20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 784439 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

  • Gjest
Sv: Filmtråden!
« Svar #510 på: 03. Mars 2007, 02:52 »
Leter etter navnet på en norsk film.

Handlingen foregår i en pakistanersjappe i Oslo. Det er intriger med at en av de ansatte (familiebutikk, tror jeg) har skaffet seg en kjæreste hun ikke har lov til å ha pga. nasjonalitet.

Har hørt den er bra, men kommer ikke på navnet nå.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #511 på: 03. Mars 2007, 08:09 »
gir deg svar i løp av dagen.. regner jeg me..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #512 på: 03. Mars 2007, 11:14 »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

plebbster

  • Gjest
Sv: Filmtråden!
« Svar #513 på: 03. Mars 2007, 12:12 »
Ja! takk! :-*

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #514 på: 03. Mars 2007, 12:23 »
np. =)
Er vell ikke noen som har Torrents invites på noen sider du må bli invita på for og bruke ?
Er jeg int verfal:D

Risssen@gmail.com legg merke til 3x S
« Siste redigering: 03. Mars 2007, 13:25 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #515 på: 03. Mars 2007, 13:13 »
er det noen som har konto på norbits som kan invite? andrel05@student.hia.no

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #516 på: 13. Mars 2007, 23:02 »
Inside Man er veldig bra. Shawshamp Redemption er også en utrolig god film. LOTR triologien må man ikke glemme, men de har man sett så mange ganger.

Elsker forøvrig fengselsfilmer(rømningsfilmer) og ransfilmer. Liker også Action, enkelte Thrillere, noen skrekkfilmer og mange mange komedie/actionkomediefilmer.

Green Mile!

Det er en komifilm jeg har lyst til å se, men som jeg tror eg ganske vanskelig å få tak i, da den er laget på 60-70 tallet eller noe sånn og den er relativt ukjent. "Hummer til frokost" eller noe sånn tror jeg det lød på norsk. Filmen er italiensk og det er faren min som har fortalt meg om den, og som har sett den selv. Skal visst være noe av det morsomste som noen gang har blitt vist. Skjønt, kan jo det variere fra person til person.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #517 på: 13. Mars 2007, 23:30 »
Angående morsomme filmer må jeg anbefale The Pink Panther filmene med Peter Sellers. Gamle filmer, men knallbra humor og god underholdning!

Har ikke sett den nye The Pink Panther filmen med Steve Martin i hovedrollen. Synes han er en skikkelig dårlig skuespiller som ikke er det grann morsom.

Men de gamle med Sellers i hivedrollen, anbefaler jeg på det sterkeste!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #518 på: 14. Mars 2007, 20:15 »
Steve Martin er et skrekkeksempel på hvor galt det kan gå om du overspiller.
Mannen har prøvd seg sammen med Monty Python en gang, og det er virkelig far beyond Pythons verdighet.

De gamle er som oftest de morsomste, har jeg inntrykk av.
Forøvrig så var Peter Sellers en meget morsom mann.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #519 på: 14. Mars 2007, 22:52 »
Folkens, her har dere årets film! Gleder meg som et lite barn til den her!!! ;D

http://www.apple.com/trailers/wb/300/

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #520 på: 15. Mars 2007, 02:58 »
Folkens, her har dere årets film! Gleder meg som et lite barn til den her!!! ;D

http://www.apple.com/trailers/wb/300/
Fy faen den så tøff ut! Blir nok en av årets beste filmer som kesse sier her!!! ;D
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Filmtråden!
« Svar #521 på: 15. Mars 2007, 03:02 »
Alle Tarantino filmene er jo klassikere som burde blitt lagt inn under Kunnskapsløftet.

Den aller beste filmen jeg vet om er nok Usual Suspects, hvor Kevin Spacey viser hvor fantastisk god skuespiller han faktisk er.
Om det ikke er den som er best er det Four Rooms, som er den mest hysterisk morsomme filmen som noensinne er laget. Dette er en Tarantino film som bør sees av alle, og Tim Roth gjør kanskje en av verdens desidert største skuespiller-prestasjoner.

Jeg kan også legge til Boondock Saints, så har dere min topp 3 ;)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #522 på: 15. Mars 2007, 16:22 »
Jeg kom forresten akkurat på at jeg må nevne Paradise Now.
En film om to selvmordsbombere, som er meget godt laget, men som ikke moraliserer og ikke opphøyer. Anbefales dersom den har gått hus forbi noen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #523 på: 15. Mars 2007, 17:41 »
Alle Tarantino filmene er jo klassikere som burde blitt lagt inn under Kunnskapsløftet.

Den aller beste filmen jeg vet om er nok Usual Suspects, hvor Kevin Spacey viser hvor fantastisk god skuespiller han faktisk er.
Om det ikke er den som er best er det Four Rooms, som er den mest hysterisk morsomme filmen som noensinne er laget. Dette er en Tarantino film som bør sees av alle, og Tim Roth gjør kanskje en av verdens desidert største skuespiller-prestasjoner.

Jeg kan også legge til Boondock Saints, så har dere min topp 3 ;)


Jeg har stpr respekt for Tarantino, men Four Rooms, den eeeer så dårlig! Noe av det absolutt værste jeg noensinne har sett!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Filmtråden!
« Svar #524 på: 15. Mars 2007, 19:00 »
Jeg syntes den filmen er helt fantastisk. Rett og slett verdens beste film.

Hva syntes dere andre? Regner egentlig ikke med at det er så mange som har sett den, men noen må det jo være!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.