20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30  (Lest 19355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« på: 22. Des. 2015, 10:42 »
Nok en TV-kamp og nok en gang lørdag kl. 18:30. Everton kommer på besøk og dette blir en test for begge lag.

Newcastle er ubeseiret på tre kamper, mens Everton tapte forrige kamp mot sensasjonslaget Leicester. Før det var de ubeseiret siste seks, men fire av disse var uavgjort. Lukaku har scoret i syv kamper på rad og jakter Vardys rekord på 11.

Newcastle møtte Everton i tilsvarende oppgjør i romjula i fjor også. Det var Pardews siste, og etter det har det ikke gått som vi håpet akkurat. Kampen vant NUFC 3-2. Siden opprykket har Newcastle vunnet tre, en har endt uavgjort og Everton har vunnet seks. Everton er et lag Newcastle sliter mot, og det blir ikke enklere denne gangen.

Den bakre femmeren blir med all sannsynlighet Elliot, Janmaat, Mbemba, Coloccini og Dummett. Det store spørsmålet er om Ayoze starter. Cisse er høyst usikker og McClaren ville nok brukt Mitrovic uansett denne gangen. Ayoze ikke bare bør, men må starte mener jeg. Dersom det ikke er formasjonsendring betyr det at Siem de Jong benkes. Har på følelsen av at det ikke skjer. Håper at McClaren finner ut at det er rom for begge to og bruker Wijnaldum sentralt i stedet for Anita. Sissoko på høyre, de Jong i midten og Ayoze til venstre høres brukbart ut i mine ører. Dette gir også rom for at Thauvin kan brukes mer fornuftig, og han må få 20-30 minutter hver kamp til han slår i gjennom mener jeg.

Everton har stilt med stort sett det samme mannskapet kamp etter kamp. Det nå en åpning for to at McCarthy og Mirallas eller Lennon erstatter Cleverly og Kone. Forventet lagoppstilling:
Howard-Coleman, Mori, Stone, Baines - Barry, McCarthy - Deulofeu, Barkley, Mirallas - Lukaku

Jeg tror vi har muligheter denne kampen, men på det premiss at sjanser omsettes i mål. Everton er ikke potte tette, men er ditto sjanseskapende. Tips: 1-2.
Black and white since 1996

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #1 på: 23. Des. 2015, 21:02 »
Nå VIL jeg se disse:

---------------------Mitrovic---------------------
Thauvin-------------Perez-------------Sissoko
-------------Anita----------Gini-------------------
Mbabu--------Colo-------Mbemba------Janmaat
----------------------Elliot------------------------

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #2 på: 23. Des. 2015, 21:10 »
Kjenner jeg er veldig klar for å se mer av Thauvin og litt klassiske vungegenskaper.  Jeg skal være så dristig å støtte laget ditt, Eivind, som den kvalitetsbæreren du er. Foruten at jeg gir Colback fornyet tillit og setter Gini i 10er-rollen. Ayoze blir joker på benk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #3 på: 24. Des. 2015, 23:51 »
Eg vil ikkje benka SDJ.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #4 på: 24. Des. 2015, 23:53 »
Tror ikke han blir benket heller. Nå vil dog heller jeg se Ayoze i 11`ern enn SDJ.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #5 på: 25. Des. 2015, 10:26 »
Støtter at Gini går sentralt, men vil heller ha Colback enn Anita. Det går kjappere med Colback når vi har ball synes jeg, og stats tilsier at Anita ikke er bedre i gjenvinningsfasen, duellspill eller pasningssikkerhet heller.

Skal plutselig Thauvin starte? Hadde vært artig og sett, men er vi realistiske så skjer ikke det. At Ayoze starter sammen med SdJ kan skje dersom Gini dropper ned. Hadde vært interessant å høre hva McClaren tenker om de forskjellige konstellasjonene, han kan ikke ha sett seg blindt på denne 4-4-2 med Anita og Colback sentralt. Hvordan skal han få brukt Thauvin og etterhvert Aarons i så tilfelle?

Andre juledag betyr at vi får straffe btw. Bare å spille på det :)
Black and white since 1996

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #6 på: 26. Des. 2015, 15:24 »
Samme lag som sist. Garantert.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #7 på: 26. Des. 2015, 16:32 »
Samme lag som sist. Garantert.
Spørs nok om han starter med en skada Cisse.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #8 på: 26. Des. 2015, 17:56 »
Jævla løkball denne McClaren... Han er så fantasifull!!! Jeg er så forpult lei Colback/Anita at jeg spyr. Perez inn for De Jong, Mitro inn for Cisse.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #9 på: 26. Des. 2015, 17:56 »
Elliot, Janmaat, Coloccini, Mbemba, Dummett, Sissoko, Colback, Anita, Wijnaldum, Perez, Mitrovic #nufc  #efc
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #10 på: 26. Des. 2015, 18:12 »
Er det rart me ligg på nedrykk? :P

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #11 på: 26. Des. 2015, 18:21 »
Tror dessverre vi taper. Men ettersom vi i det siste har vist at vi ihvertfall klarer å score mål en gang i blant, gleder jeg meg litt til kamp likevel. Slik var det ikke for noen kamper siden.

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #12 på: 26. Des. 2015, 18:23 »
Hvis noen kommer over en god stream, sA mottas det med stor juletakk!  :)
Ja heia gutta!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #13 på: 26. Des. 2015, 18:25 »
Greit lag, men tviler på at vi kommer til å matche Everton på vilje idag. Da blir det tap

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #14 på: 26. Des. 2015, 18:28 »
Ordentlig drittvær på St.James', la oss håpe et finspillende Everton sliter med forholdene. Tipper det blir mye måking av ball opp mot Mitro, hvor Ayoze, Sissoko og Gini kommer på løp. Ikke pent, men blir det 3 poeng mot et Everton vi etterhvert har slitt mye med, driter jeg i det. Vi må opp og bort fra sumpa, da tåler jeg noen ugly wins!
No fate but what you make