20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]  (Lest 34343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #180 på: 22. Mars 2008, 20:26 »
det med børsen i england er helt tåpelig synes jeg...
om man scorer hatrick i og heter solskjær eller carew får man 9 uansett..men om årst hadde scoret 4 og hatt 2assist hadde det max blitt 8...

har sett mange mange kamper med solskjær i england og gamsten...di trenger ikke gjøre noe..spess solskjær trengte bare 5min på banen og hadde fått 7...mens nivået i norge ligger på 2 te 7 ligger det i england 6-8 uansett å dårlig di spiller...


Du overdriver den siste der....men det er jo faen meg hele poenget med en børs da!!!!! VG har 10 som historisk og 9 som verdensklasse i sin børs. Er faen meg ALDRI verdensklasse presasjoner i Tippeligaen! Greit...VG er litt sløve og børsen kan virke litt "random" inni blandt. At et hat-trick i england belønnes med karakter 9 mens et hat-trick i tippeligaen belønnes med 8 er jo helt naturlig!! Skjønner ikke problemet ditt..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #181 på: 22. Mars 2008, 20:35 »
Heller ikke jeg.
Butt er ikke så ekstremt mye bedre nå enn tidligere, men nå fungerer andre på laget. Noen har kanskje merket at Butt er særdeles dyktig til å gjøre seg spillbar, og det har nå hans kolleger også blitt. Mye mer bevegelse i laget nå, og Butt slipper å slå håpløse langpasninger fordi han ikke har andre alternativer. Butt er god han til sin jobb, så er det fint når Geremi og Barton klarer gjøre sine jobber bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #182 på: 22. Mars 2008, 20:43 »
Synes nesten det er skammelig av både KK og reporter på Newcastle World TV....de står og skryter Viduka og Owen opp i skyene uten å verken nevne laget eller våre to beste spillere som i dag var Taylor og Barton..er det bare målene som teller? Eller hva med Geremi som for en gang skyld klarte å produsere to assist.

Et kraftig minus i boka til KK for at han overvurderer to relativt gode prestasjoner og glemmer resten av laget!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #183 på: 22. Mars 2008, 21:27 »
Synes nesten det er skammelig av både KK og reporter på Newcastle World TV....de står og skryter Viduka og Owen opp i skyene uten å verken nevne laget eller våre to beste spillere som i dag var Taylor og Barton..er det bare målene som teller? Eller hva med Geremi som for en gang skyld klarte å produsere to assist.

Et kraftig minus i boka til KK for at han overvurderer to relativt gode prestasjoner og glemmer resten av laget!

Jeg forstår hva du mener, men så godt kjenner vi Kevin Keegan at han alltid setter fellesskap, samhold og samspill fremfor enkeltprestasjoner. Det er samtidig en managers plikt å trekke frem enkeltspillere av to grunner: for det første å bygge opp disse spillerne, og for det andre for å "tenne" de andre spillerne (hvor underlig det enn måtte høres ut). Kong Kevin overvurderer ingenting. Kong Kevin glemmer ingenting. Kong Kevin gjør til enhver tid det han mener er best for laget.

Du må ikke gi Kong Kevin et kraftig minus i boka på bakgrunn av ett, enkelt, redigert (?) intervju. Enkeltspillere med knallgode prestasjoner kan føle seg forbigått om manageren til stadighet omtaler laget som enhet uten å trekke frem gode prestasjoner. Det varierer fra kamp til kamp hvem som spiller godt og hvem som eventuelt trekkes frem. Det er også intervjuer som dikterer spørsmål, og dermed svarer Kong Kevin utifra det. Jeg har ikke sett det aktuelle intervjuet, så mer spesifikk kan jeg nok ikke være.

Les denne post-match-artikkelen og du ser hvordan Kong Kevin nok en gang peker på laget og samholdet som den sterke faktoren.

Stå på, Kevin! Du gjør en kjempejobb!
« Siste redigering: 22. Mars 2008, 21:31 av Journalisten »
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #184 på: 22. Mars 2008, 21:38 »
Ja nå kritiserte jeg vinklingen til Newcastle World TV også da...Selvsagt så roser han nok spillerene innad, men jeg mener at det i dag var på sin plass og fremheve laget isteden for å snakke kun om Owen og Viduka. Men POENGET mitt var; at skulle man først fremheve enkeltspillere og rose noen opp i skyene så skulle det vært Barton eller Taylor!! Greit at Owen får sin dose skryt, synes han fremstår som en flott kaptein for klubben. Mark Viduka scorer et fint mål, men det er også det. Hvorfor KK begynner på "the same old story" om hvorfor Owen blir kritisert i media når han spiller som han gjør. Synes nesten ikke KK har pratet om noe annet disse ukene...han trenger ikke forsvare Owen lenger.

Nå var det bare et lite stikk til KK. Jeg liker KK og synes han gjør en flott jobb.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

.........

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #185 på: 22. Mars 2008, 21:42 »
... da er vi på trygg plass. Vi rykker ikke ned nå. Da er det bare å slappe av og begynne og spille fotball. Håper ting retter seg nå ... trua kan komme både hos spillere og supportere. Kanskje vi kan 'trøble' det til for noen av lagene på trofejakt?

.........

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #186 på: 22. Mars 2008, 21:44 »
... ser det bare er Chelsea vi har igjen av de på topp. Ja ... ja - neste år da!

PØG

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #187 på: 22. Mars 2008, 21:48 »
Å det var godt med seier i dag, har følt meg helt tom etter kampen i dag. Nesten så jeg ble sliten ;)

Håper vi spiller med den samme innsatsen resten av sesongen også, så kan vi hvertfall si oss "litt fornøyd"
Slenger på min første børs her inne:

Harper - 6 - Lite å gjør

Beye - 6 - Synes han var litt rotete i dag, følte meg ikke helt trygg når han hadde ballen
Taylor - 8 - En bauta i forsvaret, flere sånne matcher så blir han kanskje tatt ut på landslaget etter hvert
Faye - 7 - Kjemper hardt, men gir bort ett par dumme frispark.
Jose Enrique - 8 - Hans beste match i NUFC drakta . .  Ett par nydelige framspill

Geremi - 6 - Jeg er fortsatt ikke helt fornøyd med Geremi, dårlig i 1. omg, målgivende på den eneste dødballen han traff på
Butt - 7 - Knallhard jobbing for laget
Barton - 7 - samme som Butt

Owen - 8 - Banens beste, styrer angrepspillet med masse gode  passninger... Eneste minuset er att han brenner for mange sjanser
Viduka - 7 - Fint mål, jobber bra. Burde posisjonert seg litt bedre, men regner med att det kommer med formen
Martins - 7 - Bra kamp, mengler bare målet

Zog - 7
Smith - 5
Edgar - 5

Bra att Edgar får sjansen. Carroll burde også ha fått sjansen i stedet for Smith som burde ha hvert på tribuna

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #188 på: 22. Mars 2008, 22:16 »
Jeg har påstått hele sesongen at Butt har levert det vi kan forvente av han, problemet har ofte vært at han har måtte ta alt for mye ansvar offensivt. Butt som ballvinner er klasse, pasningsspillet er ikke mye å skryte av og da er det særdeles gledelig å se at Geremi og særlig Barton tar seg av det kreative. Butt er den mest undervurderte Newcastlespilleren.

Veldig artig å se at vi gjennomfører en god kamp, vi går ut og bestemmer fra første spark. Synes hele laget er positive idag, veldig viktig at Taylor og Faye leverer en solid match.
an sparker ikke Bobby Robson??

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #189 på: 22. Mars 2008, 22:24 »
Keegan sto i inngangen til garderoben å roste alle spillerene i det de gikk av banen. Han skal ha skryt for hvordan han hånterer det..
Har ikke fått med meg det intervjuet, så kan ikke uttale meg om det..
Men det jeg kan uttale meg om, er dette...
Steven Taylor var den desidert beste spilleren i dag. Jeg så ikke en eneste feil av stoltheten vår. Derfor fortjener han 9 på børsen, noe som kø1 har gått god for..
Ellers veldig bra å se Barton å Enrique i anmarsj. Stabilitet er det neste skrittet.. Ja, jeg er overrasket over hva Owen gjør for klubben\laget i dag. Han var over alt, til å med bakerst en gang eller 2 å ryddet farlige baller.. Kansje denne possisjonen er for han..

Ellers er det en ting som uroer meg litt, iallefall frem til vi skal møte bedre motstand, å vi ikke greier å sette de enorme sjansene vi hadde..
Det er hullene på kantene mellom 3 er på midtbanen å backene.. De rommene var til tider enorme, å mot bedre lag, blir vi nok straffet tror jeg.. Blir for ofte 2 mot 1 sitvasjoner ut av det.

Men gratulerer alle sammen.. Dette har vi lengtet etter, å mest av alt. DET VAR EN FORTJENT SEIER 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #190 på: 23. Mars 2008, 08:35 »
Fullstendig enig Lars Arild. Jeg synes ikke vi skal være fornøyd med at forsvarsspillerne våre spiller bra hver for seg og i midten. Vi gir bort alt for mye rom på kantene og i returrommet. Vi må opptre mer som en enhet. En Bullard med fininnstillt sikte hadde nok scoret en par gåller mot oss.

Men jeg er enig med de aller fleste her i at jeg ser konturene av et lag som begynner å spille fotball igjen, og jeg mener bevegelse er nøkkelordet. Det er derfor Barton kommer til å bli viktig for oss fremover. Eneste svakheten jeg kan se, er at Zoggy ikke får spille isteden for geremi

gaggyjeja

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #191 på: 23. Mars 2008, 09:41 »
Jojo er et helt lag som skal fungere, en stabil forsvarsrekke som kommuniserer godt, og hardtarbeidede midtbanespillere, og selvsagt spisser i særklasse som putter mål når dem skal. Kan si meg enig det at Owen brenner en del sjangser, men han scorer jo en hel del mål iløpet av en sesong, så han er viktig uansett. God midtbanerekke newcastle har igrunn, bare forsvaret fungerer og smith,viduka,martins,owen,ameobi scorer på de sjangsene de får så skal vi uten særlig problemer klare oss i PL. Howay Toon!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #192 på: 23. Mars 2008, 10:27 »
Ser forsvaret får voldsomt med skryt her. Men no må vi huske på at vi her spelte mot Fulham, som ikkje akkurat har dei største truslane på topp. Eg er fortsatt meget bekymra over kvaliteten i forsvaret vårt. Menmen likevel bra.

gaggyjeja

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #193 på: 23. Mars 2008, 10:54 »
ganske stort gap av kvalitet mellom defensive og offensive rekkene ja.....midtbane, og angrepspillerne våres er gode nok, men den bredden av gode forsvarsspillerne er tynn. skulle gjerne hatt et par forsterkninger der bak. steven taylor og peter rampage er liksom ikke de mest lovende engelske spillerne heller....trenger en del penger for å bygge opp ett mer stabilt lag før neste sesong.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #194 på: 23. Mars 2008, 11:15 »
steven taylor og peter rampage er liksom ikke de mest lovende engelske spillerne heller
Du vet virkelig å få sagt det!