20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 235344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Andrew Carroll
« på: 26. Feb. 2007, 12:35 »
Ny spiller hentet opp fra akademiet. Han kom inn mot Wigan, og jeg syns han viste gode takter. Han er også Geordie, siden han kommer fra Gateshead. Kan vi vente oss mye av han i årene fremover?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1 på: 26. Feb. 2007, 15:28 »
Jeg tviler. Han er sikkert god, men jeg ser ikke for meg at han kommer til å slå nevneverdig igjennom.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #2 på: 26. Feb. 2007, 21:46 »
kesse er som alltid evig optimist.
Under Roeder så er det absolutt muligheter for Carroll til å slå gjennom. Han har fått noen få innhopp denne sesongen, og han har ikke gjort seg bort, selv om han heller ikke har imponert.

Jeg ser ikke hvordan han ikke kan slå gjennom hvis han er god, og får sjanser av en manager som er veldig flink til å ta vare på de unge i klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #3 på: 27. Feb. 2007, 10:47 »
Kjentfolk der borte som følger akademiet relativt godt har stor tro på Carrol. Av det lille jeg har sett av han gleder jeg meg til å følge utviklingen hans på 1.-laget.
Ut fra det den yngre garde har prestert denne sesongen når de har hatt innhopp på 1.-laget er det tydelig at klubben gjør en meget god jobb i Akademiet. Det lover godt for fremtiden.
Livet er svart/hvitt!

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #4 på: 27. Feb. 2007, 17:29 »
En spennende spiller dette her ja selv om han ikke har fått så mange innhopp enda, så med tid og god oppfølging vil denne gutten her slå gjennom.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #5 på: 27. Feb. 2007, 18:07 »
Med tanke på utviklingen til Carroll, Edgar og Huntington, så vil jeg se på det som en klar fordel å beholde Roeder. Roeder vet bedre enn noen hvilke talenter som befinner seg i Akademiets rekker, etter at han har tilbrakt flere år som sjef for nettopp akademiet vårt. Og Roeder har virkelig satset på å gi ungguttene sjansen i skadeavbrekk. Ansetter vi en eldre, mer merritert mann, og gir han store penger å rutte med, er sjansen i aller høyeste grad tilstede for at disse guttene ender opp som Chopra. Evige talenter som aldri får sjansen til å slå gjennom.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #6 på: 28. Feb. 2007, 09:25 »
Med tanke på utviklingen til Carroll, Edgar og Huntington, så vil jeg se på det som en klar fordel å beholde Roeder. Roeder vet bedre enn noen hvilke talenter som befinner seg i Akademiets rekker, etter at han har tilbrakt flere år som sjef for nettopp akademiet vårt. Og Roeder har virkelig satset på å gi ungguttene sjansen i skadeavbrekk. Ansetter vi en eldre, mer merritert mann, og gir han store penger å rutte med, er sjansen i aller høyeste grad tilstede for at disse guttene ender opp som Chopra. Evige talenter som aldri får sjansen til å slå gjennom.
Enig (igjen) Joakim!
Som fotballsupporter varmer det jo å se at klubben i ens hjerte er i stand til å utvikle egne spillere, og ikke bare er verdensmester i "sjekkhefte". Med unggutta som har gjort fine innhopp på førstelaget og vist at de er noe å satse på, har klubben en unik mulighet til å bygge laget for fremtiden uten å bruke relativt store summer på hver plass. Besparelsen på det kan benyttes til å kjøpe den/de klassespillerne med ekstreme ferdigheter som plasserer NUFC helt i toppen.
Livet er svart/hvitt!

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #7 på: 28. Feb. 2007, 18:22 »
« Siste redigering: 20. April 2007, 15:49 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #8 på: 17. April 2007, 21:21 »
Carroll med hat-trick til pause for reservene i kveld.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1012531,00.html
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #9 på: 17. April 2007, 21:24 »
Ka har em og tape på og bruke han resten av sesongen?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #10 på: 17. April 2007, 22:03 »
Tviler på at han får spille neste kamp mot Chelsea, men som sagt så har vi vel ingenting å tape..
Ameobi kom også på scoringslisten i dag.. godt å ha han tilbake i tillegg!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #11 på: 17. April 2007, 22:10 »
Ja, på slutten av sesongen bør det bli ekstra speletid på dei yngre spelarane. Spelarar som Carrol, Huntington, Edgar og LuaLua bør få meir speletid, meir hensiktsmessig å satse på dei enn spelarar som Moore, Sibierski og Bramble som umulig kan være i klubben sine framtidsplanar. Roeder har sagt at han skal satse på ein masse yngre spelarar, no er sjansen her til å la dei få prøve seg.

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #12 på: 17. April 2007, 22:14 »
Ja, Moore og Bramble får vel ikkje kontrakt..(?!)Så då e det jo ikkje vits at de får spele.. Eg synes Edgar har spelt veldig bra når han har spelt! Når han og Hunty spelte i lag i midten så spelte han veldig godt! Han har gode forutsetninger for å lykkes, høg og god fysikk! Litt bedre ballkontroll enn Hunty òg.. Håper noen av de unge får speletid mot Reading og Watford
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #13 på: 17. April 2007, 22:17 »
Huntington er vel kanskje ein av dei mest undervurderte av unggutane. Det at han måtte spele back ein periode har ødelagt litt for han. Men som midtstoppar ser eg på han som et kjempetalent. Det samme må ein vel kunne sei om Carrol, har ikkje sett han så mykje, men det kan virke som han har goalgetter-eigenskapar og har potensial til å bli ein stor og sterk spiss. Nei det ser bra ut i dei yngre rekkene.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #14 på: 18. April 2007, 13:16 »
Enig i et dere sier om at talentene bør foretrekkes fremfor de spillerne som skal ut. Carrol hevet laget når han kom inn mot Pompey, og er på mange måter den spisstypen vi mangler, med svært gode targetmanegenskaper. Er faktisk for å la han starte sammen med Oba mot Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida