20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Arsenal  (Lest 3674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal
« Svar #15 på: 15. Sep. 2018, 18:03 »
Har liksom ingen forhåpninger til noen av kampene i år, vi suger balle. Dette er så trist å se på at jeg nesten begynner å grine. Med en gang vi får en kontring et jeg sikker på at det ikke blir mål. Når man har tilbakestående Joselu på topp, så er det ikke rart det ikke blir mål. Ikke uten grunn at han ble solgt med støttekontakt fra Stoke.
« Siste redigering: 15. Sep. 2018, 18:11 av Roblee »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal
« Svar #16 på: 15. Sep. 2018, 18:20 »
Ein god førsteomgang fullstendig ødelagt av ein elendig 2. omgang.... Rondon og Shelvey må inn i neste kamp

Spot on!

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal
« Svar #17 på: 17. Sep. 2018, 00:22 »
Nå er vi endelig ferdig med tidenes verste kampprogram. Spurs, Chelski, City og Arsenal unnagjort, herfra kan det bare gå en vei! Når det er sagt så har vi fremstått som et møkkalag med 7 personer i forsvarsrekka som ikke holder nivået i det hele tatt, samtidig som vi også spilte elendig mot Cardiff og Forest. Er det noe som burde vekke bekymring så er det disse 2 kampene, men forhåpentligvis var det bare startproblemer (samt at Forest var mikkemus-cupen som blir nedprioritert).

Jeg velger å nullstille og ta med en grei prestasjon fra førsteomgangen mot arsenal inn mot neste helg, og tror de neste 6-7 kampene (minus 1 free hit mot ManU) kommer til å definere denne sesongen.
Det er neste helg sesongen virkelig starter!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal
« Svar #18 på: 17. Sep. 2018, 23:00 »
Zaha kommer til å leke seg og Palace vinner greit 3-1. Kort analyse av neste kamp.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal
« Svar #19 på: 18. Sep. 2018, 07:52 »
Vrien start på sesongen, ingen tvil om det. Dog bekymringsverdig at gutta allerede et seks poeng bak tilsvarende kamper i fjor. Fem hvis Cardiff regnes som fjorårets bortekamp mot Huddersfield.
Det ser ikke lyst ut for øyeblikket, men nå er det snart kamper mot lag en skal være på tilnærmet likt nivå, selv om jeg syntes årets stall er svakere enn fjoråret totalt sett.