20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 194512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #255 på: 13. Mai 2011, 15:58 »
Samme sak lå ute på TeamTalk i går, hvor noen andre posta offisielle og vitenskapelige tester - de gav ikke samme talla, for å si det slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #256 på: 13. Mai 2011, 16:10 »
Samme sak lå ute på TeamTalk i går, hvor noen andre posta offisielle og vitenskapelige tester - de gav ikke samme talla, for å si det slik.

Ja lukter litt klikkgenerering over den saken der. Sleng ut ufunderte påstander som går på supporternes stolthet, så tar klikk og kommentering som regel av. Trist at mediene så ukritisk publiserer slike artikler uten å stille noen spørsmål ved opphav eller kvalitet. For meg betegner dette desverre mye av (nettbasert) sportsjournalistikk.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #257 på: 13. Mai 2011, 22:57 »
Skulle tatt decibel måling da Tiote scora......
Toon till I die.

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #258 på: 18. Mai 2011, 17:06 »
The Guardian gjør sin store oppsummering av sesongen, og vi er inne i noen selvskrevne  kategorier. For en sesong dette har vært igrunn! Jeg er stormende fornøyd med våre lads, og hadde ikke sett for meg en slik forrykende sesong som nyopprykket.

I Match of the Season har vi det herlige bildet av Tiote rett etter Boom Boom Cheick the Room hvor SEFF 4-4 matchen mot Arseanal er med. Kampen som er mitt desiderte høydepunkt som Toon-fan på MANGE år og en av tidenes PL-kamper. ;D

I Årets mål under "Long-range screamer of the season" er både Joey ( med første eksplosjons-målet som endte 6-0 mot Villa) og selvfølgelig o-store Boom Boom Cheik the Room inne.

I "Solo Goal of the Season" er Jonas inne med solo-raidet og siste målet som endte 4-1 mot Wolves Newcastle 4-1 Wolves http://www.soccerclips.net/videos/newcastle-4-1-wolves-gutierrez

Fantastisk stas at de i slutten av Team Goal of the Season også nevner at " in the pretty emphatically off-topic observation that both Andy Carroll and Fernando Torres scored what will probably be their best goal of the season against the team that went on to sign them in January (though only one of them has come up with anything to rival it since their big move, obviously). ;D Jeg var på St.James Park å så det, for en kveld det var.

I Signing of the Season er Cheick og Chicharito inne i topp ( puh, bare han ikke får for mye presse så Fat Mike driter seg ut å selger han fort nå da....). Flott beskrevet av vår nye HELT; " Behold the Ivorian platform on which Joey Barton and Kevin Nolan are invited to strut their stuff. If Newcastle have never really seemed threatened by relegation this season it is partially because Tioté has given them a stability on the pitch that has seldom been associated with the club recently. He tackles, he passes, he drives and he screens. Oh, and he booms volleys in from 35 yards to complete comebacks from 4-0 down." ;D

I Injuries of the Season er Hatem Ben Arfa inne...kan IKKE vente til å se han på gresset igjen neste sesong! Håper Nigel de Jong får kreft... :-X

Alt i alt ser jeg VELDIG frem til neste sesong hvor vi skal gå hardt for Europa og ende høyt ( om dog Fat Mike holder det han har lovet og åpner opp plånboken...). Howay the lads!!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #259 på: 26. Mai 2011, 16:01 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/her-er-premier-leagues-raaeste-lag-og-spillere-3503179.html

Ikke så rart vi er i toppen når vi har visse spillere som klarer å få gule basicly hver kamp :D hehe
Toon till I die.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #260 på: 26. Mai 2011, 21:33 »
Fra nufcfans på Twitter. Meget bra!




Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #261 på: 26. Mai 2011, 21:47 »
Fra nufcfans på Twitter. Meget bra!





wow. :o

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #262 på: 26. Mai 2011, 21:50 »
Wow! Fikk frysninger av den der!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #263 på: 26. Mai 2011, 22:40 »
Fantastisk låt da! Herlig video!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #264 på: 27. Mai 2011, 12:44 »
Kjempevideo. Satt å nøt den helt til Carroll dukket opp på skjermen.
Toon till I die.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #265 på: 27. Mai 2011, 12:58 »
Konge

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastle i media
« Svar #266 på: 27. Mai 2011, 13:07 »
Fekk frysninger når målet til Tiote kom. Den kampen er bare årets høydepunkt. For ein herlige sang som var lagt til
Newcastlesupporter siden 1992

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #267 på: 27. Mai 2011, 14:53 »
Å hvor fantastisk stolt jeg er av å være Newcastle United fan 8)
Fantastisk video.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Simmi

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #268 på: 27. Mai 2011, 15:37 »
Fantastisk video. Glad jeg er Newcastle fan, selv på de svarteste dager. :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #269 på: 27. Mai 2011, 21:29 »
Fantastisk video. Glad jeg er Newcastle fan, selv på de svarteste dager. :)

Det er ikke jeg. Da spør jeg meg selv hvorfor jeg holder ut - men 4-4, 5-1 og 6-0 veit jeg hvorfor :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida