20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Newcastle i media
« på: 20. Jan. 2010, 17:54 »
Vet det kanskje er en litt dum tittel på tråden, men ville lage en tråd om avisoppslag e.l. som handler om Newcastle, og som kanskje ikke passer inn i andre tråder/ikke fortjener en egen tråd...
Slik som denne:
http://www.nufcblog.com/2010/01/20/sunday-sun-now-banned-from-st-james-park/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Sunday Sun Now Banned From St. James' Park
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #1 på: 20. Jan. 2010, 22:36 »
Vet det kanskje er en litt dum tittel på tråden, men ville lage en tråd om avisoppslag e.l. som handler om Newcastle, og som kanskje ikke passer inn i andre tråder/ikke fortjener en egen tråd...
Slik som denne:
http://www.nufcblog.com/2010/01/20/sunday-sun-now-banned-from-st-james-park/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Sunday Sun Now Banned From St. James' Park

Halleluja ! Eneste er vel at det vil bli litt dødt her på forumet, uten diskusjoner om evt signering som Messi,  Ronaldo og Kaka. Men eg må si at eg klarer meg uten slike diskusjoner   ::)

Edit: Ved nærmere ettertanke tror eg kanskje eg missforsto heile graia litt, men for heller se på reaksjonene som nok kommer  :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #2 på: 20. Jan. 2010, 22:46 »
Er vel det at de ikke har lov til å komme inn på treningsfeltet, og stadion. :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #3 på: 20. Jan. 2010, 23:35 »
Er vel det at de ikke har lov til å komme inn på treningsfeltet, og stadion. :P

Ja, den tanken falt meg faktisk inn  :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #4 på: 20. Jan. 2010, 23:40 »
Hehe, ja :P
Kommer vel bare enda fler usaklige rykter da...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #5 på: 21. Jan. 2010, 14:57 »
Gjelder ennå samme utestengelsen for NOTW som ble utestengt mens Souey var manager?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #6 på: 24. Jan. 2010, 00:38 »
Sitat
Like før jul løste 49 644 tilskuere billett for å se kampen mellom Newcastle og Middlesbrough på St. James Park. Det var ikke bare rekordbesøk i The Premiership, men også en mektig påminnelse om at «The Magpies» har massiv oppbakking. Dette til tross for at den siste tittelen (FA-cupen) ble vunnet i 1955, og at de aldri har vunnet serien. Newcastle har et snittbesøk på 42 610  hjemme, og det er det femte høyeste i England, Premier League inkludert. Man kan mene hva man vil om måten Newcastle United blir drevet på. Klubben kan i alle fall ikke klandre sine supportere for noe.

Imponert over faktafeil! :P Men vinneren av kåringen, er det ikke noe feil med ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #7 på: 24. Jan. 2010, 17:03 »
Den sida der er bare dritt, og halvparten av listene er kopiert mer eller mindre direkte fra mindre seriøse engelske nettsteder. Faktafeilene i denne greia er forferdelig grove, hvis fyren som har laget lista gir uttrykk for å ha peiling på engelsk fotball.

Men at Newcastle har den beste fansen har der aldri hersket tvil om. Og at Liverpool og ManU er utelatt fra lista er selvfølgelig nok til at mobben diskvalifiserer hele lista. Alle vet jo at ManU og Liverpool er best i absolutt alt, her i Norge.

Det er jo nesten en forbrytelse å ikke være medlem i en av disse lagenes supporterklubb.

Sånn sett synes jeg listeforfatteren bør ha kred for å tørre å utelate de to store.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #8 på: 24. Jan. 2010, 17:06 »
Var ikkje ditta samme sida som utelate St. James' og Ellan Road fra lista over englands beste stadioner ? Vedda på at dette er et forsøk på å ro seg i land hos Nufc og Leeds-fansen  ::)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #9 på: 24. Jan. 2010, 17:33 »
Ro seg i land? Kjenner jeg Newcastle- og Leeds-fans rett, så er ikke vi de som roper høyest og klager over at vi blir ignorert når man skal mekke slike lister. Vi applauderer når de for en gangs skyld har skjønt poenget og gitt oss den anerkjennelsen vi skal ha, men generelt sett, så er vel både Leeds- og Newcastle-fans ganske rolige, og vet at vi så altfor ofte blir forbigått i sånne sammenhenger.

Jeg tenker i hvert fall som så at det er Liverpool og ManU som eier norske sportsjournalister, og hadde vi hatt en nordmann på laget hadde vi blitt "John Arne Riises Newcastle" på samme måte som det er "John Carews Aston Villa". Men det har sjelden vært "John Arne Riises Liverpool" det var alltid "Liverpool med John Arne Riise på laget" eller "Manchester United med Ole Gunnar Solskjær på benken".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #10 på: 24. Jan. 2010, 20:13 »
Ro seg i land? Kjenner jeg Newcastle- og Leeds-fans rett, så er ikke vi de som roper høyest og klager over at vi blir ignorert når man skal mekke slike lister. Vi applauderer når de for en gangs skyld har skjønt poenget og gitt oss den anerkjennelsen vi skal ha, men generelt sett, så er vel både Leeds- og Newcastle-fans ganske rolige, og vet at vi så altfor ofte blir forbigått i sånne sammenhenger.

Jeg tenker i hvert fall som så at det er Liverpool og ManU som eier norske sportsjournalister, og hadde vi hatt en nordmann på laget hadde vi blitt "John Arne Riises Newcastle" på samme måte som det er "John Carews Aston Villa". Men det har sjelden vært "John Arne Riises Liverpool" det var alltid "Liverpool med John Arne Riise på laget" eller "Manchester United med Ole Gunnar Solskjær på benken".

La merke til at det var jævlig mange kommentarer på stadion-greia, og stort sett alle var ang. Elland Road og St.James park, så at dem har Leeds og Newcastle langt opp kan jo tolkes på en måte å "ro seg i land" da.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #11 på: 24. Jan. 2010, 21:49 »
Ro seg i land? Kjenner jeg Newcastle- og Leeds-fans rett, så er ikke vi de som roper høyest og klager over at vi blir ignorert når man skal mekke slike lister. Vi applauderer når de for en gangs skyld har skjønt poenget og gitt oss den anerkjennelsen vi skal ha, men generelt sett, så er vel både Leeds- og Newcastle-fans ganske rolige, og vet at vi så altfor ofte blir forbigått i sånne sammenhenger.

Jeg tenker i hvert fall som så at det er Liverpool og ManU som eier norske sportsjournalister, og hadde vi hatt en nordmann på laget hadde vi blitt "John Arne Riises Newcastle" på samme måte som det er "John Carews Aston Villa". Men det har sjelden vært "John Arne Riises Liverpool" det var alltid "Liverpool med John Arne Riise på laget" eller "Manchester United med Ole Gunnar Solskjær på benken".

Baserer meg bare på dei kommentarene han som lagde lista over dei beste stadionene fikk. Det haglet av spørsmål og bemerkninger på hvorfor vi og leeds ikkje var der, av både Toons, Leedsfans og diverse andre.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #12 på: 25. Jan. 2010, 21:22 »
http://www.soccerclips.net/videos/soccer-am-team-mates-newcastle-ryan-taylor-3110091

Artige utleveringar signert Ryan Taylor. Ikkje heilt sylferskt klipp, men likefullt noko som kanskje passar inn i denne tråden. Ingen tvil om kven som er treigast!  ;D

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #13 på: 25. Jan. 2010, 21:38 »
Hehe, spørst om du meina i beina eller nøtta  :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #14 på: 26. Jan. 2010, 00:08 »
Hahahaha! Måtte le jeg! Vil tro det var beina det var prat om :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida