20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA Cupen  (Lest 6053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
FA Cupen
« på: 03. Jan. 2010, 22:15 »
Så ut som det ikke var noen tråd for denne tradisjonsrike turneringen.

Kan ta en liten oppsumering fra nyttårshelgen...

Som sikkert mange vet, ble Manchester United slått 1-0 av Leeds og målscoreren Jermaine Beckford, som forhåpentligvis ender i klubben vår!

Ellers slo Chelsea et svakt Watford lag, hele 5-0 etter scoringer av Lampard, Malouda, Daniel Sturridge x2 og selvmål av John Eustace.

Igår fikk vi skuffende 0-0 mot Plymouth på Home Park. Det vil bli en returkamp på sportdirect@St James...

Noen andre overraskelser enn Leeds-United kampen kan være at Nottingham Forest holdt seg til 0-0 mot Birmingham. Preston slo Colchester hele 7-0 (!)... at Preston vant overrasker ikke, men med 7 mål er ganske utrolig. Reading klarte også 1-1 mot Liverpool, som ingen av dem har imponert denne sesongen. Coventry klarte 1-1 mot Premier Leagues jumboplasserte Portsmouth, uten at den sjokkerer etter hvordan Pompey har spilt denne sesongen. League 1 laget Millwall klarte 1-1 mot Coca-Cola laget Derby.

Ellers så klarte vårt lille rasshøl, Sunderland 3-0 mot Barrow fra non-league. Gratulerer med sinnsyk prestasjon, HAL.
« Siste redigering: 03. Jan. 2010, 22:16 av ErikLi »

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #1 på: 04. Jan. 2010, 14:50 »
 ;D
Scum tapte for Leeds ;D
Jeg fryder meg over det altså..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

  • Gjest
Sv: FA Cupen
« Svar #2 på: 04. Jan. 2010, 17:24 »
Leeds er klar for og ta en ny storskalp. De møter Tottenham borte i fjerde runde. Digg hvis vi har sikret Beckford før den tid da. Han må ikke bli for populær heller...

Having A Laugh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 361
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #3 på: 04. Jan. 2010, 17:28 »
Rasshøl????Faen a!

 :)

En quiz til dere glupinger.Hvor lenge er det siden Sunderland og Newcastle har blitt trukket mot hverandre i FA-cupen?Og hva ble resultatet?

« Siste redigering: 04. Jan. 2010, 17:32 av Having A Laugh »

Having A Laugh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 361
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #4 på: 04. Jan. 2010, 17:34 »
Er ikke dette en FA-cup tråd lille Peter?Regnet ikke akkurat med at dette var informasjon du satt inne med,men lagene har møttes ved utrolig få anledninger i denne historiske cupen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #5 på: 13. Jan. 2010, 23:34 »
Cup er cup, og David har slått Goliath 2 ganger i 3. runde..
Gud, hvor jeg elsker Fa-cup  ;D

For de som absolutt ikke skjønner det, Liverpool røk mot Reading i kveld :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #6 på: 14. Jan. 2010, 00:15 »
Med seier over WBA nå i neste runde og en heldig trekning (hjemmebanefordel) deretter kan det bli spennende å se hvor langt laget kan gå.
Nå som både ManU og LFC er ute er det jo 2 av de absolutte største favorittene ute. Dette gjør jo at turneringen er mer åpen. Så er vi heldige med trekningene, pluss at de store lagene må gjøre opp seg i mellom, kan dette bli riktig så bra.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #7 på: 14. Jan. 2010, 01:35 »
Vil nesten påstå vi aldri har hatt større mulighet til å nå langt i FA-cupen sidan Sir Bobby fekk sparken.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #8 på: 14. Jan. 2010, 08:39 »
Einig. Føler vi sjeldan er heldige med trekningen men kanskje vi er det i år.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #9 på: 14. Jan. 2010, 09:11 »
Liverpool ;D
Det er bare utrolig morsomt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #10 på: 14. Jan. 2010, 11:01 »
United var mye morsommere  :P
blir vel vanskelig å slå ut WBA, om ikke CH stiller med minst 9 av 11 faste spillere :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Peter

  • Gjest
Sv: FA Cupen
« Svar #11 på: 14. Jan. 2010, 13:11 »
Liverpool er et skittent drittlag! Fryder meg stort over Readings prestasjon. Selv med Gerrard og Torres i troppen, greier de og tape. Liverpool er på vei mot og bli et middelmådig lag.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #12 på: 14. Jan. 2010, 19:54 »
Jeg sier fortsatt - PEISA PÅ i denne cupen! Cup er cup, og sjukere ting har skjedd før! Hadde vært fantastisk med en finale gitt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #13 på: 14. Jan. 2010, 20:36 »
Veit ikke helt jeg. Sjansene er relativt store for at vi kan komme et stykke, men er redd det går utover seriespillet.
Hvis vi forsterker litt nå i januar, får litt bredere stall, bruker unggutta når det er mulig og får Barton i skikkelig i form, ser jeg gjerne at vi satser på suksess i cupen.
Med det mener jeg selvfølgelig ikke at jeg forventer å vinne den, men suksess for meg er å nå langt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #14 på: 14. Jan. 2010, 23:17 »
Håpar på Newcastle-Mackems i cupen i ein av rundane som spelast i Mars. Då verte det bort å sjå kampen.