20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 236197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #705 på: 12. Des. 2010, 19:09 »
Det er vel strengt tatt du som "leker smart jævel" Peter. Greit nok at det kan være morsomt å se hva folk mente om han før. Men når du begynner å argumentere mot andre igjen at dette var helt dust å mene så skjønner jeg ikke hva du prøver å oppnå.

Carroll gikk for å være en idiot tidligere, og han har vel ikke gjort så mye for å motbevise dette. Men han har hatt vanvittig fremgang på det siste halvannet året.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #706 på: 12. Des. 2010, 19:13 »
Daniel, det var vel litt krass tiltale mot peter som har over 2000 innlegg på denne siden?  Jeg vet jeg er helt ny her, men lista ligger såpass lavt for å bli banna ja.... får vel være forsiktig med hva jeg ytrer meg om her  :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Peter

  • Gjest
Sv: Andrew Carroll
« Svar #707 på: 12. Des. 2010, 19:25 »
Det er vel strengt tatt du som "leker smart jævel" Peter. Greit nok at det kan være morsomt å se hva folk mente om han før. Men når du begynner å argumentere mot andre igjen at dette var helt dust å mene så skjønner jeg ikke hva du prøver å oppnå.

Carroll gikk for å være en idiot tidligere, og han har vel ikke gjort så mye for å motbevise dette. Men han har hatt vanvittig fremgang på det siste halvannet året.

Jeg argumenterte ikke mot at det var et dumt innlegg av deg. Jeg svarte på Geir sitt innlegg som argumenterte for innlegget ditt.

Dessuten sier vel  ":)" i slutten av innlegget mitt at det ikke var noe negativt mot det du skrev Kesse.

Det eneste jeg ville med siteringen av ditt 4 år gamle innlegg var bare for å vise hvor mye han har utviklet seg. Fra å være en fyr folk ikke trodde på til å være lagets viktigste.

Peter

  • Gjest
Sv: Andrew Carroll
« Svar #708 på: 12. Des. 2010, 19:27 »
Daniel, det var vel litt krass tiltale mot peter som har over 2000 innlegg på denne siden?  Jeg vet jeg er helt ny her, men lista ligger såpass lavt for å bli banna ja.... får vel være forsiktig med hva jeg ytrer meg om her  :)

Haha, ta det rolig, bare noen som er lei seg for at helgen er slutt og får ut litt frustrasjon her! :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #709 på: 12. Des. 2010, 19:33 »
Daniel, det var vel litt krass tiltale mot peter som har over 2000 innlegg på denne siden?  Jeg vet jeg er helt ny her, men lista ligger såpass lavt for å bli banna ja.... får vel være forsiktig med hva jeg ytrer meg om her  :)
Om han har 3 innlegg eller 10.000 innlegg betyr vel ingenting? Synes det er ålreit å holde et ok nivå her, noe Peter ikke bestandig er med å bidra til....

Peter

  • Gjest
Sv: Andrew Carroll
« Svar #710 på: 12. Des. 2010, 19:39 »
Daniel, det var vel litt krass tiltale mot peter som har over 2000 innlegg på denne siden?  Jeg vet jeg er helt ny her, men lista ligger såpass lavt for å bli banna ja.... får vel være forsiktig med hva jeg ytrer meg om her  :)
Om han har 3 innlegg eller 10.000 innlegg betyr vel ingenting? Synes det er ålreit å holde et ok nivå her, noe Peter ikke bestandig er med å bidra til....

Så si meg hva jeg skrev galt med siteringen til Kesse, da! Jeg skrev at Carroll ikke hadde kommet på utlån til Preston da Kesse skrev det, dessuten var det Geir jeg snakket til.
Kom med ÈN ting jeg gjorde som var så fryktelig galt i denne diskusjonen at jeg burde kastes på hodet ut av dette stedet?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #711 på: 12. Des. 2010, 19:40 »
Har noen sagt at du skal kastes på hode ut? Oppfør deg du, så har du ingenting å bekymre deg for.

Er det noe mer du vil si nå, så ta det på PM.

Tilbake til Andy Carroll! :) Kanonmatch i går!
« Siste redigering: 12. Des. 2010, 20:02 av Daniel »

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #712 på: 14. Des. 2010, 00:05 »
Håper Fergie får opp øynene og blar fram et par 100 millioner for Andy. Fy søren han er god!

Andy Carrol drar en Shearer, sier nei til man utd flere ganger, og blir kronet konge av St. Jamses Park!! :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #713 på: 14. Des. 2010, 00:29 »
Bør blas opp minst et par hundre mill ja. Akkurat signert 5årskontrakt, spiss, engelsk og ung. Blir nok i Newcastle minst et par sesonger til, hvis vi da ikke har kommet oss videre oppover tabellen spørs det om han blir urolig.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Vegard Nilsen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #714 på: 14. Des. 2010, 01:43 »
Får håpe denne trenden med Carroll fortsetter. Han har enda en del ting å lære, kan vel egentlig si at det som irriterer meg mest med gutten er at han er så vandt med å være oppspillspunkt at han aldri er med på leken når makker stusser ballen videre. Hadde han oppholdt seg i rommet bak da hadde han kunne holdt ballen enkelt mange ganger for å sende ballen videre til kanter.

Synes det er rart at dette ikke er sett tidligere, for dette skjer svært ofte i mine øyne.

Men gutten skal ha all creds for det han har gjort så langt. Fantastisk ung newcastle spiller som garantert vil spille seg inn, ikke bare i mange newcastle hjerter, men også mange englandsupporteres hjerter etterhvert!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #715 på: 14. Des. 2010, 08:08 »
Håper Fergie får opp øynene og blar fram et par 100 millioner for Andy. Fy søren han er god!

Andy Carrol drar en Shearer, sier nei til man utd flere ganger, og blir kronet konge av St. Jamses Park!! :)

Hvis han blir solgt, er det vel rimelig sikkert at det ikke blir Man Utd. Kontrastene blir for store for Carroll. Fra dundrende liv på hjemmekamper, til absolut tystnad avbrutt av noen skandinavisk og asiatiske rop :D .

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #716 på: 14. Des. 2010, 12:37 »
Carroll skryter av CH:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6577408,00.html

Mi får håpa ting ikkje endrar seg under ny manager.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #717 på: 15. Des. 2010, 18:12 »
Bør blas opp minst et par hundre mill ja. Akkurat signert 5årskontrakt, spiss, engelsk og ung. Blir nok i Newcastle minst et par sesonger til, hvis vi da ikke har kommet oss videre oppover tabellen spørs det om han blir urolig.

Må nok dessverre det ja. Men når Rooney legger opp grunnet skam og Berbern begynner å dra på årene(gjør det allerede nå). Ja, da skal Fergie faen meg se å hente Carroll.

Neh, da sliter Manure med en ny manager, spesielt som følger av alle de middelmådige talentene Fergie har kjøpt inn.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #718 på: 15. Des. 2010, 18:26 »
Bør blas opp minst et par hundre mill ja. Akkurat signert 5årskontrakt, spiss, engelsk og ung. Blir nok i Newcastle minst et par sesonger til, hvis vi da ikke har kommet oss videre oppover tabellen spørs det om han blir urolig.

Må nok dessverre det ja. Men når Rooney legger opp grunnet skam og Berbern begynner å dra på årene(gjør det allerede nå). Ja, da skal Fergie faen meg se å hente Carroll.

Neh, da sliter Manure med en ny manager, spesielt som følger av alle de middelmådige talentene Fergie har kjøpt inn.

Fergie blir ALDRI sparket. Han kommer til å sitte til han er 75.
Av de "middelmådige talentene" som du sier er det bare Bebè jeg ikke tror på. Og selv det er usikkert.

Selvsagt ikke. Det nærmer seg slutten nå. Bebé, Macheda og Obertan er de jeg umiddelbart kommer på.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #719 på: 15. Des. 2010, 21:20 »
Det hadde vært hyggelig med noen nye Quinton Fortune'er, Eric Djemba Djembaer og Luke Chadwik'er på Old Trafford nå, hirr hirr.

Carroll passer deffinetivt ikke inn i den blueprint'en jeg ser for meg her.  ;)