20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road  (Lest 27272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #135 på: 04. April 2016, 11:46 »
Tur/utur jevnes ut over en sesong. Vi er her på grunn av Mike Ashleys bedritne styring i klubben over flere år.
Det er et faktum en ikke kommer bort fra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #136 på: 04. April 2016, 12:28 »
Når alle fans skriker etter forsterkninger i forsvar og det kommer to midtbanespillere og en spiss som knapt brukes viser det litt hvor dårlig styrt denne klubben er. At Cisse vil treffe oftere på sitt skudd enn Olsson på sitt hjelper dessverre veldig lite når det er Olsson som sikrer tre poeng til Norwich.

Fakta er at vi har et bedritent forsvar og spisser som bommer, bommer og i beste fall slumper inn en ball i ny og ne. Eneste som har vært litt frampå siste to kampene er Mitro, så jeg håper vi beholder han, for får han det til å løsne kan det hende Championship tilværelsen blir kortere enn en sesong. Dog er det mange andre problem i klubben som må ryddes opp og der er jeg redd Ashley ikke gjør nødvendige tiltak.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #137 på: 04. April 2016, 12:40 »
Jeg er redd Mitro forsvinner dersom vi går ned. Han er garantert interessert i å utvikle seg på et høyere nivå enn Wanker tilbyr og hvorfor i all verden skal han ha noe videre lyst til å gå ned med oss sammen med de fleste andre i stallen? Han går vel heller til et utenlandsk liga tenker jeg da.
Vi var heldige da vi rykka ned sist med spillere som Barton og Nolan på nedadgående kurve i karrieren som på grunn av lønn og lengde på kontrakt ikke var videre attraktive for andre PL-klubber. Disse viste seg å både ha rette innstilling og ferdigheter i massevis til å få oss rett opp. Samt at vi hadde en uferdig, lokal gutt Carroll som bare trengte matching før han var PL-klasse og som etterhvert dunka inn mål i Wankership. Og vi hadde en stamme rutinerte spillere i laget med ryggrad som tok tak da alt gikk til helvette. Da tenker jeg også på typer ala Harper, Smith og Nicky Butt som kanskje ikke hadde all verdens med kvalitet - men som var ledertyper som ble ekstremt viktig året vi rykka opp og i tiden etter. Hvilke slike har vi nå?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #138 på: 04. April 2016, 13:07 »
Jeg er redd Mitro forsvinner dersom vi går ned. Han er garantert interessert i å utvikle seg på et høyere nivå enn Wanker tilbyr og hvorfor i all verden skal han ha noe videre lyst til å gå ned med oss sammen med de fleste andre i stallen? Han går vel heller til et utenlandsk liga tenker jeg da.
Vi var heldige da vi rykka ned sist med spillere som Barton og Nolan på nedadgående kurve i karrieren som på grunn av lønn og lengde på kontrakt ikke var videre attraktive for andre PL-klubber. Disse viste seg å både ha rette innstilling og ferdigheter i massevis til å få oss rett opp. Samt at vi hadde en uferdig, lokal gutt Carroll som bare trengte matching før han var PL-klasse og som etterhvert dunka inn mål i Wankership. Og vi hadde en stamme rutinerte spillere i laget med ryggrad som tok tak da alt gikk til helvette. Da tenker jeg også på typer ala Harper, Smith og Nicky Butt som kanskje ikke hadde all verdens med kvalitet - men som var ledertyper som ble ekstremt viktig året vi rykka opp og i tiden etter. Hvilke slike har vi nå?

Godt spørsmål, kan ikke se noen for øyeblikket nei, så her må det komme inn noe i løpet av sommeren. Nå står Ashley foran et veiskille, satse for opprykk igjen, stabilisere seg i Wanker eller rett og slett drite i alt og la klubben ta en Wigan/Wolverhampton med et nytt nedrykk?

Ja, Mitro vil nok foretrekke en større klubb fra sommeren av dessverre, for han er en av få jeg ser verdien av å beholde.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #139 på: 04. April 2016, 17:25 »
Jeg er redd Mitro forsvinner dersom vi går ned. Han er garantert interessert i å utvikle seg på et høyere nivå enn Wanker tilbyr og hvorfor i all verden skal han ha noe videre lyst til å gå ned med oss sammen med de fleste andre i stallen? Han går vel heller til et utenlandsk liga tenker jeg da.
Vi var heldige da vi rykka ned sist med spillere som Barton og Nolan på nedadgående kurve i karrieren som på grunn av lønn og lengde på kontrakt ikke var videre attraktive for andre PL-klubber. Disse viste seg å både ha rette innstilling og ferdigheter i massevis til å få oss rett opp. Samt at vi hadde en uferdig, lokal gutt Carroll som bare trengte matching før han var PL-klasse og som etterhvert dunka inn mål i Wankership. Og vi hadde en stamme rutinerte spillere i laget med ryggrad som tok tak da alt gikk til helvette. Da tenker jeg også på typer ala Harper, Smith og Nicky Butt som kanskje ikke hadde all verdens med kvalitet - men som var ledertyper som ble ekstremt viktig året vi rykka opp og i tiden etter. Hvilke slike har vi nå?

Godt spørsmål, kan ikke se noen for øyeblikket nei, så her må det komme inn noe i løpet av sommeren. Nå står Ashley foran et veiskille, satse for opprykk igjen, stabilisere seg i Wanker eller rett og slett drite i alt og la klubben ta en Wigan/Wolverhampton med et nytt nedrykk?

Ja, Mitro vil nok foretrekke en større klubb fra sommeren av dessverre, for han er en av få jeg ser verdien av å beholde.

Ser for meg Mitrovic muligens drar til Tyskland og bundesliga. Martins forsvant vel ditt etter forrige nedrykk? Tror ikke noen lag i PL kommer på banen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #140 på: 04. April 2016, 17:30 »
OM vi rykker ned, vil jo shelvey, perez ,townsend, Lac bli våre nøkler å bygge videre rundt. er ganske sikker alle disse 4 blir med ned.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #141 på: 04. April 2016, 17:34 »
Tur/utur jevnes ut over en sesong. Vi er her på grunn av Mike Ashleys bedritne styring i klubben over flere år.
Det er et faktum en ikke kommer bort fra.

Ja det skal om man regner sannsynlighetsregning skal det jevnes ut. Men! Sesongen vi ble nr 5 hadde vi tur hele sesongen. Og vil si Leicester har hatt den samme flyt i år. Så om du tenker 20 sesonger så jevner det seg nok ut enig, men man kan fint gå lang periode med flyt/tur. Selvfølgelig skaper man ende flyt/tur selv. Men føler vi har vært laget alle andre lag får tur i mot. Veldig typisk Newcastle at målscorer for motstander ikke har putta på eks 4 år ol.


chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #143 på: 05. April 2016, 10:37 »
Jeg er redd Mitro forsvinner dersom vi går ned. Han er garantert interessert i å utvikle seg på et høyere nivå enn Wanker tilbyr og hvorfor i all verden skal han ha noe videre lyst til å gå ned med oss sammen med de fleste andre i stallen? Han går vel heller til et utenlandsk liga tenker jeg da.
Vi var heldige da vi rykka ned sist med spillere som Barton og Nolan på nedadgående kurve i karrieren som på grunn av lønn og lengde på kontrakt ikke var videre attraktive for andre PL-klubber. Disse viste seg å både ha rette innstilling og ferdigheter i massevis til å få oss rett opp. Samt at vi hadde en uferdig, lokal gutt Carroll som bare trengte matching før han var PL-klasse og som etterhvert dunka inn mål i Wankership. Og vi hadde en stamme rutinerte spillere i laget med ryggrad som tok tak da alt gikk til helvette. Da tenker jeg også på typer ala Harper, Smith og Nicky Butt som kanskje ikke hadde all verdens med kvalitet - men som var ledertyper som ble ekstremt viktig året vi rykka opp og i tiden etter. Hvilke slike har vi nå?

Selvfølgelig er det ingen grunn for Mitrovic til å bli med ned én divisjon. Og du oppsummerer godt over her. Det eneste vi kan krysse av at vi har fra ingredienslista di som fikk oss opp igjen den gangen, er en ung og uferdig unggutt som vet hvor målet står

Man kan i beste fall håpe at Colback og Shelvey tar på seg "Nolan og Barton" rollene, dersom begge de to blir med ned, hvilket jeg heller ikke vil ta for gitt.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #144 på: 05. April 2016, 20:42 »
Ref. panelet til Teamtalk (4medlemmer), mener frisparket som førte til 1-0 ikke skulle vært gitt, og at 3-2 målet skulle vært avblåst for hands.
Ikke at det forandrer hvor tragisk klubben er
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #145 på: 06. April 2016, 07:38 »
Ref. panelet til Teamtalk (4medlemmer), mener frisparket som førte til 1-0 ikke skulle vært gitt, og at 3-2 målet skulle vært avblåst for hands.
Ikke at det forandrer hvor tragisk klubben er

Uansett er det svakt å ikke holde poenget når 2-2 målet kommer rett før slutt. Stort sett vil jeg si at det er "verre" å miste en ledelse til uavgjort enn uavgjort til tap rent poengmessig, men dette var en ny 6 poengskamp og atter en gang klarte ikke Newcastle å få til noe mot bunnkollegaene. Da blir det nedrykk, noe jeg er red for er eneste muligheten til skikkelige endringer. Berges plassen tviler jeg sterkt på at det blir noe bedring neste sesong.