20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham United - Newcastle United, lørdag 04.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 39857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Jaja dere. Dette blir en SABLA viktig kamp, det håper jeg virkelig dere alle forstår. Mange skader gjør at vi nok må stille med nok en nykomponert forsvarsfirer i morgen. Kunne gjerne satt opp et ønsket lag nedenfor, men føler at jeg og Pardew ikke er helt på bølgelengde når det kommer til laguttak, så jeg dropper det.

Kjør debatt!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Aiaiaiai... Ekstremt nervøs før denne. Med de resultatene vi har sett i det siste har jeg null anelse om hva vi kommer til å få se.

Er vi heldige, og det må vi være denne kampen, så får vi se et Newcastle lag som møter opp og *vil* vinne denne kampen. Gjør vi ikke det graver jeg meg ned i hagen i pausen...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Er kun Arsenal, Liverpool, Everton og Spurs som har vunnet på Boleyn Ground i år. Vi må ha sinnsyk innsats og mye flaks, så kan kanskje dette gå veien. West Ham har ikke allverden å spille for, det kan kanskje være til vår fordel.

Jeg er pessimistisk som faen, men håper at vi får litt hjelp fra WBA i hvert fall (som møter Wigan hjemme)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Alnwick  ,  Simmy - Willy - Streete - Tavernier  ,  Obertan - Jonas - Bigi - Gosling - Amalfitano  ,  Shola
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Ser for meg noe ala dette som start-11'eren:

                   Eliott

Simpson - Saylor - Colo - Perch

             Tiote - Cabaye

   Gouffran - Sissoko - Jonas
 
                   Cisse

 

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Still med spillere i vante posisjoner, så har eg fortsatt troa!

                Papiss
Gouffran  Sissoko  Ben Arfa
             Cabaye Tiote
Jonas Taylor   Colo  M'biwa
                  Elliot

Har Tiote like rottent tempo i kroppen som mot Liverpool, kan Perch for den saks skyld og spille...

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Hva angår forsvarsfirer, syns jeg nesten det er en no-brainer at vi skal kjøre Haidara, Colo, Taylor, Mbiwa. Dette litt fordi vi trenger så mye hodestyrke og ball-ferdigheter i backlinja som mulig. Personlig skulle jeg ønske at vi spilte 4-3-3 i denne kampen, med litt klarere arbeidsfordeling enn det vi har hatt sålangt i år, men antar at Sissoko på død og liv skal starte kampen, så da blir det vel samme som sist, og samme som sist før der igjen.

Håper: (4-3-3)

Elliot; Haidara, Colo, Taylor, Mbiwa; Anita, Tiote, Cabaye; Ben Arfa, Cissé, Gouffran

Tror: (4-2-3-1)

Elliot; Haidara, Colo, Taylor, Mbiwa; Tiote, Cabaye; Jonas, Sissoko, Ben Arfa; Cissé

Faen så viktig at vi klarer å stå relativt høyt, og holde ballen i laget i denne. Derfor ønsker jeg at Cissé får mer hjelp til å gjenvinne ballen. Kommer til å gjøre jævlig vondt om Big Andy fucker oss i denne.

er haidara skada, håper jeg Perch filler in på backen.

tool-nes

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Hva angår forsvarsfirer, syns jeg nesten det er en no-brainer at vi skal kjøre Haidara, Colo, Taylor, Mbiwa. Dette litt fordi vi trenger så mye hodestyrke og ball-ferdigheter i backlinja som mulig. Personlig skulle jeg ønske at vi spilte 4-3-3 i denne kampen, med litt klarere arbeidsfordeling enn det vi har hatt sålangt i år, men antar at Sissoko på død og liv skal starte kampen, så da blir det vel samme som sist, og samme som sist før der igjen.

Håper: (4-3-3)

Elliot; Haidara, Colo, Taylor, Mbiwa; Anita, Tiote, Cabaye; Ben Arfa, Cissé, Gouffran

Tror: (4-2-3-1)

Elliot; Haidara, Colo, Taylor, Mbiwa; Tiote, Cabaye; Jonas, Sissoko, Ben Arfa; Cissé

Faen så viktig at vi klarer å stå relativt høyt, og holde ballen i laget i denne. Derfor ønsker jeg at Cissé får mer hjelp til å gjenvinne ballen. Kommer til å gjøre jævlig vondt om Big Andy fucker oss i denne.

er haidara skada, håper jeg Perch filler in på backen.

Haidara er vel, ikke overraskende, skada?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Eg er sikker på ein ting her, det er at Nolan eller Carroll skårar. :thumbd:

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Eg er sikker på ein ting her, det er at Nolan eller Carroll skårar. :thumbd:

begge to...

Nei, men dette blir ein UTRULIG viktig kamp. Som tidlegare påpekt så er det ikkje lett å møte West Ham borte. Dei har masse guts og innsats, i tillegg nøkkelspillere som kan stå fram og gjøre det lille ekstra sjølv om laget ikkje har dagen. Fekk ikkje sett Pool-kampen (takk og lov, for det hadde vore vondt, og eg er ganske sikker på at eg hadde klikka fullstendig) så eg vet ikkje heilt kossen prestasjonene var i den kampen, sjølv om det seie seg sjølv at det ikkje var særleg bra av nokon av våre. Håper på dette laget:

                   Elliot

Simpson - Colo - Taylor - M'biwa

        Tiote   -   Cabaye

Gouffran  -  Sissoko  -  Ben Arfa
   
                   Cisse

Håper på Jonas ut av laget, men det kommer nok ikkje til skje.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Utrolig viktig match der her. Mye pessemisse her, noe jeg slenger meg på og er helt enig, men større mirakler har skjedd enn å vinne borte på West Ham, og hvem vet, kanskje vi allerede klokka 6 imorgen har sikra ny PL kontrakt :angel:

Elliot
Simmo-Willi-Colo-Mbiwa
Anita-Cabs
Gouff-Sissoko-Benny
Pappis

Helt seriøst så må Williamson spille denne kampen istedet for Taylor, hvis ikke kan det bli en lang dag med cornere fra Jarvis
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ascobar

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 40
    • Vis profil
Utrolig viktig match der her. Mye pessemisse her, noe jeg slenger meg på og er helt enig, men større mirakler har skjedd enn å vinne borte på West Ham, og hvem vet, kanskje vi allerede klokka 6 imorgen har sikra ny PL kontrakt :angel:

Elliot
Simmo-Willi-Colo-Mbiwa
Anita-Cabs
Gouff-Sissoko-Benny
Pappis

Helt seriøst så må Williamson spille denne kampen istedet for Taylor, hvis ikke kan det bli en lang dag med cornere fra Jarvis

Hva mener du Romance? At willo med 0 talent skal spille før Taylor? Pga cornere?
Største nisse-argumentet jeg noengang har hørt på dette forumet. At det går an.. Willo har ingenting i PL å gjør, mens Taylor er i landslagsdiskusjon.. Skjerp deg!

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
4-4-2:
Elliot
Anita-Coloccini-S.Taylor-Mbiwa
Ben Arfa-Cabaye-Sissoko-Gouffran
Cissé-Campbell

Fuck it! Køyr på med Campbell nå, Cissè åleine på topp blir for tynt.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Utrolig viktig match der her. Mye pessemisse her, noe jeg slenger meg på og er helt enig, men større mirakler har skjedd enn å vinne borte på West Ham, og hvem vet, kanskje vi allerede klokka 6 imorgen har sikra ny PL kontrakt :angel:

Elliot
Simmo-Willi-Colo-Mbiwa
Anita-Cabs
Gouff-Sissoko-Benny
Pappis

Helt seriøst så må Williamson spille denne kampen istedet for Taylor, hvis ikke kan det bli en lang dag med cornere fra Jarvis

Hva mener du Romance? At willo med 0 talent skal spille før Taylor? Pga cornere?
Største nisse-argumentet jeg noengang har hørt på dette forumet. At det går an.. Willo har ingenting i PL å gjør, mens Taylor er i landslagsdiskusjon.. Skjerp deg!

Haha, din klovn. Tayls i landslagsdiskusjon, du tenker på når han satt på benken mot San Marino, og har etter det spilt noen helt stinkers av noen matcher. Han er så oppskrytt at du skjønner det ikke engang. Willo er latterlig rævva han og, men ja, du har fått med deg at Carroll spiller på West Ham eller? Jeg skal love deg det blir ett helvete av noen 90 min hvis Mbiwa, Taylor og Colo skal demme opp for han på innlegg.

Dessuten, jeg minner om 0-9 på de to siste hjemmekampene. Det å bytte ut en forsvarer seg jeg på som det minste problemet, ekke akkurat som det kan bli så jævlig mye mer rævva
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Enig i laget Christian. Du vet ihvertfall at du får 110% innsats av Campbell og er det noe vi trenger så er det nettopp det.