20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andre favoritt lag enn Newcastle?  (Lest 18066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #15 på: 04. Sep. 2009, 20:41 »
Definisjonen av et par er tallet to Peter ;) hehe


Kjenner meg litt igjen i bjørni's innlegg. Har noen lag jeg følger med litt, men ikke som jeg er en trofast fan av. Bortsett fra Newcastle of course.

Liker som sagt Barcelona og Inter, men også Arsenal, Ajax og Lyon.
Men ser gjerne en hvilken som helst fotballkamp. Fra 5.div til CL-finalen. I løpet av en helg med PL, CCC, Ligue A og La Liga kan jeg fort se 10 kamper :)

Glad i fotball generelt :)



Bra du har skjønt det Anders!
Men for å rette deg litt: Hva mener du med Ligue A? Ligue 1 er den øverste Franske divisjonen og Serie A er den Italienske. ;)
Selv er det ikke slik at jeg gidder å se fotball fra 5 divisjon. I dag spilte Lyn 2 på Voldsløkka(100 meter fra der jeg bor) i 2.divisjon, men jeg gidder ikke og se dem. Rett og slett for da synes jeg det blir for kjedelig. Nesten som med dame fotball. Man sitter der og ser på mens man tenker: Jeg kunne vært nesten fast på dette laget, og ergrer seg over det. Man får rett og slett ikke nytt fotball på et såå lavt nivå. :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #16 på: 04. Sep. 2009, 22:50 »
Han kjakan på viasat sier Ligue ØH, så jeg antok at det heter Ligue A da. Mener det hvertfall.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #17 på: 04. Sep. 2009, 22:53 »
Han kjakan på viasat sier Ligue ØH, så jeg antok at det heter Ligue A da. Mener det hvertfall.


Ja, det er slik de utaler Ligue 1 på fransk. Det utales ØH, men skrives enkelt å greit:1.
Ligue A blir jo en blanding av Italia og Frankrike.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #18 på: 04. Sep. 2009, 22:53 »
Han kjakan på viasat sier Ligue ØH, så jeg antok at det heter Ligue A da. Mener det hvertfall.
Nå kan jeg så absolutt ikke fransk, men kan det være at Ligue ØH betyr Ligue 1? ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #19 på: 04. Sep. 2009, 22:59 »
Faen, er ikke rent umulig det :P
Trodde det betydde "A" jeg, tanken slo meg heller ikke at det kunne være "1" :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #20 på: 04. Sep. 2009, 23:01 »
Han kjakan på viasat sier Ligue ØH, så jeg antok at det heter Ligue A da. Mener det hvertfall.
Nå kan jeg så absolutt ikke fransk, men kan det være at Ligue ØH betyr Ligue 1? ;)


Jepp, det kan hende. ;)


http://en.wikipedia.org/wiki/Ligue_1

Look! Der står det! ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #21 på: 04. Sep. 2009, 23:04 »
Wikipedia ja. Dritkilde!!

*Bare fornekter at jeg har feil, har skjønt det nå, men vil ikke innrømme det*
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #22 på: 04. Sep. 2009, 23:12 »
Sevilla
Real Madrid
Werder Bremen
Schalke
Lazio
Er vel disse jeg følger mest etter Newcastle da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #23 på: 04. Sep. 2009, 23:28 »
Newcastle og Bodø/Glimt über alles.
Ellers er Arsenal et soleklart andrelag i England, og uten at jeg gidde følge sånn ekstremt mye med på spansk fotball har jeg alltid likt Barca, og i lik grad mislikt Real Madrid. En gang i tida likte jeg Juventus pga Zizou, men nå misliker jeg hele Italia..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Stormoen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 233
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #24 på: 04. Sep. 2009, 23:42 »
Er vel Start først og fremst for meg. Også heier jeg selvfølgelig litt på Birkenes IL også, siden det er moderklubben. Ellers er det vel ikke noen lag jeg heier spesielt mye på, men har av en eller anna grunn likevel et favorittlag i mange land. Ramser opp noen, i tilfelle noen mot formodning skulle være interessert i det. I Skottland er det Rangers, Frankrike - Nantes, Sverige - IFK Göteborg, Danmark - Brøndby, Tyskland - Werder Bremen. Også heier ørlite grann på Gateshead, pga av at jeg spilte så mye med de på FM en gang. Men jeg skal kjede meg heftig mye før jeg gidder å sjekke hvordan disse laga ligger ann.

Er vel egentlig bare Newcastle, Start og Birkenes jeg følger med på, og i den rekkerfølgen.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #25 på: 04. Sep. 2009, 23:56 »
Følger med Raufoss i Norge. Følger bittelitt med på Celtic i Skottland også. Men i bunn og grunn er det bare Newcastle som gjelder.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #26 på: 05. Sep. 2009, 00:04 »
Heier bare ordentlig med Newcastle, men følger med lag som Napoli, Fiorentina + en del av de tradisjonsrike klubbene i England som Forest, Derby og Wolves

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #27 på: 05. Sep. 2009, 00:13 »
Følger med Raufoss i Norge. Følger bittelitt med på Celtic i Skottland også. Men i bunn og grunn er det bare Newcastle som gjelder.

Seriøst? Kan jeg spørre hvorfor? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #28 på: 05. Sep. 2009, 00:26 »
Ingen andre favorittlag, men liker å følge/se kamper av Barcelona, AC Milan (ikke så mye nå lenger) og Arsenal.

Barcelona og Arsenal er pga de er veldig morsomme og se på med veldig fin spillestil.
« Siste redigering: 05. Sep. 2009, 00:33 av MaKo »

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #29 på: 05. Sep. 2009, 00:54 »
Har jo nevnt Newcastle og Vålerenga, det er jo de lagene jeg virkelig heier på.

Ellers liker jeg Real Madrid, Asker, Brøndby (Danmark, pga jeg er kvart dansk) Arsenal er mitt lag nummer 2 i England. Ingen av disse kan måle seg med Newcastle og Vålerenga  ;)
« Siste redigering: 12. Jan. 2010, 17:34 av ErikLi »