20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan fÃ¥r sparken?  (Lest 32606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #180 på: 17. Mars 2008, 23:29 »
Ja, den peptalken han hadde i pausa måtte ha vært noe av det verste som noen ganger er prestert på St. Andrews....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

.........

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #181 på: 17. Mars 2008, 23:31 »
... og du var i garderoben å hørte pep-talken?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #182 på: 17. Mars 2008, 23:35 »
Nei jeg satt fremfor tv'en å så et nytt Newcastle-lag kjøre over Brums.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

.........

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #183 på: 17. Mars 2008, 23:39 »
Keegan mener jeg har lite å fare med - er jo ikke sikkert mannen sa en kløyva ord i garderoben. Kan jo like godt være Owen for den del ... Som jeg har sagt mange ganger - det er en ulykke for klubben at Keegan kom tilbake. Er ute til sommeren.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #184 på: 17. Mars 2008, 23:55 »
... og du var i garderoben å hørte pep-talken?

Kjekt at du i allefall var der da  ;)

Du må ikke bry deg om hva han sier han Kristoffer, han er slem han skjønner du...

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #185 på: 18. Mars 2008, 04:59 »
Nei jeg satt fremfor tv'en å så et nytt Newcastle-lag kjøre over Brums.
Ja, det skal jeg være enig i. Men ikke direkte kjørte over, heller spilte bedre enn ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #186 på: 18. Mars 2008, 10:11 »
Keegan mener jeg har lite å fare med - er jo ikke sikkert mannen sa en kløyva ord i garderoben. .

Dette er noen av ordene KK brukte i garderoben i pausen :
"if you lose this game to a goal like that without showing a bit more creativity, then I’ve picked the wrong side!"

Det snudde kampen.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #187 på: 18. Mars 2008, 10:42 »
Eg har suttet ett . for .......... i alle fall........ Usportslig dritt........... Stinker ape-mackam lang vei!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #188 på: 18. Mars 2008, 12:30 »
..................... er jo garantert mackem-apekatt! Det ser ein lett på kva usakleg han lira ut av seg på kvar tråd. Vise vel kor desperate dei er når han kjem inn her. ;)

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #189 på: 18. Mars 2008, 20:56 »
Haha, ja..du skal være litt av en taper når du regger deg på forumet til klubbrivalen din bare for å være frekk i kjeften. Jaja, Sunderland gjør det dårligere enn oss HVERT ENESTE ÅR uansett, så for min del må han bare holde på :)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #190 på: 19. Mars 2008, 01:14 »
NÃ¥ er det vel ikke klart at han er en mackem.
Noe jeg personlig tviler på, da det vel ikke er noen som er så dumme her til lands :P
Men at han presterer å trøkke ut mye mer dritt enn en liten gutt med dritsjuken, er det liten tvil om :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #191 på: 19. Mars 2008, 09:22 »
er det bare meg eller det andre her som begynner å bli passelig lei av at vi skal sparke trenere med en gang i klubben vår??

Ja, jeg er helt enig i at Keegan ikke har hatt den beste starten som manager, men vi skal ikke sparke han av den grunn.. Mye av dette kan tilskrives spillere som underpresterer. Kan vi ikke for en gangs skyld stille oss bak en manager i litt lenger enn en mnd. Jeg for min del mener vi ikke burde sparket Sam, men det er det sikkert mange her som ikke er enige i. Hvor lang tid tok det for han å skape et bra lag i Bolton, litt mer enn seks mnd?? Svaret på det er selvfølgelig JA!!! Var Newcastle et topplag når han tok over, det er bare å se på tabellen de siste årene, og da blir svaret på det selvfølgelig NEI!!

La Keegan sitte er mitt budskap, det tar tid å bygge opp et lag, det er ikke gjort over natta.. Så lenge vi beholder plassen, mener jeg Keegan bør få sitte ved roret også neste sesong. Men dette er nå en gang bare min mening.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

.........

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #192 på: 19. Mars 2008, 23:15 »
Jeg er nok Newcastle  supporter - har vært det siden midten/slutten av 80-tallet. HÃ¥per det da er avklart. Derimot er jeg svært kritisk til det som har skjedd i klubben de siste 5-6-7 Ã¥rene, men jeg er fortsatt Newcastle supporter.

Jeg ønsker Keegan ut ... mener han har gjort sitt som trener og at han ikke har mer å komme med. Det var en ulykke at Big Sam kun skulle få 24 kamper. OG jeg synes det skal være lov å være uenig om den gemene hop uten å bli beskyldt for å holde med Sunderland, eller bli bedt om å forlate forumet.

God påske og lykke til mot Fulham.


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #193 på: 20. Mars 2008, 12:22 »
Jeg betviler ikke at du er Newcastle-supportert, og jeg har full respekt for ditt syn på King Kev som trener, MEN syns jo nesten du beskriver han som udugelig. Det er harde ord fra en Newcastle-fan fra midten av 80-tallet som har opplevd det og 90-tallet vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

.........

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #194 på: 20. Mars 2008, 19:23 »
Jo jeg husker 90-tallet og svært mange gode kamper der vi stormet i angrep (var da så gode og hadde så god flyt at vi kunne klare oss selv om forsvaret også da periodevis var lekk). Jeg er ingen stor fotball-analytiker, men mener Keegans tid er forbi. Han har ikke vært i gamet på en stund (har ikke han drevet kafe eller museum i Skotland)? og fotballen har forandret seg. Mener ting bare har blitt verre etter at Keegan tok over. Savner Big Sam som jeg mener ville vært mannen som kunne ført oss inn i en ny æra.

Savner Albert, Ginola, Beardsley, Shearer, Barton, Asprilla, Ferdinand et al ... men nå må vi se framover og fornye oss - og da er ikke Keegan mannen for oss.