liv skulle ha?
Ja, vi forhørte oss om en guttunge fra Coventry, og vi har hatt følere ute på John Arne Riise. Men det er to stykker. Vi har fått avslag på begge. Hvor er venstrebacken?

Hvis dette var "å prøve" så synes jeg vi legger liste helt utrolig lavt. Jeg kaller ikke dette å prøve. Jeg kaller det å spille et spill, som gjør at uvitende, naive idioter som deg tror at han har prøvd, når han i realiteten IKKE har det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3151 på: 02. Feb. 2009, 19:47 »
Vi kan forstsatt hente Appiah vell?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3152 på: 02. Feb. 2009, 19:50 »
Ja tror det er lov å hente free agents og få lån ala Nacho
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3153 på: 02. Feb. 2009, 19:56 »
Ja tror det er lov å hente free agents og få lån ala Nacho
Det er vel ikke lov å hente spillere på lån nå? Ellers hadde vel ikke klubbene stresset så jævli med å få låneavtalene klare før deadline.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3154 på: 02. Feb. 2009, 19:58 »
Synes han ene agenten fra Leeds snakket om det. Jeg er ikke sikker, men trodde det var lov for Championship klubber å låne fra Pl klubber.  Og at Pl klubber kunne låne fra klubber utenfor England. Jeg er ikke sikker.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3155 på: 02. Feb. 2009, 20:02 »
Championship-klubber kan låne fra Premier League klubber tror jeg. Tror ikke Premier League-klubber kan låne noe som helst etter overgangsvinduet. Men spillere som ikke har kontrakt kan de hente tror jeg. I allefall en stund etter overgangsvinduet har stengt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3156 på: 02. Feb. 2009, 20:03 »
Ja, me kunne ha gitt 10mill pund for Johnson, så hadde me fått 1 spelar til. Men da hadde alla klaga på prisen.

Johnson var den spelaren Ashley håpa på idag, tilegg trur eg kanskje Fox frå Coventry var den siste. Litt usikker på den ukjente 8mill pund midtbanespelaren.

Ashley håpa på ? Er vel Kinnear som skal bestemme tranfers, men det skjer jo ikke, og i det siste har Kinnear kommet med mer og mer Løgner i media takker være Styret. . Han har sakt bla. det jeg kommer på i farta:

- Går ut å sier at Ashley har gjort £10 mill pund tilgjengelig for tranfers. .
-  Sier vi har bydd på spillere langt under markedsverdi, Hvorfor? ? ?
- Sier flere ganger at vi får inn flere spillere.
- Sa at han etter all sannsynelighet skulle få inn 2 spillere idag noe som ikke skjedde. .

Skjønner ikke folk at Johnson budet bare var ett spill for media ? Vi får 8 mill p. for given, hvorfor i så fall da kunne vi ikke bare byttet spillere da? Jo, fordi vi etter all sannsynelighet har tilbudt Given for Johnson, men Man City nektet, hvorfor skulle de da godta 8 mill p. bud for han idag?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3157 på: 02. Feb. 2009, 20:03 »
Mens mange av de andre lagene som kjemper mot nedrykk har forsterket seg har vi blitt svekket. Denne sesongen handler nå om en ting og det er å unngå nedrykk.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3158 på: 02. Feb. 2009, 20:07 »
Og hva med de to spillerne vi skulle låne???
Pluss to nye i dag. "Big enough" og "decent players". Hvem snakker han om, må ha hatt noen rare drømmer i det siste.

Kinnear er en oppblåst forpult løgnhals

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3159 på: 02. Feb. 2009, 20:12 »
Og hva med de to spillerne vi skulle låne???
Pluss to nye i dag. "Big enough" og "decent players". Hvem snakker han om, må ha hatt noen rare drømmer i det siste.

Kinnear er en oppblåst forpult løgnhals

Han lyver på vegne av styret slik som Keegan også måtte gjøre i flere anledninger, men Keegan lot seg ikke dulle med. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3160 på: 02. Feb. 2009, 20:12 »
Imorgen kommer pressemeldingen om at Kinnear trekker seg. .
Nei, den kommer om en 3-4 dager. I morgen kommer nyhetene om at han ikke har møtt til trening med laget...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3161 på: 02. Feb. 2009, 20:13 »
Men Kevin Keegan sa jo mye av det samme i sommer.'
Manageren er dessverre prisgitt de høye herrer med ølvom og 50-tallsbriller. Og når de er fullstendig inkompetente, og gir manageren lovnader som er umulig å holde, ja da blir det sånn.

Ja, det er uvanlig at jeg forsvarer Kinnear. Jeg veit det. Men overgangsvindufiaskoen er ikke hans feil. Det er Helan og Halvans feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3162 på: 02. Feb. 2009, 20:13 »
Sier som en på NO:

Had Johnson signed: We would have gotten an inexperienced, injured player with no return date, who is also a rumoured alcoholic and has played three times this season.
Indeed, he would have saved our season and kept us up ::)
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 20:16 av Daniel »

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3163 på: 02. Feb. 2009, 20:14 »
At folk kan forsvara Ashley/Kinnear e faen meg heilt utroligt....denne klubben må nok ta et par skritt tebake før den kan gå framover igjen

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3164 på: 02. Feb. 2009, 20:17 »
Sunderland har forøvrig solgt Michael Chopra til Cardiff ;D

Kan det ha noe med kampen å gjøre? 8)
De har lånt ham ut, ikke solgt ham.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa