20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2020  (Lest 3668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #60 på: 20. Jan. 2020, 16:43 »
Er jo selvsagt en risiko å kjøpe en skadet spiller, har vel en skadehistorikk også.
Men ja, beste venstrebacken vi har hatt siden Jose Enrique herjet for oss (tror ikke jeg har glemt noen?).
God offensivt, god defensivt som WB, bra teknikk og brukbar hurtighet.
For under £10m er det bare å kjøpe, til tross for skaden!
Men tipper vi kansellerer lånekontrakten 😑

Soumare hadde vært utrolig moro, men er nok for dyr og urealistisk. Og ettersom Bentaleb er på vei inn, blir det nok ikke flere spillere sentralt på midten.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Jan. 2020, 16:46 »
Bentaleb og Lazaro inn på lån. De fleste medier sier at Bruce får lov til å bruke penger. Det må vel bety at pengene blir brukt på en permanent overgang, en spiss/angrepsspiller?

Tipper vi kanskje går all-in på Bowen. Prøver i hvert fall. Vanskelig å finne en god spiss som ønsker seg til Newcastle i januar. Og når vi "mistet" Samatta (skal vel til Villa), tror jeg en spiss inn blir vanskelig. Da kan nok Bowen passe godt, spilt en del spiss for Hull.

Geordie

• Kaptein
  • AshleyOut.com
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Jan. 2020, 20:48 »
Bentaleb og Lazaro inn på lån. De fleste medier sier at Bruce får lov til å bruke penger. Det må vel bety at pengene blir brukt på en permanent overgang, en spiss/angrepsspiller?

Tipper vi kanskje går all-in på Bowen. Prøver i hvert fall. Vanskelig å finne en god spiss som ønsker seg til Newcastle i januar. Og når vi "mistet" Samatta (skal vel til Villa), tror jeg en spiss inn blir vanskelig. Da kan nok Bowen passe godt, spilt en del spiss for Hull.

http://www.nufcblog.co.uk/2020/01/20/nufcs-offer-for-hull-citys-jarrod-bowen-revealed-mike-ashley-unimpressed-report/

Sitter nok på gjerdet og venter......    Om han går, ender han vel opp hos Brighton eller Burnley.

"Sorry, we could not compete......" 
No fate but what you make

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Jan. 2020, 22:29 »
Er jo selvsagt en risiko å kjøpe en skadet spiller, har vel en skadehistorikk også.
Men ja, beste venstrebacken vi har hatt siden Jose Enrique herjet for oss (tror ikke jeg har glemt noen?).
God offensivt, god defensivt som WB, bra teknikk og brukbar hurtighet.
For under £10m er det bare å kjøpe, til tross for skaden!
Men tipper vi kansellerer lånekontrakten 😑

Soumare hadde vært utrolig moro, men er nok for dyr og urealistisk. Og ettersom Bentaleb er på vei inn, blir det nok ikke flere spillere sentralt på midten.

Santon er vel oppe der også til tross for at han hadde sine svake perioder.
"If Newcastle finish in the bottom three, they will get relegated."

- Michael Owen

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 20. Jan. 2020, 22:52 »

Kor mykje skal dei ha? £22 mill? Må sei eg trur det er uaktuelt for Ashley.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 21. Jan. 2020, 09:28 »

Kor mykje skal dei ha? £22 mill? Må sei eg trur det er uaktuelt for Ashley.

Ja, er det Hull krever. Ashley har jo "sagt" at det er uaktuelt, og klubben har visstnok bydd (usle) £12mill. Håper vi kan møtes halvveis!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Jan. 2020, 14:08 »
Santon er vel oppe der også til tross for at han hadde sine svake perioder.

Skal være såpas ærlig at jeg glemte han. Personlig hadde jeg veldig sansen for Santon, men satt med inntrykket at han ikke ble ansett som en spesielt god spiller av majoriteten av fansen. Derfor tror jeg at jeg vil plassere Willems over han også.

Så må jeg ta med at selv om Dummett er en enkel spiller, synes jeg også han tilfører laget en del (defensivt). Men liker han best som venstre stopper i en 3-backslinje.

Hull krever vel £22m for Bowen ja. Tipper den prisen senkes utover i vinduet, men spørs om den senkes nok til at vi slår til. Håper det!

Geordie

• Kaptein
  • AshleyOut.com
    • Vis profil
« Svar #67 på: 21. Jan. 2020, 14:48 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/magpies-sign-nabil-bentaleb-on-loan/

Da ble Bentaleb førstemann inn, på lån, med opsjon.

Er han den sentrale midtbanemannen vi har savnet? Offensiv, og har brukbare stats for Schalke.

https://www.hitc.com/en-gb/2017/07/19/bentaleb-talks-about-change-of-style-since-leaving-tottenham/

Ble degradert til U-23 etter disiplinærproblemer. Virker ikke som det var så veldig alvorlig egentlig?

https://cominghomenewcastle.sbnation.com/2020/1/20/21073767/undisciplined-or-just-unfortunate-a-deep-dive-on-newcastle-target-nabil-bentaleb

« Siste redigering: 21. Jan. 2020, 14:59 av Geordie »
No fate but what you make