20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 236252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #675 på: 09. Des. 2010, 14:44 »
Jeg er veldig negativ nå. Men jeg er veldig sikker på at Andy Carroll forsvinner neste sommer. Chelsea må erstatte en 32 gammel Drogba og en 31 år gammel Anelka. Og Tottenham er garantert interesserte. Det eneste Tottenham trenger en klassespiss. De har 4 gode spisser, men de har ikke en ordentlig klassespiss som de andre topplagene har, og har selv sagt at de kommer til og bruke masse penger på en spesiell spiss. Og Man Utd, Liverpool og Arsenal følger sikkert Carroll ganske tett de også. Greit, det står mange steder at Carroll ikke er til salgs, spesielt ikke i januar, men det står også at saken er en annen dersom en av de store klubbene byr masse penger. Jeg kan sette mye penger på at dette er Andy Carroll sin siste sesong i Newcastle. Uansett hva han selv sier og hva klubben sier.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #677 på: 10. Des. 2010, 13:25 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #678 på: 11. Des. 2010, 12:22 »

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #679 på: 11. Des. 2010, 12:32 »
Herlige nyheter for Carroll!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #680 på: 11. Des. 2010, 12:48 »
Vi skal se at alt dette styret rundt Carroll kanskje kan være en blessing in disguise som fører til at konkurrerende eller bedre klubber kanskje ikke ønsker å hente ham. Hadde ikke vært så dumt.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #681 på: 11. Des. 2010, 22:46 »
Tror dere Carroll kommer til å bli solgt hvis han fortsetter i samme tempo som nå utover i sesongen? Cashely kommer vel ikke til å nøle med å takke ja hvis det kommer et bra tilbud i 100-150 millionersklassen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #682 på: 11. Des. 2010, 22:48 »
Det er jo alt for lite. Ryktene var jo at Liverpool ville by £15 millioner pluss Babel. Men det også er ikke nærheten for en spiss som bare er 21 år og har scoret 10 mål og har dungevis med assists i PL.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #683 på: 11. Des. 2010, 22:48 »
Jeg er såpass naiv at jeg faktisk tror Mike Ashley egentlig vil det beste for klubben, han er bare en lavpanna idiot som ikke har peiling og er omgitt med elendige rådgivere i tillegg. Jeg tror derfor ikke han vil selge Carroll om det ikke kommer et urealistisk høyt bud.

Om dette er feil tror jeg han er for glad i å leve til at han tør å selge Carroll.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #684 på: 11. Des. 2010, 22:59 »
Hvordan er det med økonomien nå da?, spørsmålet er jo om vi har råd til å si nei hvis det kommer et mega bra tilbud!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #685 på: 11. Des. 2010, 23:49 »
Det er ikke bare et økonomisk spørsmål. Det er også et sportslig spørsmål. Har vi egentlig råd til å si ja til et bud på £20+ mill? Ashley vil kanskje hevde at vi ikke har råd til å si nei, jeg vil hevde at vi taper minst like mye som vi tjener på å selge han.
Det finnes ingen som Carroll der ute, som er geordie, engelsk, 21 år gammel og så vanvittig god. Skal Liverpool ha Andy, får de faen ta meg gi bort Torres i erstatning. Og selv ikke det vil dekke tapet tilstrekkelig, da vi som kjent mister VERDENS BESTE hodespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #686 på: 12. Des. 2010, 00:03 »
Å ha gode, lokale spillere synes jeg er den absolutte største sjarmen med fotballen, og hadde det vært opp til meg hadde ikke ETT ENESTE bud på denne gutten blitt godtatt. Man kunne sikkert gjort mange lure investeringer for 1 milliard, men jeg vil ha CARROLL.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #687 på: 12. Des. 2010, 00:21 »
Det er som med Barton-situasjonen. Carroll er under kontrakt, attpåtil ei lang kontrakt, og han virkar heldigvis til å elske klubben som han har vokst opp med. Uansett om City byr ein milliard, og lønn tilsvarande dette, stolar eg på Andy.

Han blir, med nummer 9 på ryggen, og fører oss framover. Ashley har såpass forstand på business, at han neppe hadde godtatt langvarig kontrakt med Andy for såleis å legge korta i hans hender. Då hadde det vel heller blitt toårskontrakt, med store mulegheiter for å selge han i neste vindu til stor avkastning.

ANDY CARROLL <3

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #688 på: 12. Des. 2010, 01:57 »
Vel, jeg tror at hvis Ashley sier ja til Citys halvmilliardsbud, og de kommer rekende med en lønn av en annen verden og sier "skyt oss til ligagull" så tror jeg faktisk Andy hadde dratt. Neppe med noe lett hjerte, men jeg tror han hadde dratt.
Selv om han elsker klubben aldri så mye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #689 på: 12. Des. 2010, 07:09 »
Jeg er såpass naiv at jeg faktisk tror Mike Ashley egentlig vil det beste for klubben, han er bare en lavpanna idiot som ikke har peiling og er omgitt med elendige rådgivere i tillegg. Jeg tror derfor ikke han vil selge Carroll om det ikke kommer et urealistisk høyt bud.

Om dette er feil tror jeg han er for glad i å leve til at han tør å selge Carroll.

Først og fremst kommer det kansje mest an på Carroll selv. Om han skulle ønske seg vekk er det faktisk lite klubben kan gjøre for å få han til å bli.
Men slik jeg mener situasjonen er pr dags dato så har ikke NUFC fans noenting å frykte angående Carroll, bortsett fra privatlivet hans som kan føre til trøbbel. Han signerte nettopp en 5 års kontrakt og er i så måte bundet til klubben ut sesongen 2014/15. Derfor er det bare noen få klubber i hele verden som har råd til å betale hva vi ønsker for han. I PL er det vel kun Chelsea og ManCity som har stor nok pengesekk til å hente han, kansje også ManU selv om de har vært sparsommelige i det siste.

Med andre ord frykter jeg ikke et salg av Carroll med det aller første. Og skulle han bli solgt vil det være en konkurranse fra 2-3 klubber om å få han som igjen vil skyte prisen enda høyere opp. Da snakker vi nok fort i prisklassen til Rooney eller enda høyere, altså 30-40 millioner pound, minst. Det er cash som jeg tror de aller fleste vil akseptere om han blir solgt.

Til sist vil jeg si at NUFC er en stor klubb. Jeg tror at vi også vil løfte oss sesong for sesong nærmere toppen av tabellen, selv med Pardew som manager og Ashley som eier. Da blir alternativene enda færre for spillere som vil vekk. Men selvfølgelig, alt har sin pris, også hva som er ansvarlig å tilby i lønn.