20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2020  (Lest 25144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #90 på: 30. Jan. 2020, 12:38 »
Synes vi har gjort en del god business i januar. Får vi inn Rose, Bowen og Giroud tror jeg vi kan sikte oss inn på øvre halvdel. Det vet alle som har spilt FM. ;)
Jeg har prøvd Bowen i FM20 med Newcastle, og makan til vaksinert fyr har jeg aldri vært borti.
« Siste redigering: 30. Jan. 2020, 12:46 av Rudi »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #91 på: 30. Jan. 2020, 12:56 »
Ja. Giroud inn ville vært en enorm oppgradering på spissplass. Da kunne vi begynt å tenke på en plassering på øvre halvdel.

Men da må vi sørge for å få innlegg inn i boks siden han er en litt bedre versjon av Carroll. Det er på hodet Giroud gjør det. Og innlegg fra kant og back har vært en mangelvare fra oss i flere sesonger nå synes jeg

Helt enig. Han trenger definitivt gode innlegg. Men at han kun er en hodespiller går jeg ikke helt med på. Skape mye på egenhånd gjør han dog ikke.

Giroud er en undervurdert spiller i mine øyne, kan så mye mer enn å heade ballen. Veldig god i oppbyggende fase, småspill, og en uegoistisk spiss.
Men gode innlegg hjelper alltid på, er vel det Lazaro (og kanskje Rose) kan bidra litt! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #92 på: 30. Jan. 2020, 13:36 »
Synes vi har gjort en del god business i januar. Får vi inn Rose, Bowen og Giroud tror jeg vi kan sikte oss inn på øvre halvdel. Det vet alle som har spilt FM. ;)
Og alle som har fulgt Newcastle en stund vet at dette IKKE skjer (alle tre inn i januar). ;)

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #93 på: 30. Jan. 2020, 14:57 »
Synes vi har gjort en del god business i januar. Får vi inn Rose, Bowen og Giroud tror jeg vi kan sikte oss inn på øvre halvdel. Det vet alle som har spilt FM. ;)
Og alle som har fulgt Newcastle en stund vet at dette IKKE skjer (alle tre inn i januar). ;)
Haha. Akkurat. Poenget mitt gikk egentlig ut på at det ikke er automatikk i at nye forsterkninger nødvendigvis umiddelbart styrker laget. Det er mange faktorer som spiller inn, blant annet manager.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #94 på: 30. Jan. 2020, 14:59 »
Haha tippar Giroud har lite lyst til Newcastle!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #95 på: 30. Jan. 2020, 15:20 »
Si ikke det. Han har kun udugelige spisser og en halveis kjeks i Carroll han trenger konkurrere mot. Bør være perfekt dersom han ønsker fast spilletid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #96 på: 30. Jan. 2020, 16:23 »
Danny Rose største navnet som er signert under ashley? Har som regel aldri hørt om spillerne som kommer inn men Rose er jo ein etablert klasseback.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #97 på: 30. Jan. 2020, 16:33 »
Bowen til Palace for £16m. Vi evner faktisk ikke det engang? Hvordan Ashley forlater klubben gir jeg blaffen i, men jubel skal det iallefall bli.

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #98 på: 30. Jan. 2020, 17:42 »
Giroud takker nei til NUFC (SkySports).

Bowen til Palace for 16.5 mill (omg) (SkySports).

Alcacer til Villareal.

Eneste vi kanskje kan juble for er at Nottingham Forest har bydd på Gayle! :P

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #99 på: 30. Jan. 2020, 17:55 »
Si ikke det. Han har kun udugelige spisser og en halveis kjeks i Carroll han trenger konkurrere mot. Bør være perfekt dersom han ønsker fast spilletid.

Jo, men likevel reknar eg med Newcastle står langt nede på lista han har gitt agenten sin. Er ikkje sikkert me står der ein gong.

Og i følge rykte som står i innlegget ovanfor so har eg visst rett.

Dany Rose, er ikkje han «over the top», skadeutsatt med høg løn?
« Siste redigering: 30. Jan. 2020, 18:54 av lgrinde »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #100 på: 30. Jan. 2020, 18:06 »
Enig i det du skriver Anders om Giroud. Han er bedre enn det vi har, men han mangler tempo er etter min mening ikke noen god avslutter med føttene.. Han er dritgod med hodet. Mao, får han ikke innlegg blir det ikke mål, og vi trenger en spiss osm kan score, vi får jeg nesten aldri ballen i nettet..

Og Sander Berge har signert for Sheff Utd for 22 mill pund.. Han vil passe perfekt inn i PL tror jeg.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #101 på: 30. Jan. 2020, 20:14 »
https://www.skysports.com/football/news/11675/11921484/danny-rose-joins-newcastle-from-tottenham-on-loan

Rose bekreftet der, lån ut sesongen, ingen opsjon. Tipper Willems kommere tilbake til sommeren, så like greit.
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #102 på: 30. Jan. 2020, 23:02 »
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #103 på: 30. Jan. 2020, 23:27 »
Kunne ikke brydd meg mindre, men du kan gjerne finne en artikkel hvor man har sagt det. Prøvde et raskt google-søk, fant ikke noe.

3,5 år er uansett lenge i fotball. Han er her bare på lån, for å fremme sine egne sjanser før Euro 2020, og vi trengte desperat en god venstreback. Kan ikke se at dette lånet her kan være noe negativt i det hele tatt...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #104 på: 31. Jan. 2020, 00:08 »
Altså at Rose er ett rasshøl kan vel ingen vere uenig i. Gikk jo ut å klaga over lønna i Tottenham og har vel ganske drepede moral så kan ver greit for garderobekulturen at det kun blir med eit lån ut sesongen..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]