20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Fotballdrakter  (Lest 76008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #285 på: 30. Juni 2015, 07:15 »
Hei!

Noen som vet om noen butikker i Oslo som selger Newcastledrakter? Har forsøkt å google, men fant ingenting...

De har vel fortsatt fotballshop/fotballstore(usikker på navnet) på Oslo City, disse skal være så ekte som du kan få det sammenlignet med offisiell nettisde, og supporterbutikken på st. james' park. MEN, ikke kjøp her, da disse er ekstremt overpriset, siden disse skal tjene på det, betaler rådyrt for leie av lokale på oslos største kjøpesenter, betaler ansatte... Bestill heller gjennom nettsiden her, eller fra den offisielle engelske nettsiden og vent noen dager? Hvorfor vil du absoulutt kjøpe i en butikk? Om du/noen er for unge for å bruke visa, kan jeg bestille for dere fra nettet og sende direkte til deres adresse, så sparer dere penger. Jeg krever nada i fortjeneste, bare hater disse blodprisene, og tar meg et sekund å gjøre den tjenesten..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #286 på: 30. Juni 2015, 07:31 »
Fotballshop koster det 299 for orginal trykk!

Really? Det var jo veldig dyrt... Mener å huske det kosta under hundrelapp noen år tilbake, litt avhengig av om det var 2sifret draktnummer,, og antall bokstaver i navnet... Men jeg kan få tak i disse bokstavene/tallene, og få de trykt på billigere, siden de krever ekstra for trykk, om det er noen som ønsker billigere trykk, kontakt meg 97879187 mvh
« Siste redigering: 30. Juni 2015, 12:25 av superswag »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #287 på: 30. Juni 2015, 08:53 »

litt avhengig av om det var 2sifret draktnummer,, og antall bokstaver i navnet...

Kanskje derfor denne ikke ble mye sett i Glasgow eller andre steder... Kul spiller, helvetes dyrt navn...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/celtic/5270280.stm
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #288 på: 15. Juli 2015, 04:33 »
fins det noe sted som selger samme modell som spillerne bruker i kamper.. slik jeg forstod er disse de helt ekte draktene, og ikke til salgs,,, noe som gjør våre drakter "falske",,, selv om det er de offisielle draktene fra supportersjappa,,, eller har jeg missforstått at det er en forskjell på den spillerne og supporterne bruker?

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #289 på: 15. Juli 2015, 10:11 »
Du kjøper replika fra supporterbutikken. Det slenger en og annen helt ekte drakt i sportsbutikker i utlandet. Fant en slik spaniadrakt i nevnte land. De skulle ha 1100kr for den. Ikke verd pengene spør du meg. Kanskje man kunne brukt mellomlegget på andre ting, som f.eks. medlemskap i en supporterklubb et par-tre sesonger eller noe.

Ellers kan sikkert verdensomspennende Internett hjelpe med å skaffe slike drakter:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #290 på: 15. Juli 2015, 21:26 »
Veit at Unisportstore.no selger slike, men de har ikke det akkurat nå hvertfall.  Kan lønne seg å følge med der, evt kontakte de om de får inn. Den pleier å koste ca 200-250 mer enn den originale supporterdrakten :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #291 på: 20. Juli 2015, 07:01 »
dette må da være mye mer attraktivt enn vanlige drakter.. noen kroner ekstra så har man orginal drakten... er nok vertfall stort marked for det... vil gjerne køpe inn noen newcastle drakter hvis jeg vet hvor jeg finner dem.. noen tips?

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #292 på: 20. Juli 2015, 07:03 »
forresten er jeg interessert i den oransje borte drakta vi hadde da vi hadde en meget god sesong med ben arfa cabaye osv, den tv2 omtalte som veivesen drakt, syns den var rå jeg,, minna om elfenbenkysten,,, og de nye skoa til lebron james,, oransje de og,, hvor kan man få dette rimelig,, og ikke fake,,