20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 70055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #300 på: 21. Sep. 2007, 12:24 »
Keogh ja. Scorer alltid mot meg.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

DanMan

  • Gjest
Sv: FM 2007
« Svar #301 på: 21. Sep. 2007, 16:41 »
FM herjer! Spiller med en kollega i tider der det ikke er noe å gjøre, og vi nærmer oss år 2020. Han spiller med Leicester, jeg startet med mitt kjære Byåsen, men fikk nylig et tilbud fra Aston Villa jeg ikke kunne si nei til. Onkel Randy åpner pengesekken og gir muligheter jeg før kunne drømme om. Når det er sagt, jeg fikk Byåsen alvorlig opp på fote, både økonomisk og sportslig. Det som dog irriterte meg kraftig, var at jeg aldri ble kvitt "småklubbstempelet". Jeg hadde talenter toppklubbene i Europa siklet etter, men kunne likevel ikke scoute spillere utenfor Europa. Dersom et skambud kom inn på en spiller som ikke var fast på førstelaget, kom Carl Tore Næss (en hyggelig fyr i virkeligeheten, men en delvis kjip styreformann i FM) og aksepterte for meg. Som en kuriositet kan det nevnes at Byåsen ansatte Knut Tørum etter meg, og at geniale Ian Holloway er sjef i Newcastle.  :D

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #302 på: 21. Sep. 2007, 17:54 »
Dere må ha spilt lenge. Nettverksspill tar lang tid, men er ekstremt gøy. Det småklubb stempelet er noe jeg også sliter med. Vanskelig å bygge ut stadion, å speide etter spiller utenfor ditt kontinent, ansette mange trener og få tak i gode nok spillere. Håper FM08 blir bedre her...

DanMan

  • Gjest
Sv: FM 2007
« Svar #303 på: 21. Sep. 2007, 18:16 »
Takk for påminnelsen! Antall trenere er så håpløst rigid. Man skulle tro man kunne få plass til en trener eller to til etter å ha håvet inn penger, rykket opp og blitt profesjonell, men neeida..

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: FM 2007
« Svar #304 på: 23. Sep. 2007, 19:26 »
Det som irriterer meg er at jeg aldri får tilbud av landslaget selv om jeg eier med alle norske lag og er topp 5 på norsk Hall of Fame. Har nå startet save med Norge  ;D Åpnet med 1-1 mot Brasil (friendly), 0-5 mot Ungarn (borte) og 4-1 mot Moldova (hjemme).

Norge skal til EM  ;D

DanMan

  • Gjest
Sv: FM 2007
« Svar #305 på: 28. Sep. 2007, 17:04 »
Selv ble jeg tilbudt landslagsjobben to ganger, den første gangen uten å engang være i Tippeligaen.  ;D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #306 på: 28. Sep. 2007, 17:05 »
Er jo alltids en fordel å være kjent utenfor grensene, vel :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

  • Gjest
Sv: FM 2007
« Svar #307 på: 28. Sep. 2007, 17:31 »
Mente at jeg ikke hadde rykket opp til Tippeligaen enda. Var Adeccoligatrener.  ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #308 på: 28. Sep. 2007, 17:33 »
Ahh, såpass. Sterkt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #309 på: 30. April 2011, 12:13 »
Hei alle sammen.
Har ikke kjøpt noen nyere spill enn 07.
Ja, men nå lurte jeg på å begynne igjen?
Derfor, er det noen som vet om en link til nyeste oppdatering eller om det finnes oppdateringer som gjelder fra 2011 sesongen?
Eller hva er den nyeste dere vet om?
Trenger hjelp her, så håper dere kommer opp med noe?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #310 på: 30. April 2011, 14:19 »
Hei alle sammen.
Har ikke kjøpt noen nyere spill enn 07.
Ja, men nå lurte jeg på å begynne igjen?
Derfor, er det noen som vet om en link til nyeste oppdatering eller om det finnes oppdateringer som gjelder fra 2011 sesongen?
Eller hva er den nyeste dere vet om?
Trenger hjelp her, så håper dere kommer opp med noe?

Det er svært sjeldent at det blir gitt ut nye oppdateringer på så gamle spill, eneste jeg kan huske å ha sett er update til cm01/02, dog ikke gitt ut av SI.

Patcher osv. pleier å bli tatt vekk, men du finner muligens noe fortsatt på torrents.
Ville kjøpt FM11 var jeg deg, det er lett verdt de få kronene det koster.