20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 783801 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #525 på: 15. Mars 2007, 19:26 »
Jeg lurer også veldig på hva andre syns om den filmen ettersom du skryter så veldig av den. Mulig jeg hadde en dårlig dag eller noe da jeg så den. Husker vi diskuterte dette for en stund tilbake

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #526 på: 15. Mars 2007, 23:20 »
Har sett den et par ganger, men syns absolutt ikke den er no mer enn en småmorsom, sær greie.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #527 på: 17. Mars 2007, 21:24 »
Har tenkt å lage en oversikt over hvilke filmer jeg har. Jeg har sett en del sider der folk har lagt ut oversikter over filmene sine, men jeg husker ikke hva de heter, er det noen som vet?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #528 på: 18. Mars 2007, 07:59 »
http://www.intervocative.com/
Jeg selv bruker et program som hetter : Movie Collector.. Men det er ikke online prog.
Da legger du inn en film så søker den i imdb.com eller andre film sider og finner all info om filmen osv. Greit og enkelt program, men som sagt er det ikke Online.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Filmtråden!
« Svar #529 på: 18. Mars 2007, 18:30 »
Four Rooms er nok et elsk/hat-objekt. Jeg er av de få som sikkert elsker den.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #530 på: 24. Mars 2007, 18:36 »
Så Braveheart for en kort stund siden. Mel Gibson innfrir stort her! Gleder meg til å se Apocalypto...

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #531 på: 25. Mars 2007, 23:00 »
Så Braveheart for en kort stund siden. Mel Gibson innfrir stort her! Gleder meg til å se Apocalypto...

Så du Braveheart igjen eller for første gang?

En av mine favorittfilmer.
Blir nesten rørt til tårer hver gang jeg ser den igjen og hører ordene til William Wallace si mot slutten: "FREEEEEEEEDOM!!!!"

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #532 på: 26. Mars 2007, 00:26 »
Akkurat sett The road to Guantanamo. Dokudrama. Ganske bra.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #533 på: 26. Mars 2007, 00:35 »
Så Braveheart for en kort stund siden. Mel Gibson innfrir stort her! Gleder meg til å se Apocalypto...

Så du Braveheart igjen eller for første gang?

En av mine favorittfilmer.
Blir nesten rørt til tårer hver gang jeg ser den igjen og hører ordene til William Wallace si mot slutten: "FREEEEEEEEDOM!!!!"

Jeg så den for første gang faktisk. Fint øyeblikk det ja, men jeg må si det var selve historien som var det store høydepunktet.

Jeg ble bare sint av å se Road To Guantanamo. Men det var vel det som var meninga...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #534 på: 26. Mars 2007, 15:45 »
Så Blood Diamond i går. Jævla bra film, og DiCaprio viser nok en gang at han er blant de beste skuespillerne i verden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #535 på: 26. Mars 2007, 16:41 »
Bra film og bra skuespiller det ja. Synes han er enda bedre i Departed som også er en veldig bra film...

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #536 på: 26. Mars 2007, 16:59 »
Noen som har sett 300 enda? Jeg synes det var helt vill. Kanskje den beste filmen jeg noen gang har sett. Terningkast 6 fra min side

djmattis

  • Gjest
Sv: Filmtråden!
« Svar #537 på: 26. Mars 2007, 17:03 »
300 var helt konge!!

meningsløs vold og masse blod og gørr.
absolutt min smak!
 :D

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #538 på: 26. Mars 2007, 17:32 »
Jeg synes den var helt ok. Det er ikke helt min type film, men absolutt helt grei. Filmen ble vel ikke bedre av at jeg hadde så vondt i magen at jeg vred meg i setet under hele filmen...

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #539 på: 26. Mars 2007, 19:58 »
Ting som kunne gjort 300 bedre:

De lyse stemmene ødela litt. Hørtes jo ut som i en jentegarderobe til tider.

Xerxes er jo bare en ren rip off. Det ser alle som har spilt Street Fighter II Turbo. Dette er jo Dahlsim!

Bortsett fra dette, så var det en søt film som anbefales for de som vil ha en meningsfylt film med dype skildringer av hvordan livet var på den tiden.