20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 130607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #45 på: 05. Mars 2008, 21:12 »
Også har i jo verdensbeste keeper også da...

Sykt god. Kan takke ham for at Norge kom til EM. Jævla noldusen der...

Haha ja han var litt uheldig der... Men å skylde alt på han blir helt feil!

Eirik Bakke spilte veldig bra mot Everton åp hjemmebane, hadde full kontroll og viste hva han er god for. Tror hqn blir bra i år, sammen med Hassan eller Gylfi. Tror også Gylfi kommer til på bli en god signering for oss...

Vikings sisteskanse har vel like mye skyld som den godeste Opdal i at Norge ikke kom til EM. Ingen av dem imponerte nevneverdig i EM-kvaliken.

Eirik Bakke er god når han spiller, men hva er sjansen for at han kommer til å spille mer enn Emre gjør for Newcastle? Tror ikke det er Eirik Bakke som blir mannen som evt. fører Brann til seriegull.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #46 på: 06. Mars 2008, 08:50 »
Tja, han hadde jo kapteinsbindet mot Everton. Bør vel signalisere at han kanskje blir satset på eller?? Vet at det i allefall delvis var fordi han kjente Engelsk fotball og har gått inn i knehøyde med strake ben før. Ergo en ok mann å sende først i krigen...

Men tror nok det laget som vil overraske mest positivt er Tromsø. Laget er mer komplett i år enn i fjor og har fått forsterket stallen med spillere som både går rett inn på laget, og spillere som gjør oss mindre sårbar for skader/suspensjoner. I tillegg har ledelsen i Tromsø latt treneren sitte og det er et snev av kontinuitet i alle ledd. Tipper Tromsø overrasker og tar ett eller to steg opp på tabellen i forhold til i fjor. dvs 4-5 plass.

plebbster

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #47 på: 06. Mars 2008, 09:40 »
Eirik Bakke er årets Brann-kaptein uansett cup, europacup eller Tippeliga. :)
Dessverre er det sånn at mannen har en tendes til å gå hardt inn i taklinger, så han får sykt mye gule og røde kort.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #48 på: 06. Mars 2008, 09:48 »
Var det jeg regnet med, og da regner jeg også med at Mr.Mjelde kjenner sine spillere litt bedre enn en hvis Big Sam som valgte en kaptein som ikke var god nok for laget. Tror nok Bakke fort kan spille seg inn i landslagsdiskusjonen igjen hvis Brann gjør det sånn rimelig greit i serien.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #49 på: 06. Mars 2008, 11:46 »
Husker at jeg var med å dømte laget hans da han enda spilte for Rennebu, tror han spilte på årsklassen over det han egentlig skulle, men ikke helt sikker, han scorte som regel en 4-7 mål i hver kamp, gutten er sterk, ganske kjapp, og har veldig riktige bevegelser. Han scorte jo også hat-trick i en treningskamp når han prøvespilte for et av Real Madrids juniorlag.

Hmm tror du han vil han score mykje i Adecco ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #50 på: 06. Mars 2008, 14:12 »
Husker at jeg var med å dømte laget hans da han enda spilte for Rennebu, tror han spilte på årsklassen over det han egentlig skulle, men ikke helt sikker, han scorte som regel en 4-7 mål i hver kamp, gutten er sterk, ganske kjapp, og har veldig riktige bevegelser. Han scorte jo også hat-trick i en treningskamp når han prøvespilte for et av Real Madrids juniorlag.

Hmm tror du han vil han score mykje i Adecco ?

Han scora veldig med mål i andredivisjon i alle fall (for RBK 2) og har vel blitt enda litt bedre i år. Hvis du sjekker diverse rosenborgforum vil du fort se at dette er den unggutten de har mest tro på kan bli en ny Skjelbred om 1 år eller noe.

Og for å faktisk svare på spørsmålet, ja jeg tror han er kapabel til å score godt med mål i Adecco.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #51 på: 06. Mars 2008, 20:33 »
Jeg tror også at Aas kan score mange mål i Adecco. Hvis han først skal lånes ut til en Adecco-klubb, så er det ingen klubb jeg heller vil se ham i enn Haugesund. Da vet jeg at han er i gode hender. Hvis Rosenborg skulle kjøpe en ny spiss før vinduet stenger, så kan nok et utlån muligens komme på tale. Han fortjener absolutt å få prøve seg på et høyere nivå enn RBK2 etterhvert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #52 på: 07. Mars 2008, 09:36 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=512119
 Bjørkøy klar for LSK
John Anders Bjørkøy går fra Fredrikstad til Lillestrøm.
Ja, da er denne storforlangende spilleren klar for Lillestrøm.. Er han god nok i forhold til hva han får betalt..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #53 på: 07. Mars 2008, 09:44 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=512119
 Bjørkøy klar for LSK
John Anders Bjørkøy går fra Fredrikstad til Lillestrøm.
Ja, da er denne storforlangende spilleren klar for Lillestrøm.. Er han god nok i forhold til hva han får betalt..

Knut Torbjørn Eggen var jo interessert i å hente han til Rosenborg, men det strandet på lønn. Virker som en middels god spiller, men ikke verdt den lønnen han selv mener han bør ha.

Jeg tror også at Aas kan score mange mål i Adecco. Hvis han først skal lånes ut til en Adecco-klubb, så er det ingen klubb jeg heller vil se ham i enn Haugesund. Da vet jeg at han er i gode hender. Hvis Rosenborg skulle kjøpe en ny spiss før vinduet stenger, så kan nok et utlån muligens komme på tale. Han fortjener absolutt å få prøve seg på et høyere nivå enn RBK2 etterhvert.


Det klart beste for Aas hadde vært å blitt utleid til Haugesund, han får forhåpentligvis spille kamper der og slipper å kjempe om to spissplasser med Iversen, Kone, Pelu, Konan og det "evige talentet" Øyvind Storflor. Veien til førstelaget virker for øyeblikket å være altfor lang for en så talentfull spiller.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #54 på: 07. Mars 2008, 21:01 »


Sykt god. Kan takke ham for at Norge kom til EM. Jævla noldusen der...

Hva faen? Tror du blander med Thomas Mhyre. Opdal kan ihvertfall IKKE klandres for at Norge ikke kom til EM.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #55 på: 08. Mars 2008, 10:56 »
Thomas Myhre spilte en dårlig kamp, men spilte ikke Opdal ganske ræva mot Hellas?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #56 på: 08. Mars 2008, 13:30 »
Thomas Myhre spilte en dårlig kamp, men spilte ikke Opdal ganske ræva mot Hellas?

Myhre dreit seg ut hjemme mot Bosnia og borte mot Tyrkia, Opdal dreit seg ut mot Emre på Ullevål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #57 på: 08. Mars 2008, 13:32 »
Bra noen husker det bedre enn meg ;)

Men Opdal sto vel ikke så veldig godt mot Hellas heller?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #58 på: 08. Mars 2008, 13:36 »
Opdal er medioker, rett og slett. Såpass mye kan jeg si.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #59 på: 10. Mars 2008, 23:11 »
Bra noen husker det bedre enn meg ;)

Men Opdal sto vel ikke så veldig godt mot Hellas heller?
Opdal kunne gjort det bedre mot Hellas, men jeg synes ikke han gjorde noen klare feil der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon