20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00  (Lest 50211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« på: 01. Jan. 2012, 21:38 »
Da er det klart for årets første kamp. Vi bør vel cruise inn til tre enkle poeng. Man Utd er i dårlig form, så regner med at vi vinner med en 3-4-mål. Hat trick av King Shola bør vi kunne forvente.

Kjør debatt!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #1 på: 01. Jan. 2012, 21:45 »
Krul
Simmo-Willie-Colo-Raylor
Santon-Cabaye-Tiote-Jonas
Barfa
Ba

Sånn mtp at Ben Arfa ikke kan spille ving - så må det nesten bli no slikt. Skal vi dog spille pælme-fotball kan vi vel uansett bare vrake Ben Arfa og sette inn Best/Shola.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #2 på: 01. Jan. 2012, 21:46 »
Jeg har tro på det laget der Kristoffer, men jeg lurer på om jeg ville bytta plass på Santon og Raylor. Raylor tror jeg pr. dags dato er en mye bedre ving enn Obertan ettersom han faktisk kan legge inn...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #3 på: 01. Jan. 2012, 21:46 »
Skal vi dog spille pælme-fotball kan vi vel uansett bare vrake Ben Arfa og sette inn Best/Shola.

Om det nok en gang blir pælmefotball skal jeg penetrere meg selv til blods meg knuste ølflasker. Faen så lei jeg er den dritten der.

Blir tap siden manchester United stiller med Lindegaard i mål. :P
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #4 på: 01. Jan. 2012, 21:48 »
Krul
Simmo-Willie-Colo-Raylor
Santon-Cabaye-Tiote-Jonas
Barfa
Ba

Sånn mtp at Ben Arfa ikke kan spille ving - så må det nesten bli no slikt. Skal vi dog spille pælme-fotball kan vi vel uansett bare vrake Ben Arfa og sette inn Best/Shola.
Ikke dum den, Men jeg er lei store tempo problem på venste backen og vil ha Santon inn der. Obertan vet vi kommer til å starte.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #5 på: 01. Jan. 2012, 21:49 »
Var det ikke snakk om at Obertan muligens er ute i denne kampen? Visstnok pådratt seg en småskade.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #6 på: 01. Jan. 2012, 21:50 »
Var det ikke snakk om at Obertan muligens er ute i denne kampen? Visstnok pådratt seg en småskade.
Jupp, det er derfor folk setter opp en annen ving. Om Obertan er frisk får han starte uansett hvor dårlig han har spilt i kampene før.
Nei.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #7 på: 01. Jan. 2012, 21:51 »
Enig i OP. Overkjøring!

7-0 (Ba(2) - HBA(2) - Jonas - Sa Ameobi - Santon)
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #8 på: 01. Jan. 2012, 21:52 »
Var det ikke snakk om at Obertan muligens er ute i denne kampen? Visstnok pådratt seg en småskade.
Den glemte jeg. Da er det bare å bytte Raylor og Santon. Tror det er det beste vi kan stille med.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #9 på: 01. Jan. 2012, 21:55 »
Vurderte også bytte Raylor med Santon. Selvfølgelig en mulighet det også - vi blir nok bedre defensivt på venstresiden, samtidig som jeg tror Santon i større grad kan gi Evra problemer kontra hva Raylor kan. Samtidig veit vi jo at han kan slå gode legg fra dypet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #10 på: 01. Jan. 2012, 22:02 »
Eg veit ikkje om vi kan sei at United blir lett og at dei er i dårlig form. Dei starta med håpløst lag med Carrik som stopper og Fabio som ving for å spare spillerar mot Blackburn. Vi er ikkje i toppform vi heller. United er kjempe gode. Det blir tøff kamp. Eg frykter tap. Det var ikkje meining å øydelege optimismen på forumet. Sorry! Håper på mest mulig poeng. På SJP kan alt sje!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #11 på: 01. Jan. 2012, 22:20 »
Det kan være at optimismen ikke er så seriøs.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #12 på: 01. Jan. 2012, 22:21 »
Var det ikke snakk om at Obertan muligens er ute i denne kampen? Visstnok pådratt seg en småskade.
Den glemte jeg. Da er det bare å bytte Raylor og Santon. Tror det er det beste vi kan stille med.

Har troa på at det kan fungere, men tipper at Sammy Ameobi starter på en av sidene dersom Obertan er ute. Santon eller Raylor som en del av midtbanen tror jeg ikke vi får se med det første.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #13 på: 01. Jan. 2012, 22:32 »
Var det ikke snakk om at Obertan muligens er ute i denne kampen? Visstnok pådratt seg en småskade.
Den glemte jeg. Da er det bare å bytte Raylor og Santon. Tror det er det beste vi kan stille med.

Har troa på at det kan fungere, men tipper at Sammy Ameobi starter på en av sidene dersom Obertan er ute. Santon eller Raylor som en del av midtbanen tror jeg ikke vi får se med det første.
Det er godt mulig, men med Ameobi får vi mye av det samme som vi gjør med Obertan.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #14 på: 02. Jan. 2012, 00:31 »
Det kan være at optimismen ikke er så seriøs.
   :lol: