20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny blogg om Newcastle United ++  (Lest 1868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Ny blogg om Newcastle United ++
« på: 13. Okt. 2008, 22:37 »
I likskap med alle andre gode og ekte folk her inne, har også eg valt å halde med dette laget her. Å vere trufast mot laget kan vere tungt somme tider, men ein angrar aldri når dei kortvarige oppturane dukkar opp. Eg trur det er få som jublar så mykje over gevinstar som Newcastle-supportarar, få som er så langt nede når det altfor ofte går gale og folk som endrar sinnstemning i løpet av berre få sekund..

Eg har ikkje skrive så veldig mange innlegg her, men eg er ein trufast lesar og synest at det er artig å lese ulike synspunkt om den klubben som vi alle har ei formeining om, og som det aldri er kjedeleg å følgje med. Eg tenkte eg skulle linke til ein ny blogg som eg har oppretta, der eg reflekterar litt over det generelle ved klubben samt kjem med referat + spelarbørs etter kvar seriekamp.

Hadde vore hyggeleg dersom folk hadde stukke innom og lest litt av og til..  (skal dog nemnast at det ikkje berre er Newcastle som blir skrive om, men hovudsakleg trur eg det blir det som står i sentrum). Dersom eg har bryte noko form for retningslinjer ang. reklamering for andre sider, beklagar eg det på det sterkaste. Så får moderatorane gjere det som står i deira rett, evt.

http://www.hj-fivelstad.blogspot.com

Ha ein fin kveld,
mvh Hans J.

« Siste redigering: 13. Okt. 2008, 23:02 av Daniel »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ny blogg om Newcastle United ++
« Svar #1 på: 13. Okt. 2008, 23:01 »
Alltid interessant å lese andres tanker og meninger!

Laga hyperlink i innlegget ditt jeg, så det er litt enklere å gå inn på siden! ;)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny blogg om Newcastle United ++
« Svar #2 på: 14. Okt. 2008, 16:47 »
Den forrige bloggen som ble lansert ble jo ikke akkurat noen stormende suksess.
Men denne ser ut til å være litt annerledes, kan hende. Må vel se noe nærmere på dette da, før jeg feller noen dom.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon