20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andre favoritt lag enn Newcastle?  (Lest 18098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Van_Goor

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 139
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #60 på: 20. Sep. 2009, 13:45 »
Har Glimt som favorittlag sammen med Newcastle :) (ser det er fler av oss;)
Ellers er jeg svak for "sexy" fotball Barca og Nederland som spiller. Har av en eller annen merkelig grunn sympati for Tottenham... Tror det er fordi kampene mellom Newcastle og Spurs nesten altid blir en fest! :P

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #61 på: 20. Sep. 2009, 13:58 »
Har Glimt som favorittlag sammen med Newcastle :) (ser det er fler av oss;)
Ellers er jeg svak for "sexy" fotball Barca og Nederland som spiller. Har av en eller annen merkelig grunn sympati for Tottenham... Tror det er fordi kampene mellom Newcastle og Spurs nesten altid blir en fest! :P

Du er nok ikke alene om å støtte Glimt her på forumet nei, men du går mutters aleine mot strømmen med din sympati for Spurs  :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #62 på: 20. Sep. 2009, 14:10 »
Fint med andre Glimt-fans :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #63 på: 20. Sep. 2009, 17:14 »
Tromsdalen har faktisk blitt favorittlaget mitt i Norge nå, selv om jeg jo også heier på TIL. Kanskje litt merkelig å heie på to lag i samme by, men føler ikke TUIL er noen konkurrent til TIL, så da går det greit. TUIL er en klubb som aldri kommer til å spille i Tippeligaen.

TUIL er en helt unik klubb i norsk toppfotball. Alle spillere, støtteapperat og styret er fra Nord-Norge. Klubben har kun fem millioner i budsjett og alle spillerne har jobb/studier ved siden av fotballen. Likevel klarer de å hevde seg veldig bra i Adeccoligaen.

I andre land har jeg en del sympatilag etter FM-spilling, men uten at jeg bryr meg så veldig mye egentlig. Har f.eks. Dag & Red i England og Atletico Madrid i Spania.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Peter

  • Gjest
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #64 på: 20. Sep. 2009, 17:58 »
Synd at TUIL tapte 2-1 mot Moss da, Aslak.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #65 på: 20. Sep. 2009, 18:01 »
Jepp, det var kjipern. Jevn kamp, men TUIL presset skikkelig bra på mot slutten. Aslak Sokki hadde et skudd som ble reddet på streken blant annet...
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Henning Fjeldheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 150
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #66 på: 20. Sep. 2009, 20:34 »
Har fulgt litt med på Gateshead FC de siste åra.
Fant de når jeg spilte manager, men det viser seg jo at de har en del "gamle" Newcastle spillere, eller folk i staben som kommer fra Newcastle.

Fint at de nå er i Blue Square Premier. Selv om det ikke er så mye mer enn 700-800 tilskuere på kamp, så planlegger de jo ny stadion midt i newcastle by omtrent.

Satser på at de kommer opp i League Two en dag, så kan vi ha et farmer lag.
Men neste gang jeg skal over, så blir det timet slik at jeg får sett en kamp med de også. På nedslitte The International Stadium
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #67 på: 20. Sep. 2009, 20:59 »
Har fulgt litt med Gateshead jeg også. Bare slik med jevne (les: store) mellomrom.
Men det med farmerklubb, er ikke lov for et engelsk lag å ha et annet engelsk lag som farmerklubb. Mener jeg å ha lest.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #68 på: 21. Sep. 2009, 12:58 »
Jeg driver faktisk og spiller med Gateshead på FM sjæl for tida. Morsomt med litt utfordring, og stilig å finne igjen gamle Newcastle-talenter som Phil Cave, Kris Gate, Alex Francis osv.
Gjør forøvrig stor suksess som Gateshead-manager. To sesonger har endt med opprykk, og når sesong nummer tre (første sesong i League 2) er over halvspilt, ligger jeg faktisk på kvalikplass til opprykk til League 1. Og det er med flere av spillerne som har vært med siden starten.
Har hentet inn et par gamle kjenninger i Dean Windass og Antonie Sibierski.
« Siste redigering: 21. Sep. 2009, 13:02 av Mikael »
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Beate Jenssen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #69 på: 29. Nov. 2009, 15:48 »
Newcastle mange hakk foran TIL på en grei andreplass.

Aslak: bor du enda i byen? Jeg jobber sammen med Sokki  :) Og så har jeg endelig fått meg en kollega som er nufcfan  ;D

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #70 på: 29. Nov. 2009, 17:27 »
Nice, er stor fan av Sokki :D Nei, bor i Oslo nå, men skal hjemover i jula. Er jo tre tv-kamper på åtte dager da, så vet du om noen puber som viser Championship?
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Beate Jenssen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #71 på: 29. Nov. 2009, 20:12 »
Er det viasat sport som viser oss i jula? Tror det er dårlig med tvtid her, same old story.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #72 på: 06. Jan. 2010, 20:06 »
Newcastle, Sport Club Corinthians Paulista fordi de spiller sambafotball;), og selvfølgelig Norges stolthet (Rosenborg).

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #73 på: 12. Jan. 2010, 13:14 »
Tar like godt favorittlagene mine i de største ligaene! ;)

Lyn og Ham-Kam i Norge. I Danmark: Aalborg, Sverige: Malmø, Tyskland: Hoffenheim og Herta Berlin, Frankrike: Paris Saint Germain, Marsielle og St Etienne, Italia: Inter, Leece, Roma, Spania: Sevilla, Las Palmas, Portugal: Porto, Sporting, Nederland, Ajax, Skottland: Glasgow, Irland: Bohamiens, Tyrkia: Galatasaray, Konyaspor, Trabzonspor, Kayersispor, Ukrania: Dynamo Kiev, Russland: Rubin Kazan, St.Petersburg, Hellas: Olympiakos, Thessaloniki, Bulgaria: Levski Sofia, Serbia: Røde Stjerne Beograd, Tsjekkia: Slavia Praha, Finland: Tampere, Brasil: Sao Paulo, Corinthians, Argentina: River Plate, USA: FC Dallas, DC United, New York Red Bulls.

dette er en heilt sjuk liste.. av mange grunner. Favoritt, betyr vel att man har ett lag man heier på mere enn de andre, som igjen vil si et lag i hvert land-->divisjon man kan sette før de andre. og som det har blitt nevnt tidligere, er vel ikke akkurat mulig å være oppdatert på alle de lagene der til enhver tid, om man da ikke fokuserer all sin tid på dette da..

Ser att du nevner skottland: Glasgow. vil det da si att du heier da på alle lagene i denne byen? noe som er uforståelig, da både celtic og rangers er to motsetninger/hat lag. mot sunn fornuft å ha sympati for BEGGE de to lagene.. enkelt å greit! er usikker på om det er noen andre lag i den byen, men ganske sikker på att det er ingen der som heter Glasgow.

Utenom det, jeg sjøl har tre lag je "brenner" for mer enn andre. 2 i norge(moderklubben og nærmeste byklubben) og Newcastle! i den rekkefølgen der. men har mange andre lag je har sympati for, og som spiller en fotball je liker :) kan jo nevne i fleng:

Italia: Parma, fine drakter og spilte nydelig fotball på 90 tallet hvor dem tok en seier i uefa cupen over marseille, med spillere som Buffon, Thuram,F.Cannavaro,Sensini, Crespo, Chiesa,
Tyskland: Werder Bremen, fine drakter her å, og har fostret opp gode spillere som Diego, M.Klose, J.Micoud, Bratseth,Rehagel!
Spania: Barcelona, enkelt å greit for att dem spiller den vakreste fotballen i verden per dags dato!
Frankrike: Monaco. Har hatt ett godt lag før om åra, med spillere som F.Barthez. P.Evra, L.Giuly, Henry, Trezeguet
Nederland: PSV, de var utfordrere til Ajax før og har nå ta over den posisjonen som ajax hadde før i tida i nedeland!
Skottland: Celtic, hadde en kompis som var celtic fan så litt påvirka av han + Henke Larsson og tippekampen på tv4.. Var en fryd for øyet å se :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Peter

  • Gjest
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #74 på: 12. Jan. 2010, 15:48 »
Hehe, jeg vet det kan virke rart, men det er favorittlagene mine utenom Newcastle og Lyn. Det går faktisk an og holde med dem. Klart det er vanskelig og holde seg oppdatert, men sportsbørsen i aftenposten og VG er et godt hjelpemiddel. Følger ikke ordentlig med på alle disse lagene, for jeg har sett noen av lagene kanskje bare 1-2 ganger. Draktene er viktige bidragsytere samt spillere og en del av lagene begynte jeg og like etter og ha vært i landet.

F.eks da jeg var i Skottland ble det Glasgow( Rangers, jeg liker bare og kalle dem for Glasgow og ikke Rangers siden det er byen de kommer fra), Gran Canaria=Las Palmas, Irland=Bohemiens, Frankrike=PSG, Tyskland=Hoffenheim(Edu).