20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 236235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #765 på: 29. Des. 2010, 23:18 »
Bentley er jo strake motsetninga av SWP da. Bentley sin fremste styrke er jo legga hans.

Dette mener jeg også.
SWP er kjapp og driblesterk, men har ikke de beste innleggene. Bentley derimot er ikke like kjapp og driblesterk men har i motsetning en veldig god høyrefot. Faktisk veldig lik Solano i spillestilen synes jeg.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #766 på: 29. Des. 2010, 23:21 »
Ja, helt klart Solano/Beckham-aktig. Hadde vært spennende med lån og tilhørende opsjon på dette - for han har helt klart endel ferdigheter vi ser etter. Samtidig er det lenge siden han har spilt eller prestert noe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #767 på: 29. Des. 2010, 23:35 »
Var bra når han fikk spille i starten av sesongen synes eg... Ble han skadet eller hva skjedde ?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #768 på: 30. Des. 2010, 04:20 »
Tror David Bentley kan være mannen. Sliter benken i Tottenham nå... Har sikkert en del i lønn, men...

David Bentley er dessverre litt for lik SWP. Litt for glad til å slå innlegg når han ikke er i posisjon til å gjøre det, og litt for glad til å druble når egentlig bør bruke overlapp eller spillere i bedre posisjon.

Mista hodet i jula, Inspector?? :P Synes det kommer unormalt mye rart fra deg for tida. David Bentley er selvsagt en helt annen spillertype enn SWP. Bentley er ingen typisk dribleving, og han er en spiller som absolutt har et bra sluttprodukt...i motsetning til SWP.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #769 på: 31. Des. 2010, 11:55 »
England striker Andy Carroll has been ruled out of Newcastle's trip to Wigan on Sunday due to injury.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/8233225/Newcastle-lose-Andy-Carroll-for-Wigan-clash.html

Neiiiii, håper ikke dette stemmer.
Kom igjen Ranger danger på tide og vise deg frem.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #770 på: 31. Des. 2010, 12:09 »
Dessverre så skriver nufcblog også det samme, og har med et sitat fra Pardew som sier at han er ute mot Wigan, og sannsynligvis dessverre mot West Ham også.  ???

http://www.nufcblog.com/2010/12/31/oh-no-carroll-injured-misses-wigan-game/

Da får Sholadinho, Ranger og Løvenkrands alle gripe denne muligheten, og bevise at de duger. Både Ranger og Løven har jo vært ute å signalisert at de ønsker mere spilletid. Nå får de virkelig muligheten. Wigan og West Ham er jo heller ikke den tøffeste motstanden de kunne få og prøve seg imot. Carroll er nesten et angrep alene, og med ham ute er vel 4-5-1 ganske uaktuelt vil jeg anta. Iallfall mot West Ham da vi spiller hjemme og skal gå utpå banen og ta kommandoen og kjøre kampen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #771 på: 31. Des. 2010, 12:12 »
Worst case scenario!!! Og so no når mi MÅ vinna mot to nedrykkskandidatar >:( Heeeelvette...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #772 på: 31. Des. 2010, 12:49 »
Dette viser hvor tynn stall NUFC har. Carroll er den eneste spissen vi har som er skikkelig klasse i PL. Bak han er det syltynt, desverre.

Er jo ihvertfall helt klart at vi ikke har kvaliteten som skal til for at vi kan spille med 2 spisser om Carroll er ute. Så hvem synes dere skal ta over for han?
Jeg synes Ranger er det eneste alternativet. Innsats og at han har benyttet sjansene han har fått tidligere er noe av det jeg vil bruke som argument.
Løvenkrands er rett og slett ikke god nok og Best har vel fremdeles ikke sparket en ball i PL sammenheng.

Pardew får det vanskelig i denne. Må legge om spillet også når vi ikke kan benytte oss av Carroll. Ingen av våre andre spisser kan brukes på samme måte.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #773 på: 31. Des. 2010, 12:56 »
Kan jo hente Keane før kampen mot West Ham, slipper han iallefall da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #774 på: 31. Des. 2010, 13:41 »
Stor nedtur dette :(
Men samtidig bør det få Ashley til å innse at vi trenger en skikkelig god spiss sammen med Carroll. Om han ikke veit det fra før da. Ranger, Løven og Shola er ikke gode nok. Men mindre Shola har nok en "årets kamp" fra sin side.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #775 på: 31. Des. 2010, 14:12 »
Dette er jo faktisk håpløst av Pardew. Etter rapportene slet Carroll med skade allerede mot Tham. Hvorfor risikere ham i den kampen hvor 3 poeng ville vært lite sannsynlig uansett. Jeg ville heller ha stilt uten Carroll i den kampen,  men satset på at dette vil gjøre ham frisk og i de to viktige kampene mot WH og Wigan. Nå ser det derimot ut som at Carroll mister begge disse kampene. Og det er katastrofe.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #776 på: 31. Des. 2010, 15:03 »
Strålande man management!

Uansett, ufatteleg surt. Dei 2 neste kampane er MUST win kampar for vår del, og utan Carroll, vår desidert viktigaste speler, så kan det bli tøft.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #777 på: 31. Des. 2010, 15:37 »
Dette viser hvor tynn stall NUFC har. Carroll er den eneste spissen vi har som er skikkelig klasse i PL. Bak han er det syltynt, desverre.

Er jo ihvertfall helt klart at vi ikke har kvaliteten som skal til for at vi kan spille med 2 spisser om Carroll er ute. Så hvem synes dere skal ta over for han?

Jeg synes Ranger er det eneste alternativet. Innsats og at han har benyttet sjansene han har fått tidligere er noe av det jeg vil bruke som argument.
Løvenkrands er rett og slett ikke god nok og Best har vel fremdeles ikke sparket en ball i PL sammenheng.

Pardew får det vanskelig i denne. Må legge om spillet også når vi ikke kan benytte oss av Carroll. Ingen av våre andre spisser kan brukes på samme måte.

Du mener vi er bedre tjent med en 4-5-1 da Carroll er ute? Jeg tenker ltt motsatt at vi bør ha to spisser til å hjelpe hverandre.
Men det er mulig at fem på midten er bedre enn to spisser all den tid vi ikke har to gode nok spisser bak Carroll. Jeg tenkte først og fremst at vi ville være mer målfarlige med to spisser, men det spørs jo selvfølgelig hvilke spisser vi har tilgjengelige.

Ellers er jeg enig i at Ranger fortjener en mulighet nå. Jeg regner vel med at han og Ameobi, hvis han er fit igjen, stiller først i køen. Ellers har jo Løvenkrands ytret ønske om mer spilletid, og ettersom vi spiller på Søndag og deretter på Onsdag igjen så er det vel en vis mulighet for at alle de tre kan få spilletid.

Feil tråd, men hva skjer egentlig med Xisco? Helt ute i kulda igjen etter den utvisningen i høst? Det er isåfall veldig synd om han ikke engang får mulgheten, han viste jo brukbare takter i pre-season.

Leon Best har jo et lovende etternavn uten at det hjelper så mye. For meg er han et eneste gedigent spørsmålstegn. Han scoret ikke for oss i Championship, men puttet jevnt i pre-season i høst og ble deretter skadet, og "siden har ingen sett ham" kan man jo nesten si. Veiet og funnet for lett?

Nå har jeg vel egentlig brukt veldig mange ord på å oppsummere at vi har mange spisser, men lite kvalitet. Det er fortsatt åpenbart at vi trenger en spiss som kan forsterke laget, og det allerede i Januar, men med tanke på lønningene så bør vi jammen prøve å få solgt minst to også.

Ranger er vel kanskje aktuell for et utlån for å få mer spilletid og erfaring, men også det blir litt feil hvis vi ikke får inn en spiss, for pr dags dato så ser jo Ranger ut til å være tredjevalget på topp.

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #778 på: 31. Des. 2010, 15:41 »
Twitter er farlige saker. En der som skrev at agenten til Carroll er med han til London pga skaden. Januar er en ekkel måned, for nå skal liksom han fyren ha det til at Carroll fikser overgang i samme slengen.

Nå bør Ranger får sjansen!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #779 på: 31. Des. 2010, 16:11 »
Twitter er farlige saker. En der som skrev at agenten til Carroll er med han til London pga skaden. Januar er en ekkel måned, for nå skal liksom han fyren ha det til at Carroll fikser overgang i samme slengen.

Nå bør Ranger får sjansen!

Hehe, det tvilar eg på. Dette står det på nufc; The England international who turns 22 next week has travelled to London with club medical staff for further assessment to determine the severity of his ailment.

Men med Mike Ashley som eigar so kan jo alt skje, at mi alle site ventar spent på kva spiss mi får inn og so plutsleg er Carroll klar for Chelsea :o