20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle 03.04.21 kl. 1730  (Lest 1721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 03.04.21 kl. 1730
« Svar #15 på: 04. April 2022, 09:32 »
Så ikke kampen, men skjønte det var en temmelig dårlig prestasjon i andre omgang. Skal det sies at Spurs har vært i god form, og Conte begynner å få god fasong på de.

Får håpe de tar seg sammen, og tror laget har det i seg. Uhyre viktig at vi klarer å ta minimum 6-7 poeng på de neste 4 kampene. Da tror jeg plassen er sikret, og vi kan ha lave skuldre inn mot de siste kampene. Av lagene rundt oss, er det for tiden bare Brentford og Leeds som klarer å plukke særlig med poeng. Personlig tror jeg nedrykk kommer til å stå mellom de 4 lagene i bunn. Norwich ser ferdige ut, så får vi se hvem av Burnley, Watford og Everton som er minst dårlige.
No fate but what you make

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 03.04.21 kl. 1730
« Svar #16 på: 04. April 2022, 13:36 »
Gleder meg til å se flere av spillerne på banen igår aldri vil starte igjen for oss.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 03.04.21 kl. 1730
« Svar #17 på: 04. April 2022, 15:25 »
Sånn helt egentlig, klarer vi å nevne en eneste spiller som hadde en godkjent kamp? Schär kanskje? Burn, Targett og Manqillo mener jeg hadde mer skyld i målene. Saint Maximim mistet bare ballen hele tiden, og Shelvey og Joelinton var tilbake på gammelt nivå. Wood, Willock og Fraser utrettet vel heller ikke akkurat noe stort. Usikker på hvor mye skyld Dubravka egentlig hadde, gjør lite direkte tabber, men er ikke noen ekstraordinær keeper heller i min bok. Joelinton imponerte ikke særlig mot Everton heller. Bruno fra start igjen neste kamp, over Joelinton eller Shelvey?

Edit: Schär var vel skyld i mål nr. 2. Elendig omgang fra hele laget rett og slett.
« Siste redigering: 04. April 2022, 23:11 av Eriksen »

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 03.04.21 kl. 1730
« Svar #18 på: 04. April 2022, 16:44 »
Er ikkje her me skal ta poengene våre, og Tottenham kjører fullstendig over oss tidvis. Shelvey blir fullstendig kledd av, og Maximillan mista ballen nesten kvar gong han fekk den. Dette var vel den dårligste omgangen på lenge...... kanskje på dei 2 siste sesongane.
Blir spennende kven som starter neste kamp :-\ Shelvey  bør ikkje starte!
Men med så høgt press på eit så godt lag....... burde det vorte vurdert etter i allefall ein omgang ?
Tottenham har nokre  kontringsraske spelarar som fekk lett boltre seg i går når me låg slik,og mista ballen  :-\
Men heile laget var langt under det me håpa på. Denne kampen må leggjast bak oss og gløymast raskt.
Nullstill til neste kamp som må vinnes 8)


Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 03.04.21 kl. 1730
« Svar #19 på: 04. April 2022, 18:03 »
Enig, taktikken kan stilles spørsmål ved. Tottenham slet fremover når vi lå litt bakpå. Når vi sendte mange menn fremover så ble det lett for Tottenham å kontre. Nå har det kanskje litt med et tidlig baklengs i andre som gjorde at vi måtte jakte utligning, men burde kanskje vært litt mer forsiktig likevel.