20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199787 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #300 på: 07. Juli 2017, 18:37 »
Ryktes at Darlow er på vei bort, og Boro skal ha fått avslått et bud på £5mill. Jeg mener han lett er verdt det dobbelte, og er den jeg ønsker å beholde av Elliot, Krul og Darlow!

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #301 på: 07. Juli 2017, 18:51 »
Helt enig. I dette markedet der prisene er helt på viddene så bør vi skvise ut noen millioner til. Men vil ha inn en ny keeper som er bedre og mer rutinert. Da er Darlow den som er lettest å selge og den som går for mest.

Chronicle skrev at vi var nære to avtaler til. Da teller ikke de to ungguttene som ble signert (Begge forsvar). Det var kreativ midtbane og ving som ble nevnt. Virker som vi pirker på prisene i nok et vindu. Har begynt å bli noen dager i juli nå.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #302 på: 07. Juli 2017, 20:36 »
20-åring som har spilt 8 kamper på to sesonger for York og Maastricht? Tipper vi aldri får se han på banen gitt.

Loftus-Cheek, ja takk! Men overgang. Ikke på lån. Vi skal ikke være en farmerklubb for oligarken.

Å låne for å styrke stallen en sesong rimelig gratis skader da ikke..........Men ofc vil jeg ha han...........

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #303 på: 07. Juli 2017, 20:38 »
Anita til Leeds, må si jeg kunne tenkt meg å ha han som squadspiller, men om han har "skyhøy" lønn, så kan det vel forsvares.
Såfremt det kommer noe bedre inn!

Signerte han ikke ny kontrakt? Eller går han gratis?

Masse arsenal squad players som er gull for oss.........Godt mulig Wenger ville fornye og så en fremtid i dem og men de så mer sjanse for spilletid hos oss........Så dette er jo jackpot......Benitez ekke dum...
« Siste redigering: 07. Juli 2017, 20:53 av superswag »

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #304 på: 07. Juli 2017, 20:39 »
Linkes stadig til Reina, mens Darlow kan være på vei ut. Sakset fra Chronicle dette nedenfor, som tyder på at vi må selge for å gjøre signifikante kjøp...

Sitat
Interesting Reina/Darlow talk - but I really can’t see anything happening there quickly. It is these kind of difficult deals that are probably going to drag on a bit - not the news people want to read, I’m sure, but it is a fact of life that Newcaste are slap bang in a competitive market with a remit to get value from the top.

I think there are a couple of deals fairly advanced that can be announced without sales but NUFC are going to have shift some players out before making the substantial additions Rafa wants.

Trist å si det, men føler vi alltid havner litt etter alle andre på grunn av Ashley.

Med alle pengene vi er lovt,,,,så kan dette være tegn på at vi sikter høyere........

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #305 på: 07. Juli 2017, 20:41 »
Linkes stadig til Reina, mens Darlow kan være på vei ut. Sakset fra Chronicle dette nedenfor, som tyder på at vi må selge for å gjøre signifikante kjøp...

Sitat
Interesting Reina/Darlow talk - but I really can’t see anything happening there quickly. It is these kind of difficult deals that are probably going to drag on a bit - not the news people want to read, I’m sure, but it is a fact of life that Newcaste are slap bang in a competitive market with a remit to get value from the top.

I think there are a couple of deals fairly advanced that can be announced without sales but NUFC are going to have shift some players out before making the substantial additions Rafa wants.

Trist å si det, men føler vi alltid havner litt etter alle andre på grunn av Ashley.

Jepp. Skjønner jo at vi må få ut en del daukjøtt som Riviere, Saivet, de Jong mf.l. for å bli kvitt de fra lønnsbudsjettet. Koster nok rundt 100.000 pund i uka det trekløveret der. Er ikke uendelig med kroner i klubben. Det kjipe er at det dritet der er vanskelig å bli kvitt, og dritkjipt om det medfører at vi misser ut på andre targets.  :(

Vi får neppe mye penger for dem,,,,og må kansje attpåtil betale deler av lønna deres siden de er "overlønna",,,ergo vi gir dem vekk gratis og sparer noen kroner....Da kan jeg vurdere ha dem som sqad players...De Jong har alt å bevise har troen. Riverie har et uforløst potensiale. Og Saviet vet jeg ikke. Men de kan kunne stige i verdi...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #306 på: 07. Juli 2017, 21:24 »
Ryktes at Darlow er på vei bort, og Boro skal ha fått avslått et bud på £5mill. Jeg mener han lett er verdt det dobbelte, og er den jeg ønsker å beholde av Elliot, Krul og Darlow!

Ja vi avslo jo så tyder på at de mener han er verdt mer,,, men med Krul tilbake,,,som jeg antar er ca samme nivå,,,  og muligheter for Hart etc siden vi tydeligvis leter etter enda bedre keeper, må vi vurdere selge en keeper...Elliott er i mine øyne en god nr 2... Med Krul og Darlow og råtner de i verdi om vi ikke låner ut... Og Krul er vel for gammel til å øke i verdi av et utlån...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #307 på: 07. Juli 2017, 21:47 »
Chronicle melder at den kreative midtbanespilleren vi er i samtaler med spiller i la liga. Synes jeg las en plass også at det er en av toppklubbene det gjelder.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #308 på: 07. Juli 2017, 21:53 »
Dybala det vettu 😜😂

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #309 på: 07. Juli 2017, 21:59 »
Dybala spiller i Juventus, Serie A...

Ellers så jeg et sted tidligere i dag at det kanskje kunne være Mateo Kovacic, noe som hadde vært sykt moro. Men det har jeg så lite tro på, at jeg ikke gidder å finne igjen.
Vi har jo tidligere blitt linket til Carles Alena, stort talent sentralt på midten for Barca.
Eller så begynner Townsend og Delph-ryktene å dukke opp igjen, ja takk til førstnevnte!
« Siste redigering: 07. Juli 2017, 22:01 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #310 på: 07. Juli 2017, 22:56 »
Ja selvfølgelig gjør han det😂 Blandet la liga og serie A . Kan fort skje sent fredagskveld😜

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #311 på: 07. Juli 2017, 23:17 »
Fort gjort! 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #312 på: 08. Juli 2017, 00:54 »
Ser heller at vi finner noe snacks fra spania,,,,(der alle har klausuler og uten at det er relevant),,,,, enn avarage follk som delph townsend med mindre de er gratis ish,,,,,,vi skal hevde oss,,,,hent ignacho eller noe,,,,,, ikke townsend og "stall spillere" med mindre de er gratis,,,,

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #313 på: 08. Juli 2017, 02:01 »

Jepp. Skjønner jo at vi må få ut en del daukjøtt som Riviere, Saivet, de Jong mf.l. for å bli kvitt de fra lønnsbudsjettet. Koster nok rundt 100.000 pund i uka det trekløveret der. Er ikke uendelig med kroner i klubben. Det kjipe er at det dritet der er vanskelig å bli kvitt, og dritkjipt om det medfører at vi misser ut på andre targets.  :(

Ser ikke behovet for å kvitte oss med De Jong. Fikk aldri helt muligheten grunnet skader, og hadde vel en fin sesong i Nederland nå. Sier ikke nei takk til den erfaringen han kan bringe, og vil gi han en sesong til. Samme går for Tim Krul, som sammen med Elliot holder et høyere nivå enn Darlow i mine øyne (som jeg nå ser er på vei ut, helt greit da vi har et større talent i Woodman.)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #314 på: 08. Juli 2017, 02:08 »
Ser heller at vi finner noe snacks fra spania,,,,(der alle har klausuler og uten at det er relevant),,,,, enn avarage follk som delph townsend med mindre de er gratis ish,,,,,,vi skal hevde oss,,,,hent ignacho eller noe,,,,,, ikke townsend og "stall spillere" med mindre de er gratis,,,,

Ikke helt den store fanen av å hente "snacks fra Spania". Denne sesongen vil bli en knallhard kamp om å overleve og jeg mener at vi rett og slett ikke har den luksusen å kunne gamble på uprøvede PL-spillere. At du er negativ til Delph er jo helt utrolig, en spiller som i mine ville vært genial å hente inn (sett bort ifra lønn).

Ser gjerne at vi henter litt gråstein denne sesongen og først og fremst fokuserer på å holde oss. Vi så hva som skjedde sesongen vi rykket ned: mange spennende spillere inn (Mitro, Mbemba osv), men det var jo en åpenbar mangel på PL-erfaring etterhvert. Ikke tilfeldig at Townsend var en våre beste spillere etter at han kom inn.

Man må stikke fingeren i jorda her og innse at med den troppen vi har nå så vil det bli knalltøft å holde seg. Derfor ser jeg heller at vi får inn noen solide, sikre spillere først. "Snacks fra Spania" er rett og slett for risiskabelt i dette vinduet mener jeg.