20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 236550 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #435 på: 01. Okt. 2010, 21:57 »
Kvifor ikkje? Er vel ikkje so mange andre britiske so er betre for tida. Dessutan satsar vel Cappello ungt.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #436 på: 02. Okt. 2010, 11:00 »
Ser Carroll nevner i eit intervju at Colin og Chris gir han bemerkingar om kva han gjer rett og gale på treninga. Det er forsåvidt vel og bra, men hadde det ikkje vore ein idé å ha fått inn ein coach med meir erfaring i det offensive spelet? Eg trur ein sånn mann kunne bidratt meir for Andy og dei andre offensive spelarane enn Chris og Colin.

Vi verkar av og til litt rådville i angrep, og eg skulle gjerne sett at noko blir gjort ang. den elendige innleggskvaliteten frå kantspelarane våre. Trenarapparatet vårt framstår i mine auge som for lite og for generelt, og noko eg helst skulle sett vi kunne spissa meir.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #437 på: 04. Okt. 2010, 18:21 »
Litt feigt av Capello å ta ut 33 år gamle Kevin Davies til fordel for Andy Carroll spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #438 på: 04. Okt. 2010, 18:28 »
Davies har vore veldig bra for Bolton denne sesongen, og forsåvidt fortent at han får sjansen. Carroll har ikkje vore heilt sharp dei siste par kampane, og det er like greitt at han bruker tida på å komme seg tilbake i forma han viste dei første to-tre kampane. Tviler vel på at han får sjansen frå start neste kamp heller, i og med at Ameobi gjorde det såpass bra i går.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #439 på: 05. Okt. 2010, 09:41 »
Jeg tror Carroll starter mot Wigan. Det er en kamp vi MÅ vinne, BØR vinne, og SKAL vinne. Da er jeg ganske sikker på at Carroll starter, selv om Shola gjorde en bra figur mot City. Han har ikke vært i top shape i det siste, men han er den spisssen som er mest sannsynlig å score, og er det noe vi trenger mot Wigan, så er det scoringer. Derfor bør Carroll starte mot Wigan, og det er jeg også helt sikker på at han gjør.

Davies har vært god denne sesongen, bevares. Men det er det også flere andre som har vært. Kevin Davies er heller ikke fremtiden til det engelske landslaget. Mannen er godt over 30 år, og skal snart legge opp. Hva er vitsen med å hente han inn på landslaget akkurat nå? Han er heller ikke en spiller det lukter spesielt mange mål av. Andy Carroll har potensiale til å bli en goalgetter av rang.
Og han har også scoret flere mål enn Davies denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #440 på: 08. Okt. 2010, 19:51 »
Og da kan vi slippe en gladnyhet på fredagskvelden;

Carroll Signs New Five-Year Contract
http://www.nufc.co.uk/articles/20101008/carroll-signs-new-five-year-contract_2281670_2179167

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #441 på: 08. Okt. 2010, 20:58 »
Kjempe bra. Har egentlig aldri vært i tvil, men godt at han endelig har signert kontrakten.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #442 på: 08. Okt. 2010, 22:02 »
Carroll er herlig på så utrolig mange måter. Mannen fortjener jammen meg RESPEKT!

Hyll ham! HYLL!!!
Nei.

PatSharpX

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #443 på: 09. Okt. 2010, 02:10 »
Deilig å se at han skriver under på en 5års kontrakt.
Carroll kommer til å bli god(enda bedre) i årene fremover.
@PatSharpX på twitter

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #444 på: 09. Okt. 2010, 08:41 »
Endelig en god nyhet i det som har vært en forbanna drittuke

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #445 på: 09. Okt. 2010, 09:34 »
Eg har skikkeleg trua på han. Men han må komma seg på skåringslista atte snart, helst mot Wigan i neste kamp :)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #446 på: 09. Okt. 2010, 09:50 »
Fantastisk god nyhet 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #447 på: 09. Okt. 2010, 11:38 »
FANTASTISK!!!! skal ha meg en bøtte med brown ale og feire i kveld, ny drakt på vei i posten:)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #448 på: 18. Okt. 2010, 10:53 »
http://www.nufcblog.com/2010/10/18/carroll-hes-done-it-again-charged-with-assault/

Nå blir det garantert fengsel. Bare å gratulere, ditt jævla rasshøl.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #449 på: 18. Okt. 2010, 11:21 »
Bare å begynne å bruke Ranger. Prøve å gjøre han til en topp spiller istede siden Carroll helst vil være bokser.