Newcastle United > Spillere og ledere

Formasjon !

(1/8) > >>

Amu - Luque:
Det har vært en del endringer på formasjonene de siste årene i Newcastle..
hva syntes dere er best?

klassikern 4-4-2, 4-3-3, 4-5-1, 3-4-3 eller andre forslag..

Tim Buch:
Jeg vil vente til vi har flere spillere skadefrie og fått spilt inn 4-3-3 formasjonen til Sam før jeg uttaler meg.

Doffi:
mest sansen for 4-4-2, men som sagt kanskje greit og dømme når vi har skadefritt lag.

Joakim:
De siste årene?
Strengt tatt er det vel først nå vi har endret formasjon, og begynt å spille 4-3-3. Både Roeder og Uten at det har hjulpet særlig mye.

Hva som er best vet vi ikke før Sams 4-3-3 har fått satt seg.

Lars Arild Stordal:
Da er det vel på tide å finne frem denne tråden her?? Iallefall etter kampen mot Liverpool >:(
Hva pokker er det som skjer når vi stiller en totalt 3-5-2 formasjon mot Liverpool??
1. Er det dårlig taktisk valg av Allardyce??
2. Var det den formasjonen som passet de spillerene vi hadde tilgjengelig??
3. Å hva slags formasjon er det dere forumbrukere helst ser vi skal spille\drille i de kommende kamper??

1. Ja dette var helt feil formasjon.. Skjønner ikke hva Allardyce tenkte på, så dette kan kalles en gedigen taktisk feil. Dårlig Allardyce.
2. Nei, det fantes andre formasjoner som hadde passet de spillerene vi hadde tilgjengelig bedre. Med de spillerene vi hadde i dag, var det feil med en 3-5-2 formasjon, mener i allefall jeg. Å det samme tror jeg hele Newcastle mener..
3. Jeg er skråsikker i mitt valg her. Vi må begynne å drille en 4-3-3 formasjon som vi har spilt best i. Vi spilte 4-3-3 i sesongoppkjøringen, å i de første kampene i denne sesongen. Hvorfor forandre noe som fungerer utmerket?? Det skjønner ikke jeg.. Vi HAR spillere som passer denne formasjonen å som passer sammen i denne formasjonen. Vi MÅ begynne å bruke 4-3-3 å drille spillerene. Ikke bytte i hytt å pine som vi har gjort, å ikke bytte formasjon i forhold til at vi skal få plass til stjernespillerene våres(må nevne Owen)
Vi kunne absolutt spilt 4-3-3 mot Liverpool..
Hva mener dere andre forum brukere vi skal gjøre???

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning