20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00  (Lest 57205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Formannj1

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #30 på: 23. April 2012, 14:54 »
Med sine 3-7-7 hjemme, er faktisk Wigan tredje dårligste hjemmelag i serien..

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #31 på: 23. April 2012, 15:24 »
Eg tipper ein 1X på tippinga vertfall, win-win ;) Alt tilsvarer at me skal vinne, da sitter eg litt igjen med eit grådig uflaks-resultat her. men trenden er at me er veldig stabile, og eg trur me vinner! Med andre ord: Eg har hoppet på drømme-bølgen ;) berre eg ikkje våkner opp no lørdag kl 18!
Venter i spenning...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #32 på: 23. April 2012, 15:29 »
Og vi har 7-3-6 på bortebane.
Ikke noen kjempebra bortestatistikk, men mer enn godkjent.

Det meste tilsier at vi skal vinne kampen, men kampene mot Wigan blir sjelden helt som vi har forestilt oss på forhånd. Statistikken sier at vi har spilt 14 kamper mot Wigan, vunnet 6 og tapt 5.

Ser ellers at Ryan Taylor har gitt Wigan mange hyggelige stunder mot oss, og at Ameobi har hatt en liten tendens til å putte dem, enten det har endt med seier eller uavgjort. Ryan har dog aldri scoret for oss mot Wigan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #33 på: 23. April 2012, 16:03 »
En skulle ikke tro det var Wigan vi snakket om her.

Greit nok at Wigan er i form, at de kjemper knallhardt for å overleve, og har PL-plassen halvveis nedi lomma. Men de møter tross alt Newcastle! Et lag som har 6 strake seiere og 13-1 i målforskjell.

Det er greit at vi på ingen måte skal kimse av Wigan, men jeg finner det høyst unaturlig å skryte motstanderen så pokker langt opp i skyene at en skulle tro det var Real Madrid som var motstander. Det er Wigan Athletic for faen!

Det er et lag vi SKAL være mye bedre enn, ikke bare på papiret, men også på banen. Ja, Wigan er i form, men tapet for Fulham viste at de er langt unna uslåelige. NUFC føler seg uovervinnelige for øyeblikket. Og det med rette. Ja, Fulham er gode på hjemmebane. Og det er Wigan også. Men vi er Newcastle for pokker. Vi kjemper om Champions League. De kjemper om å unngå nedrykk.

Jeg sier ikke at det blir noen walkover. Men vi skal ha klare forventninger om at Newcastle er et betraktelig bedre lag enn Wigan.
Men sånn som dette har det jo vert gjennom hele sesongen. Neste kamp blir for tøff. Dette blir ikke lett osv. Vi har tre på topp som har klasse som mange misunner oss. Vi har en klasse midtbane, og et forsvar som har vert bunnsolid de siste kampene. Ja Wigan har vert gode, men er stabiliteten der? Nei det tror jeg ikke. Det blir ikke lett, men vi har et godt lag i form vi med. Vi skal gi Wigan skikkelig kamp, og vi skal knalle til mot Chelsea og City med. På tide å få litt skikkelig tro på gutta nå. Om vi kan holde hele sesongen ut? Ja hvorfor ikke, der er ikke et tegn som sier vi ikke skal klare det!

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #34 på: 23. April 2012, 22:55 »
Viktig med 3 poeng i denne viss vi skal ta CL. Klarer vi å ordne 3 poeng, mens Tottenham og Chelsea tuller det til, vil jeg påstå at vi har CL-kvallik over halvveis nedi skjortelomma. Dette er den siste kampen i år der jeg regner oss for å være favoritter i utgangspunktet. Favoritter er vi, selv om Wigan også har vist god form.

Ser for meg at vi klarer 2 eller 4 poeng fra de siste tre kampene - avhengig av hvorvidt Everton har noe å spille for i siste kamp. Klarer vi ikke 3 mot Wigan, tror jeg derfor det blir for hardt å ta CL-kvallik...


Først og fremst krysser jeg fingrene for at Barca knekker nakken på chelsea, så 4.plassen får CL. Hadde vært ok med en liten strekk på mata og/eller drogba også.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #35 på: 23. April 2012, 23:54 »
vinner vi denne klarer vi oss med tap både for chelsea og city, det er jeg rimlig sikker på. taper vi, så må vi hvertfall ha poeng på brua. tottenham tror jeg er helt ute av det, tror ikke de får skrapt sammen stort med poeng på de siste kampene.
står nok mellom oss og chelsea nå. men har vært en merkelig sessong så ingen ting overrasker meg. en kompis av meg spådde før jul at newcastle kom til å sikre ligagullet for united, så får håpe han får rett i at vi slår city.

håper bare ikke spillerne tenker som oss, og begynner å telle poeng og spekulere i andre kamper. en kamp av gangen!

håper på samme lag som sist!

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #36 på: 23. April 2012, 23:59 »
Dette er den en av to kamper jeg mener vi er favoritter i, på de siste fire. Tar vi tre poeng i denne, samt at Chelsea og Totteham roter det til i sine, så er vi nok på god vei til CL.

Men, dette er ingen enkel kamp. Hadde heller spilt mot samtlige lag fra 8 og ned til 15, om jeg kunne valgt. De må vinne, uavgjort er egentlig ikke bra nok. Det kan være en fordel for oss, men de kommer til å legge ned en innsats som i alle fall ikke står noe tilbake for vår innsats. Og vi kan ikke undervurdere de.

Men, Europa blir det på oss uansett, og dette er det en sesong jeg kommer til å være meget fornøyd med.

Satser på tre poeng og at Spurs og Chelsea roter det til. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #37 på: 24. April 2012, 02:10 »
Håper virkelig det har raknet for Tottenham nå, slik at hvis vi vinner denne så kan vi vinne mot Chelsea og ha råd til å tape mot city. Bare den sikkerheten vil gjør mye for nervene mine.

En sms fra en kompiss som er ihuga tottenham fan tikket inn i dag der det sto som følger:
"Bust up in the dressingroom. Adebayor, kaboul, lennon m.fler nekter å spille under harry mer å han har fått bekjed om å gtfo me ein gang serien e slutt, d e sirkus på whl for øyeblikket"
prøvde å finne kilden hans til saken men han pleier å få den meste informasjonen som er om spurs. Er stygt å si det men håper dette stemmer.
Kan ikke være noe annet en posetivt for vår del at spillerstallen deres vender seg mot treneren de siste kampene og bare gir blanke!
Newcastle United Football Club<3

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #38 på: 24. April 2012, 07:44 »
Latest Results
Q.P.R.   1   -   0   Spurs
Spurs   1   -   2   Norwich
S'land   0   -   0   Spurs
Spurs   3   -   1   Swansea
Chelsea   0   -   0   Spurs
Spurs   1   -   1   Stoke

Imponerende! :)

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #39 på: 24. April 2012, 08:45 »
Håper på en god bursdagsgave her!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #40 på: 24. April 2012, 09:59 »
Håper virkelig det har raknet for Tottenham nå, slik at hvis vi vinner denne så kan vi vinne mot Chelsea og ha råd til å tape mot city. Bare den sikkerheten vil gjør mye for nervene mine.

En sms fra en kompiss som er ihuga tottenham fan tikket inn i dag der det sto som følger:
"Bust up in the dressingroom. Adebayor, kaboul, lennon m.fler nekter å spille under harry mer å han har fått bekjed om å gtfo me ein gang serien e slutt, d e sirkus på whl for øyeblikket"
prøvde å finne kilden hans til saken men han pleier å få den meste informasjonen som er om spurs. Er stygt å si det men håper dette stemmer.
Kan ikke være noe annet en posetivt for vår del at spillerstallen deres vender seg mot treneren de siste kampene og bare gir blanke!

Haha, morsomt! Jeg også gir blanke i sånn bitching, alltid moro med litt gossip! :D Man skal ikke håpe at andre spillere blir skadet, men slik oppførsel er bare komisk... Håper det stemmer :D

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #41 på: 24. April 2012, 11:14 »
Me sverver høgt om dagen, og eg må knipe meg i armen for å forstå at dette virkelig skjer  :happy:
Spekulera i andres resultat og problemer kan væra artigt det, men klarer Pardew å fokusere spillere på laget "vårt" er me komme langt.
Wigan blir ingen lett motstander, dei kjemper med nebb og klør for å overleve. Såg kampen dei spela mot Arsenal, og eg vart mektig imponert :nervøs:
Forhåpentlig vis blir dette ein annan kamp som" hjemmelaget" i utgangspunktet skal "føre". Det trur eg kan hjelpa oss ein del med kontringer som våre effektive offensive spillere utnytter :wink:
Måtte vinnerbølgen fortsette 2-3 kamper til :toon: Howay the Lads !

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #42 på: 24. April 2012, 12:19 »
Tottenhamsvenner.no: Forteller det meste om hva Harry har gjort for klubben i det siste, når vi fykter Blackburn hjemme som om det skulle være Barcelona

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #43 på: 24. April 2012, 14:41 »
Leste kamptråden deres, virker som om mange er lei av Harry.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Wigan Athletic - Newcastle United 28/04/12 kl 16.00
« Svar #44 på: 24. April 2012, 14:49 »
Facebook, vg osv flommer jo over av misfornøyde spuds. Og i de neste 3 kampene deres møter de lag som kommer til å kjempe med nebb og klør for å overleve. Vinner vi de to neste kampene, så er 4 plassen "bankers"  :pardy:
Same old Shearer, always scoring!