20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan  (Lest 42126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #255 på: 16. Nov. 2008, 10:41 »
Hvordan i all verden klarer egentlig Duff å unngå å få den ballen bort fra linja? Forferdelig...

Va vel redd for å treffe skuldra si. :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #256 på: 16. Nov. 2008, 11:30 »
Hvordan i all verden klarer egentlig Duff å unngå å få den ballen bort fra linja? Forferdelig...

Va vel redd for å treffe skuldra si. :P

Husker Dyer sto å sov mot Barca i CL for noen år tilbake også, under Sir Bobby selvfølgelig (heart!). Minner meg veldig om det. UTROLIG irriterende.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #257 på: 16. Nov. 2008, 12:41 »
for å sjå framover.

Hva mener dere om å dra fram den gode gamle Keegan taktikken:)

Martins-Sholadinho
        Owen
Jonas-Butt-Barton
forsvaret og keeper forklarer seg selv.

Nå har vi jo 2 form spillere på topp, og vi må finne plass til lagets største stjerne. Hugton var jo med å legge den taktikken, så han kan sikkert bidra med å få dette til.

Enig meg dere at dette føler surt, siden jeg ikke så kampen, men bare fikk mål på tekstmelding kan jeg egentlig ikke si noe om det er fortjent eller ikke, men jeg er glad for at vi klarte å komme tilbake i kampen, må ærlig innrømme at jeg ikke trodde det var mulig når klokken var 17:30 idag:) måtte faktisk dele ut en "feire Newcastle mål suss til dama når vi leda 2-1, men trengte en ny trøste suss, når Bramble skårte:D hehe... bare å se framover, det eneste jeg kan si for sikkert til neste kampe er nok at Owen har fått plass i start oppstillingen, og siden Zog fikk et bra innhopp han også, så er det ikke umulig at han også får en sjangse :D blir spennende.

Det var vel denne formasjonen vi la om til når Owen kom innpå? I alle fall ifølge kommentatorene på Radio Newcastle.

Denne formasjonen er den jeg helst vil se laget i fremover. Da får vi i allefall plass til Owen i laget... for Shola ser ut til å ha full tillit fra JK.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #258 på: 16. Nov. 2008, 12:52 »
Jeg kan forstå at Olav ikke føler den helt store sorgen, og at han distanserer seg litt fra skuffelsene.
MEN, ett sted går grensen. Og når du sier at du ler og hyler når Bramble scoret, så blir jeg fly forbanna.
Selv fulgte jeg ikke kampen aktivt, men fikk oppdatering av en god venn og meningsfelle i de siste, nervepirrende minuttene. Jeg fikk melding om 1-1 og 2-1, og var klar for å sende en jublende tekstmelding tilbake. Men får en ny melding mens jeg skriver, og leser at Bramble har puttet til 2-2. Min første tanke var F I H. Deretter kom tanken om at dette var uunngåelig. Jeg la meg ikke ned og grein, men jeg tok det tungt.

Du sitter faen ikke og ler når Newcastle "taper" en kamp som denne. Jeg forstår distansen din, men jeg mener det er helt uakseptabelt at en Newcaslte-supporter bryter ut i latter når Titus Bramble av alle, utlikner rett etter Martins' 2-1 mål. Jeg sier ikke at du skal legge deg ned og gråte. Men du skal for faen bry deg. Du SKAL være skuffet over at vi taper to poeng på den måten.

Geordie-Olav har glemt visdomsordene fra Bill Shankley og Pave Johannes Paul 2.
"Av alle uviktige ting her i verden er fotball det viktigste" (Paven)
"Mange sier at fotball er et spill på liv og død. Det er feil. Det er mye mer alvorlig enn som så. (Shankley)

Dette er enhver fotball-supporters ABC. Uansett hvilket lag som har vunnet ditt hjerte.

Hvis du ikke følger disse levereglene, så er du ikke fotball-supporter, og ikke Newcastle-supporter.
Det er mange sier de hater fotball, men elsker det og det laget. Det er noe forbanna tøys. Det ene kan ikke tenkes uten det andre.

At vi fikk ett poeng og ikke null betyr akkurat nå ingen verdens ting. Det at vi scoret to mål og snudde kampen for et kort øyeblikk er fullstendig uvesentlig akkurat nå. I morgen kan vi begynne å tenke på hva vi skal ta med oss videre. I kveld skal alle Newcastle-supportere få lov å svelge en fryktelig bitter pille.

Vi er på god vei mot avgrunnen. Kinnear-effekten er i ferd med å forsvinne.
Det er ingenting jeg tar mer alvorlig enn akkurat det.


Dette verte for dumt.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #259 på: 16. Nov. 2008, 13:02 »
Jeg kan forstå at Olav ikke føler den helt store sorgen, og at han distanserer seg litt fra skuffelsene.
MEN, ett sted går grensen. Og når du sier at du ler og hyler når Bramble scoret, så blir jeg fly forbanna.
Selv fulgte jeg ikke kampen aktivt, men fikk oppdatering av en god venn og meningsfelle i de siste, nervepirrende minuttene. Jeg fikk melding om 1-1 og 2-1, og var klar for å sende en jublende tekstmelding tilbake. Men får en ny melding mens jeg skriver, og leser at Bramble har puttet til 2-2. Min første tanke var F I H. Deretter kom tanken om at dette var uunngåelig. Jeg la meg ikke ned og grein, men jeg tok det tungt.

Du sitter faen ikke og ler når Newcastle "taper" en kamp som denne. Jeg forstår distansen din, men jeg mener det er helt uakseptabelt at en Newcaslte-supporter bryter ut i latter når Titus Bramble av alle, utlikner rett etter Martins' 2-1 mål. Jeg sier ikke at du skal legge deg ned og gråte. Men du skal for faen bry deg. Du SKAL være skuffet over at vi taper to poeng på den måten.

Geordie-Olav har glemt visdomsordene fra Bill Shankley og Pave Johannes Paul 2.
"Av alle uviktige ting her i verden er fotball det viktigste" (Paven)
"Mange sier at fotball er et spill på liv og død. Det er feil. Det er mye mer alvorlig enn som så. (Shankley)

Dette er enhver fotball-supporters ABC. Uansett hvilket lag som har vunnet ditt hjerte.

Hvis du ikke følger disse levereglene, så er du ikke fotball-supporter, og ikke Newcastle-supporter.
Det er mange sier de hater fotball, men elsker det og det laget. Det er noe forbanna tøys. Det ene kan ikke tenkes uten det andre.

At vi fikk ett poeng og ikke null betyr akkurat nå ingen verdens ting. Det at vi scoret to mål og snudde kampen for et kort øyeblikk er fullstendig uvesentlig akkurat nå. I morgen kan vi begynne å tenke på hva vi skal ta med oss videre. I kveld skal alle Newcastle-supportere få lov å svelge en fryktelig bitter pille.

Vi er på god vei mot avgrunnen. Kinnear-effekten er i ferd med å forsvinne.
Det er ingenting jeg tar mer alvorlig enn akkurat det.


Dette verte for dumt.

Heilt enig, dette blir for dumt. Alle har ulike måter å ta ett tap på, og er sikker på at Geordie-Olav ikke brakte ut i latter når han såg Bramble putta.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #260 på: 17. Nov. 2008, 11:21 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_4507878,00.html

Bomba at Titus Bramble kjem på rundens lag etter kampen mot oss! Nest runde scorar han vel sjølvmål osv...


Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #261 på: 17. Nov. 2008, 11:50 »
og makkeren er norsk. Brede gjør det visst bra for tiden. Månedens Fulham spiller blei han og.. Resten av rundens lag oser det ialfall kvalitet av.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #262 på: 17. Nov. 2008, 11:55 »
Brede er god ja! Kunne han bare fått en god partner på landslaget også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #263 på: 17. Nov. 2008, 18:24 »
Nå er ikke Hangeland den urokkelige klippen på landslaget da, på samme måte som Henning Berg, Ronny Johnsen og Rune Bratseth. Han kan helt sikkert bli det om noen år, men Hangeland har gjort sin andel av tabbene som har felt oss i de siste kvalifiseringene han også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan
« Svar #264 på: 17. Nov. 2008, 19:36 »
Det er klart, han har på ingen måte vært feilfri, men han har lidd av at hans medspillere der bake har vært av ymse kvalitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida