Newcastle United > Spillere og ledere

Lee Clark...

(1/4) > >>

kø1:
...forlater oss å blir Glenn Roeders assistent i Norwich!

Vet ikke nøyaktig hvilken posisjon han har hatt i trenerteamet annet enn at han har ledet reservene, men det er tydelig at han i Norwich får mer å gjøre rundt førstelaget..og tipper det er derfor han velger Norwich..

Lee Clark har kommet tilbake i Newcastle før så jeg regner nesten med han er tilbake en eller annen gang i fremtiden også..uten tvil en kar jeg har sansen for, med hjertet sitt i newcastle!

Vil ønske både Clarke og Roeder lykke til i Norwich. Kanskje de t.o.m kan være med å opprette et samarbeid mellom klubbene sånn at vi kan sende våre unge spillere på utlån i Norwich..? Ville vært en god løsning iallefall!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1158242,00.html

Anders:
Hadde vært moro om Norwich ville ha lånt noen spillere av oss. For å gi dem bra matching i CCC.
De kjenner Roeder godt, og omvendt :)

Benson:
Hmm. Det lover ikkje så bra om Clarck skal komme tilbake til oss som manager eller no i framtida visst han har Glenn Roeder som mentor.

Erlend Simonsen:
jeg tror han vil kunne lære mye unner Roeders ledelse jeg, så der er jeg ikke enig.

Synes det er bra han før prøve seg i the championship. er god erfaring å ta med seg videre i karrieren. Og fall høyden for en lovende trener blir mindre. tror souness kunne ha godt av å være assisterende manager en dag eller to:P

Lars Arild Stordal:
Synd vist Clark forsvinner. Tror han er en meget god trener å et bra forbilde for de unge her i klubben. Men skjønner han faktisk godt vist han vil reise. Iallefall vist det er manager han har lyst til å bli. Om å gå i lære hos Roeder, det er en annen ting?? Men en plass må en jo begynne. Vist du forsvinner Clark, er det ikke annet å gjøre en å ønske deg lykke til videre i din karriere.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning