Newcastle United > Spillere og ledere
Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
TooN:
egentlig dritt lei at folk støtter denne luque. Han er jo så tafatt at det ikke går ann. Sett kanskje 5 kamper der luque har spilt for newcastle. alle gangene bare går han der. gidder faen ikke jobbe i det hele tatt. Få denne mannen ut!
DanMan:
Luque er brilliant, og vil forhåpentligvis bli verdsatt av Big Sam sporenstreks. Da kan vi glede oss til spansk magi i sesongen som kommer. ;)
Rolfern:
Jeg tror Scott Parker vil bli enda bedre under Big Sam. Ellers kan Duff modnes og bli en mer komplett spiller, om han holder seg skadefri. Kommer han på det nivået som han var på sitt beste i Blackburn og periodevis i Chelsea, så kommer han til å terrorisere backene i Premier League.
Kristoffer:
Savner Scott Parker på den listen. Tror vi vil få se Parker tilbake på det gode, stabile nivået han hadde i sin debutsesong, om ikke enda noen hakk bedre. Har også store forventninger til Damien Duff under Big Sam. Samt at jeg heller ikke ser bort fra at Dyer kan bli enda bedre og mer stabil.
Luque tror jeg som tidligere sagt allerede det er for sent for, dessverre.
Captain Scott:
Luque har jeg trua på kan blomstre under Big Sam! Han tror jeg har fått fornyet sin selvtillit da han hørte at Sammy vil starte med blanke ark. Luque vil jobbe hardt og KAN bli en viktig spiller for oss.
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side
Skift til full visning