20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1170 på: 31. Aug. 2017, 16:25 »
Håper det skjer rundt kl 22.00. En vill overraskelse. Giroud? Costa? Martial? På lån. En helt ut av det blå.

Shefki Kuqi er nok mer aktuell.
Haha.. det var jo knallsignering. 😂😂

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1171 på: 31. Aug. 2017, 16:29 »
Berre å gå legga seg ::)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1172 på: 31. Aug. 2017, 16:40 »
Berre å gå legga seg ::)

Litt tidlig vel, men blir garantert ikke noe TDD for min del.

Rafael Benitez må gjøre litt av en jobb om han skal klare å holde NUFC i PL. Denne stallen er ikke mye å skryte av.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1173 på: 31. Aug. 2017, 16:41 »
Berre å gå legga seg ::)

Litt tidlig vel, men blir garantert ikke noe TDD for min del.

Rafael Benitez må gjøre litt av en jobb om han skal klare å holde NUFC i PL. Denne stallen er ikke mye å skryte av.

Jupp! Og det tippar eg at han gjer. For so å slutta etter sesongen.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1174 på: 31. Aug. 2017, 16:55 »
Skal ikke forundre meg om han slutter før. West Ham venter nok for å se hva som skjer og ligger klare til å betale utkjøpsklausulen hans. Arbeidsforholdene hans i NUFC står dessverre ikke i stil med hva en kan forvente av en PL klubb. Skal ikke se bort ifra at Benitez kan gjøre som Keegan. Et sted går sikkert grensa for Benitez også.

Meget skuffende overgangsvindu. Kanskje det værste jeg kan huske.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1175 på: 31. Aug. 2017, 16:59 »
Ser på deadline day på sky. Reporteren i newcastle sa nettopp at Benitez is busy, finalizing two deals

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1176 på: 31. Aug. 2017, 17:18 »
Voldsomt så negativ du er i dag da Frode. Ikke bare rykker vi ned, men Rafa stikker også.
Og stallen er svak?

I mine øyne har media blåst dette opp i skyene. Rafa elsker Newcastle by, supporterne og prosjektet Newcastle. Familien hans stortrives. Litt uenighet med eier om økonomi er bare sunt. Han har jo uttalt ved flere anledninger at han ikke vil forlate skuta.

Rykker ned? Det tviler jeg sterkt på. Tror vi fort kan havne 9-12 på tabellen. Vi spiller meget godt organisert bakover og var bare et tidsspørsmål før det løsnet fremover. Laget vårt er spekka av sultne spillere som virkelig vil være i klubben. Garderobe stemningen sies være topp.

Dårligste vindu?? Vi har signert gode forsterkninger i så å si alle ledd.vingene våre er meget sterke, lejeune virker kanongod, joselu scorer, Merino virker helt kanon. Ja vi har ikke signert fra øverste hylle. Men vi hargjort noen meget gode dealer . Og balansen i laget virker bedre enn på 10 år.

P.s ryktes Benitez jobber med 2 dealer til. Så blir garantert signering i dag også , selv om det ikke blir Ronaldo og Messi som kommer inn portene. Så opp med haka folkens og gled dere over at ny sesong er i gang. Ting ser lyst ut for Newcastle fremover.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1177 på: 31. Aug. 2017, 17:48 »
optimismen din smitter faktisk, toon:) ikke mye. men den smitter.

targett er hvertfall en av de to dealene. kenedy potensielt den andre vel, ettersom chelsea har fått inn frank zappacosta

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1178 på: 31. Aug. 2017, 18:04 »
Voldsomt så negativ du er i dag da Frode. Ikke bare rykker vi ned, men Rafa stikker også.
Og stallen er svak?

I mine øyne har media blåst dette opp i skyene. Rafa elsker Newcastle by, supporterne og prosjektet Newcastle. Familien hans stortrives. Litt uenighet med eier om økonomi er bare sunt. Han har jo uttalt ved flere anledninger at han ikke vil forlate skuta.

Rykker ned? Det tviler jeg sterkt på. Tror vi fort kan havne 9-12 på tabellen. Vi spiller meget godt organisert bakover og var bare et tidsspørsmål før det løsnet fremover. Laget vårt er spekka av sultne spillere som virkelig vil være i klubben. Garderobe stemningen sies være topp.

Dårligste vindu?? Vi har signert gode forsterkninger i så å si alle ledd.vingene våre er meget sterke, lejeune virker kanongod, joselu scorer, Merino virker helt kanon. Ja vi har ikke signert fra øverste hylle. Men vi hargjort noen meget gode dealer . Og balansen i laget virker bedre enn på 10 år.

P.s ryktes Benitez jobber med 2 dealer til. Så blir garantert signering i dag også , selv om det ikke blir Ronaldo og Messi som kommer inn portene. Så opp med haka folkens og gled dere over at ny sesong er i gang. Ting ser lyst ut for Newcastle fremover.
Om det ikke kommer noen transfers inn i dag så krever jeg at du bytter nicket ditt til Komiske Ali.

Men om det kommer inn 2 spillere så kan du få kalle deg Oraklet i Tyneside ;)

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1179 på: 31. Aug. 2017, 18:07 »
Skysports melder at gayle blir grunnet klubben ikke får fat i erstatter. Bare og glemme spiss kjøp da!!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1180 på: 31. Aug. 2017, 18:15 »
Ryktes at Rafa har forlatt benton nå
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1181 på: 31. Aug. 2017, 18:26 »
Ryktes om valon berisha. Kilde the sun...

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1182 på: 31. Aug. 2017, 18:28 »
Mener jeg leste istad en plass at kenedy deal'n var off. Hvem andre følger targett inn dørene da hvis det jobbes med 2.
Shefqi kuqi hadde ihvertfall tidenes mål feiring. Vi fikk vel aldri se den men..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1183 på: 31. Aug. 2017, 18:44 »
Sky Sports melder på sendinga si at Newcastle vil ha Cairny i bytte for Gayle....
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1184 på: 31. Aug. 2017, 18:47 »
Jepp, men at Fulham sa glem det. Får håpe Cairny presser på. Dette byttet tar jeg gjerne