20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #795 på: 08. Aug. 2017, 19:43 »
Gledet deg til å dra frem den igjen? :)

Nei, har forsåvidt ikke det. Atsu/Murphy er forsterkninger da, men Atsu hadde vi jo i fjor også. Også har Manquillo overrasket positivt, men føler 11'eren ikke er nevneverdig styrket fra i fjor nei.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #796 på: 08. Aug. 2017, 20:08 »
Gledet deg til å dra frem den igjen? :)

Nei, har forsåvidt ikke det. Atsu/Murphy er forsterkninger da, men Atsu hadde vi jo i fjor også. Også har Manquillo overrasket positivt, men føler 11'eren ikke er nevneverdig styrket fra i fjor nei.
Lenge igjen av vinduet da.. vil si 11ern er forsterket jeg. Mye bedre midtforsvar. Så ligger det vel i korta at Perez kommer.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #797 på: 08. Aug. 2017, 20:11 »
Selvsagt Toon, var ikke jeg som var negativ her 😉 Glemte Lejeune, så 11'eren er forsterket ja. Ikke voldsomt, men litt. Lejeune, Merino har jeg stor tro på, og får vi Perez har vi forsterket hvert ledd! :)
Hvis Jan Oblak går til PSG, kan vi vel hente Areola 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #798 på: 08. Aug. 2017, 20:41 »
Godt innlegg, Geordie, tror du har rett i at vi gikk på en økonomisk smell, og det hadde således vært naturlig at transferbudsjettet på 70m måtte lide. Tallene dine stemmer, det er nufc.co.uk som er kilde på de tallene. Men i mitt innlegg så skrev jeg vel at det gjaldt kun seniortroppen, og at det var ekskludert lønnstillegg og -bonuser. Om jeg ikke tar feil så er tallene fra nufc.co.uk inkludert lønnsutgifter for ungdomslag og akademi, i tillegg til alle bonuser som kamper spilt, mål, clean sheets osv. Dette kan forklare differansen mellom regnestykkene våre :) Uavhengig av hvilke tall som stemmer så er det jo faktisk sagt av feiten selv at alt av penger generert gjennom opprykk skal gå til transfers, noe som av flere rimelig troverdige kilder har blitt estimert til å ligge på rundt 70m. Om dette kun er til spillerkjøp eller om disse også må brukes på å finansiere lønningene så bør det uansett være penger tilgjengelig til å signere Perez (vi er virkelig avhengig av en spiss til), før vi har kranglet for lenge på kronestykkene og han ender i en annen klubb.

PS: Du spurte om kilde, jeg brukte SpotRac (http://www.spotrac.com/epl/newcastle-united-f.c/payroll/) og har undersøkt hos andre mediehus for å dobbeltsjekke. Men det er i høyeste grad mediatall, som du skriver :)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #799 på: 08. Aug. 2017, 20:44 »
Selvsagt Toon, var ikke jeg som var negativ her 😉 Glemte Lejeune, så 11'eren er forsterket ja. Ikke voldsomt, men litt. Lejeune, Merino har jeg stor tro på, og får vi Perez har vi forsterket hvert ledd! :)
Hvis Jan Oblak går til PSG, kan vi vel hente Areola 😉

I got Your back mate 😜 Kanskje det mest vesentlige er at vinduet ikke er stengt enda😜

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #800 på: 08. Aug. 2017, 21:06 »
Gledet deg til å dra frem den igjen? :)

Nei, har forsåvidt ikke det. Atsu/Murphy er forsterkninger da, men Atsu hadde vi jo i fjor også. Også har Manquillo overrasket positivt, men føler 11'eren ikke er nevneverdig styrket fra i fjor nei.
Lenge igjen av vinduet da.. vil si 11ern er forsterket jeg. Mye bedre midtforsvar. Så ligger det vel i korta at Perez kommer.
Kommer Perez? En tweet (ja jeg vet) sa han var i Madrid for fenerbachè medical...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #801 på: 08. Aug. 2017, 22:08 »
Har jo skrevet det. Han kommer 22. August til Newcastle.
Men for min del tar jeg gjerne Batshuayi istedet😜

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #802 på: 08. Aug. 2017, 22:22 »
I got Your back mate 😜 Kanskje det mest vesentlige er at vinduet ikke er stengt enda😜

Takk 😉

Nei, det trøster jeg meg med også. Er igjen over 25% av det internasjonale vinduet, så vi har fortsatt muligheter. Regner med ting avhenger av andre klubber, hva de henter inn, men kanskje også om de kvalifiserer seg for spill i Europa.....
« Siste redigering: 08. Aug. 2017, 23:08 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #804 på: 09. Aug. 2017, 17:51 »
Bra intervju ja, og litt beroligende!🙊 Håper vi kommer oss gjennom denne sesongen, sånn at Rafa får en bedre sommer til neste år.

Forøvrig, så skal visstnok Colback også fått beskjed om at han ikke er tiltenkt en rolle i 25-mannstroppen.

http://www.teamtalk.com/news/rafa-delivers-bombshell-to-jack-colback

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #805 på: 09. Aug. 2017, 18:08 »
Bra intervju ja, og litt beroligende!🙊 Håper vi kommer oss gjennom denne sesongen, sånn at Rafa får en bedre sommer til neste år.

Forøvrig, så skal visstnok Colback også fått beskjed om at han ikke er tiltenkt en rolle i 25-mannstroppen.

http://www.teamtalk.com/news/rafa-delivers-bombshell-to-jack-colback

På høg tid i så fall. Er ikkje god nok om vi har ambisjoner om å gjøre noko meir enn å berre ligge i sumpen i PL
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #806 på: 09. Aug. 2017, 18:52 »
Fy faen, det hadde vært magisk. Ser heller at Newcastle spiller med ti mann enn med Colback. Aldri vært god nok, og etter flere år i klubben er han enda lengre unna nå enn før. Helt utrolig at han har fått spilt så mye.
Nei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #807 på: 09. Aug. 2017, 18:59 »
Syns det er litt merkelig jeg. Jeg er vel en av de få som syns colback er helt grei squardspiller. Selv om han har begrensa skills, jobber han alltid som en hest. Misforstå meg rett er helt klart for å bytte han ut på sikt. Men i år som ferske i pl syns jeg ikke colback skal være førstemann ut.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #808 på: 09. Aug. 2017, 19:19 »
Er også enig i at Colback ikke er god nok, så dette var i grunn forventet. Både Shelvey, Hayden, Merino og Diame, er vel alle foran Jack i køen, så helt greit å prøve å kvitte seg med han!
Bør jo være mulig å bli kvitt? Han er nå en bra spiller for et CC-lag?

Men også enig med TooN, at det er flere eg håper forsvinner ut døra før Colback! Sku gjerne hatt inn en ny SM/SOM tho..(i tillegg til spiss og v.back)

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #809 på: 09. Aug. 2017, 19:54 »
L.Perez inn og Colback ut denne uken hadde vært deilig  :-X

Ser rivere ikke engang er på A-lags listen på nette, frustrerede at vi ikke blir kvitt sånn drit.
Klubben bør vel kunne hjelpe til å betale en % av lønnen om han går, bedre at klubben får inn litt i overgangspenger + at lønna blir betalt 50/60/70 % enn at han ødelegger 2.laget vårt  :P.

Om vi klarer-
Inn- Adrian & L.Perez
Ut-Rivere, Colback, Hanley, Darlow, Gamez,Haidara, Lazaar... Så er jeg fornøyd, men tror det blir verre å bli kvitt 7 såpass dårlige spillere(unntak er Darlow) enn å hente inn Adrian og Perez.