Newcastle United > Kamper

Newcastle - Liverpool 18.02.23 kl 18.30 Vplay Sport PL

(1/4) > >>

Geordie:
Siden Eriksen har rævva statistikk på sine senere kamptråder, tar jeg denne  ::)

Liverpool har hatt irriterende godt tak på oss, på tide å bryte det! 0-2-3 med 3-7 i målforskjell de siste 5 innbyrdes oppgjørene. Newcastle med 2-3-0 siste fem kamper, Liverpool med 2-1-2 i serien.

Bør være en god mulighet for oss dette, la oss håpe gutta har tørt krutt i skuddfoten, og at vi holder tett bakover.

Vi mangler Bruno, Targett og Willock av de som betyr noe.

Howay the lads, TOON, TOON!

Eriksen:
Tenkte det samme, tør ikke starte ny tråd nå igjen. ;D Håper litt på en 4-2-3-1 med ASM - Gordon - Almiron som offensive midtbanespillere og med Joelinton-Longstaff bak. Eventuelt noe ala en 4-3-3 med Gordon i en mer fremskutt rolle midtbanen. Litt det samme for meg hvem som starter som spiss, verken Isak eller Wilson virker å være i sin beste form for tiden.

Eriksen:
Chelsea og Brighton tapte, i mens Brentford spiller uavgjort. Gode resultater for oss så langt. Har merkelig nok litt troa på at vi får noe ut av denne til tross formen våres. ::) Blir nok en jevnspilt affære her. Howay!

lgrinde:
Spelar me på vårt beste, som har mangla litt i da siste, so tek me denne. Passande kamp slå skikkeleg tilbake i, med markering til minne om Sir Bobby Robson før kamp. Howay the lads!

Eriksen:
Skeptisk til at Elliot Anderson starter. En spiller som har spilt 115 minutter i PL i hele sin karriere. Tenker det kunne funket bedre med Gordon som en fremskutt midtbanespiller? Er liksom Anderson så veldig mye bedre deffensivt enn Gordon? Vi får se hvordan det går, men jeg har ikke veldig stor tro på at dette er rette kampen for å prøve Anderson fra start. Kanskje Howe har sett noe på trening som kan rettferdiggjøre den avgjørelsen.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning