20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30  (Lest 22458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #15 på: 19. Mars 2016, 09:21 »
Ingen Adam "Pedobear" Johnson på søndag. Han virker alltid å prestere over evne mot oss, så det er en positiv ting å ta med seg.

Ellers er det vinn eller forsvinn denne kampen. Er redd et tap her betyr straka vegen ned for oss, da jeg ikke tror gutta kan reise seg etter nok et tap mot mackems. Men tror vi tar denne, vinner 2-1 etter et seint mål av Wijnaldum!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #16 på: 19. Mars 2016, 12:51 »
Er flere alternativer nå enn forrige kamp mot Leicester. Blir spennende å se om Mbemba, Colo og/eller Townsend får starte?

Er kanskje for sent for det i sesongen, men kommenterte det før sesongstart, og har savnet det sesongen gjennom, KONTINUITET! Seff vært mye endringer grunnet skader også, men med så mange nye spillere som har ramla inn døra de siste overgangsvinduene, så må manageren være mer stabil i laguttak og taktikk, slik at spillerne raskere forstår rollene sine. Klovnene før Rafa har jo variert fra kamp til kamp. Er tøffe i trynet og skal spille offensiv fotball borte mot City(!!!!), for så å sette opp defensive lag hjemme mot Burnley og Watford???? Ærlig talt tror jeg det er mye av årsaken til at en del spillere har vært langt under pari. Endringer hele tiden, brukes ikke i sine beste posisjoner, kan jo bare selv tenke hva du hadde syntes om å jobbe under slike forhold?

Håper Rafa får satt en noenlunde førsteellever ut sesongen, ikke roterer for mye og holder det enkelt.

Får han heller bruke sommeren på å bygge et lag etter hans ønsker, OM han er her.
« Siste redigering: 19. Mars 2016, 12:54 av Geordie »
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #17 på: 19. Mars 2016, 16:21 »
Hadde ikke Rafa 99 kamper på rad i Pool uten å stille samme 11 to ganger på rad? Men det er jo forskjell på å måtte rotere pga skader og "holde en tropp i gang og fornøyde" pluss e-cupen osv.
Ellers enig Geordie, det er viktig at man omsider får satt et lag og en tråd gjennom hva som blir gjort. Ikke hoppe frem og tilbake. analysere og tenke på hvem vi spiller mot, men man må også ha tydelige kjennetegn gjennom flere kamper uansett motstander.

I den forbindelse ser jeg gjerne kompakthet, guts og kontringer som noe vi kan profitere på...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #18 på: 19. Mars 2016, 17:35 »
Enig siddis  ;)

Mener på ingen måte de samme elleve skal spille hver bidige kamp. Skader, form, taktiske hensyn må taes med, men det hjelper utrolig med et noenlunde fast system der man kjenner sine roller og får brukt sine styrker. Bytter man en høyreback med en annen for en kamp, så vet vedkommende som kommer inn rollen sin, osv.......

Regner med vi stiller ganske likt som sist, utenom at en eller flere av Colo/Mbemba/Townsend kommer inn fra start. Og fortsetter trenden med langt høyere intensitet, press og aggresivitet.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #19 på: 19. Mars 2016, 17:58 »
------------- Eli--------------
janmaat--saylor--Mbemba-colback
---------------------------------
-----Anita------shelvey-------
---------------------------------
sissoko-------gini--------perez
---------------------------------
-------------Mitro-------------

Ganske sikker vårt lag vil se slik ut. 90% sikkert.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #20 på: 20. Mars 2016, 12:07 »
Jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg. Tror helt klart det siste...

Når det sies, har jeg klokkertro på at vi kan snu en helt forferdelig statistikk. Vi kan åpenbart mobilisere og spille med ekstremt press - no vi viste mot West Ham ifjor. Vi må få ut det samme nå, selvom det er et par nye spillere her.

Uff, snart bare to timer igjen...

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #21 på: 20. Mars 2016, 13:24 »
TooN, du har nok rett. Har dog veldig lite lyst å sjå Anita sentralt igjen. Den mannen irriterer meg.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #22 på: 20. Mars 2016, 13:44 »
Elliot
Janmaat Lascelles mbemba colback
Sissoko Shelvey
Townsend wijlnaldum Ayoze
Mitrovic

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #23 på: 20. Mars 2016, 13:45 »
Nei.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #24 på: 20. Mars 2016, 13:51 »
Benitez har skjønt det. To sittende midtbanespillere er tull!!! Her er det mye mer offensivt enn det har vært på lang lang tid.

Legion of Light

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 454
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #25 på: 20. Mars 2016, 13:51 »
Sunderland:

 Mannone, Yedlin, Kone, Kaboul (c), van Aanholt, Kirchhoff, M’Vila, Rodwell, Khazri, Borini, Defoe.


Substitutes: Jones, Cattermole, Pickford, N’Doye, O’Shea, Lens, Toivonen.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #26 på: 20. Mars 2016, 13:53 »
Eneste som kan roe nervene mine i dag er 8 kjappe Newcastle scoringer og fem røde kort til Sunderland før det er spilt 30 minutter...

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #27 på: 20. Mars 2016, 14:02 »
Dette går bra. 10/10 for lagoppstilling.
Black and white since 1996

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #28 på: 20. Mars 2016, 14:05 »
HERLIG lagoppstilling!

Forresten, hvis noen finner en bra stream hadde det vært kjekt om noen har lyst å dele med meg, da jeg som oftest ender opp med å bare finne drittstreamer.

Takk på forhånd <3
Toon till I die.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Sunderland 20.03.16 kl. 14.30
« Svar #29 på: 20. Mars 2016, 14:14 »
fy faen, denne må vi ta. HOWAY THE LADS!