20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146107 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

rocksmile

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #480 på: 24. Juli 2018, 16:01 »

La oss heller diskutere Benitez og/eller Ashley i egne tråder, ikke nødvendigvis her på transferrykter for denne sommeren.

Yoshinoru Muto er sterkt linket igjen. Har 1 år igjen av kontrakten med Mainz. 43 scoringer på 116 kamper så langt i karrieren.

https://www.footballtransfertavern.com/premier-league/newcastle-eyeing-up-yoshinori-muto/

Selv er jeg positiv til Fabian Schar, som ser ut til å bli mer og mer realistisk. Interessant at han slet mot Mitrovic i kampen mot Serbia, nå som Mitrovic er på vei ut.

https://www.footballfancast.com/premier-league/newcastle-united/newcastle-fans-react-to-3m-swoop-for-schar

Sels er så godt som klar for Strasbourg:

https://thisisfutbol.com/2018/07/blogs/premier-league/matz-sels-agrees-terms-with-strasbourg-over-newcastle-exit/


Signeringene så langt er ikke akkurat inspirerende, men de er solide og gir signal om at klubben og Benitez i første omgang ønsker å etablere oss som en topp 8-10 klubb. Det samme om de spillerne vi er linket til. Kommer til å bli et lag som vil bli meget vanskelige å bryte ned, hvertfall om Rondon kommer inn som spiss. Newcastle blir et lag som det blir vondt å møte. Merk mine ord.


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #481 på: 24. Juli 2018, 18:26 »
http://www.skysports.com/football/news/11678/11447492/fulham-and-newcastle-still-2m-apart-in-potential-deal-for-aleksandar-mitrovic

Fortsatt litt igjen...

Uenig med deg rocksmile. Forutsatt vi får inn Schar e.l, vil jeg si laget er omtrent som ved sesongslutt. Og det er intet annet enn skuffende etter mitt syn. Forventet faktisk at vi minimum skulle få inn en brukbar oppgradering på spissplass, en kreativ midtbanespiller, samt dekning/oppgradering på venstreback.

Holder Dubravka og Kenedy utenom her.
« Siste redigering: 24. Juli 2018, 18:42 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #482 på: 24. Juli 2018, 18:41 »
Spiss og en kreativ midtbanespiller til er det jeg forventet. Samt erstatninger for det som forsvant. Er ikke helt sikker på om jeg heller vil ha Ki for Merino, men greit nok.

Hadde også håpet på Townsend for Ritchie, og kanskje King inn (for Gayle?). Men må bare finne seg i at det blir en minimal oppgradering på laget, så får man trøste seg med at laget er godt innkjørt til seriestart 🙄
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #484 på: 24. Juli 2018, 18:52 »
Ting kan skje enda.

Akkurat nå får vi være fornøyde med KI inn for Merino . En bra permanent keeper + kenedy et år til på lån. Ny spiss kommer nok når fulham signerer Mitrovic.
Mbemba salg er jo bare et pluss. Trenger ikke forsterkning. Vi har bra dekning der.

Det jeg er mest skuffet over er å se alle billige playmakere vi har misset denne sommeren. Wilshere gratis, dusan til Ajax 11 mill osv. Osv. Er faktisk i 10’er rollen vi er svakest i mine øyne.

Spår:
 Rondon inn- mitro ut
 Townsend inn- Ritchie ut

Og i fjor spådde jeg 10. plass.
Spår 9.plass i år😎

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #485 på: 24. Juli 2018, 19:15 »
Vi er ikke svakest i 10er rollen mener jeg. Uten målen og assistent til Perez hadde vi vært  nedrykkskandidat. Jeg mener spissen er vårt klart svakeste ledd: Gayle og Joselu holder rett og slett ikke.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #486 på: 24. Juli 2018, 19:57 »
Vi er ikke svakest i 10er rollen mener jeg. Uten målen og assistent til Perez hadde vi vært  nedrykkskandidat. Jeg mener spissen er vårt klart svakeste ledd: Gayle og Joselu holder rett og slett ikke.

Hva om Perez blir skadet da?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #487 på: 24. Juli 2018, 21:58 »
Jepp. Da sliter vi også.. Men du skrev svakest. 😉 Perez fungerer mens på topp har vi INGEN.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #488 på: 24. Juli 2018, 23:35 »
Fulham ser ut til å sikre seg Shürrle og...

Få inn to av Rondon/Welbeck/Origi/Ings/Perez, Golovin, Bryan og Shär/Reyes, så får det være greit! Sku helst hatt en ekstra ving og😌

Mest sannsynlig så skjer det jo ingenting spennende, noe som vil være ultratragisk. Men det må jo bare skje noe!!!!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #489 på: 24. Juli 2018, 23:55 »
Yo! Who diz?

Perez er ikke en optimal 10'er selv om han har gjort sine saker ok. Svakt reportoar hva gjelder pasninger og ikke allverdens spillesforståelse. Har blitt stadig bedre, men jeg tror vi lett kan finne en oppgradering her. Jeg tror Perez er best enten som en SA eller som VV, der han kan bli spilt opp i fart og dra seg innover.

Forslag: Enis Bardhi (Levante) , Andreas Pereira (Manutd), Bernard (Shaktar D) Free transfer

Spiss: Tøft marked, men ryktene tyder på at Tammy Abraham kan kjøpes for ca 15 mill. Kjør!

VB: Får vi Bryan fra Bristol tror jeg dette er en spennende signering. VI TRENGER EN BECK!

Mbemba-erstatter: Schär. Ferdig

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #490 på: 25. Juli 2018, 08:06 »
SCHURRLE CLOSE TO FULHAM MOVE

Borussia Dortmund forward Andre Schurrle is flying to London tonight ahead of a medical tomorrow at Fulham.

kjenner jeg begynner å grue meg til sesongen allerede... faen ta deg MA

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #491 på: 25. Juli 2018, 09:53 »
Hva skjer med Mitrovic til Fulham da?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #492 på: 25. Juli 2018, 10:41 »
Hva skjer med Mitrovic til Fulham da?

Kommer til å gå på lån, noe som betyr null penger til Rafa.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #493 på: 25. Juli 2018, 10:42 »
Kanskje Mitrovic blir 😎
Eller fulham kjøper shurrle og låner han rett til oss i bytte mot Mitrovic😎

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #494 på: 25. Juli 2018, 10:45 »
Lov å håpe at han blir?