20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-tatoveringer  (Lest 48064 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« på: 24. Nov. 2005, 17:42 »
Har dere noen bilder av tøffe Newcastle tatoveringer?
Skal ta en tatovering i nærmeste fremtid, og finner jeg en kul Newcastle tatovering er det ikke umulig jeg smeller den på kroppen! ;)

Hva synes dere?

plebbster

• Gjest
Newcastle-tatoveringer
« Svar #1 på: 24. Nov. 2005, 17:48 »
Jeg syntes at tatovering er blodharry, men har du bestemt deg for å ta en så må du ha Newcastle- eller Brannlogoen.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #2 på: 24. Nov. 2005, 20:30 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg syntes at tatovering er blodharry, men har du bestemt deg for å ta en så må du ha Newcastle- eller Brannlogoen.

"mæ skal slokke brann" :lol:

Gå for ein newcastle tatovering.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-tatoveringer
« Svar #3 på: 30. Nov. 2005, 17:34 »
tattoo e jo sjef! ikke noe harry i det hele tatt! skal selv ha tattoo i løpet av året! blir vel en brann-logo på skulderen tror jeg!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #4 på: 30. Nov. 2005, 18:11 »
Har lyst til å tatovere Newcastle på underarmen, men det må være en kul skrift lissom! En litt gammel kanskje, med løkker osv!

Noen som er flinke til å tegne som har lyst til å prøve seg? ;)

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #5 på: 01. Des. 2005, 16:26 »
Ja Tattos er kult :D ,Gå for det!,Skal ta meg en tatto  selv til uka som kommer! Må man ha 8) .Går jo ann å bare tattovere Logoen til newcastle også danield?
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #6 på: 01. Des. 2005, 19:34 »
Skal man tatovere seg, så må det være klubblogoen til Newcastle United. Hva skulle ellers vitsen være? Hva skal man ellers tatovere på kroppen? En kjærlighetserklæring til en man slår opp med to uker senere?
En idiotisk drage?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #7 på: 01. Des. 2005, 19:38 »
"newcastle" skrevet med gammeldagse, stilfulle bokstaver hadde vært så sinnsykt tøft. Har litt lyst på det. Måtte ha hatt den bakpå skuldra i såfall tror jeg... :?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #8 på: 01. Des. 2005, 20:47 »
Er akkurat hva jeg vil ha! :) Har funnet en del tøffe skrifter nå, så må bare velge hvem! Skal nok tatovere Newcastle på underarmen da!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #9 på: 02. Des. 2005, 15:11 »
Sitat fra: "danield"
Er akkurat hva jeg vil ha! :) Har funnet en del tøffe skrifter nå, så må bare velge hvem! Skal nok tatovere Newcastle på underarmen da!

Underarmen ja. Satser på en tatovering lik Bellamys da. Bilde avkreves når tatoveringen er et faktum.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-tatoveringer
« Svar #10 på: 09. Mars 2006, 00:53 »
Jeg vurdere en newcastle logo på under armen. Jeg lurer på om jeg skal annskaffe en i sommar. til høsten vil jeg ta en tur til newcastle på pub å ta en pils i t-skjorta=)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-tatoveringer
« Svar #11 på: 23. Aug. 2007, 21:19 »
Det ble aldri noen Newcastletatto på underarmen, men på tirsdag blir det Newcastlelogoen på skuldra.

Time 15:30! :) Bilde skal selvfølgelig bli lagt ut.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Aug. 2007, 21:45 »
tattoo e jo sjef! ikke noe harry i det hele tatt! skal selv ha tattoo i løpet av året! blir vel en brann-logo på skulderen tror jeg!
Stakkars, stakkars menneske.
Jeg synes oppriktig synd på deg. Det kan ikke være greit å være deg.

Én ting er at du på død og liv skal ha en tatovering, en annen ting er at det skal være Brann-logo. Jeg for min del vil aldri engang vurdere en tatovering (tror jeg da). Jeg føler jeg har bedre måter å vise min kjærlighet til Newcastle på.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Aug. 2007, 21:50 »
Tenkt litt på tatovering selv, men det er jo tross alt noe du skal leve med resten av livet... Skal være ganske sikker før du gjør noe slikt...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Aug. 2007, 21:55 »
Tenkt litt på tatovering selv, men det er jo tross alt noe du skal leve med resten av livet... Skal være ganske sikker før du gjør noe slikt...
Akkurat derfor jeg velger å tatovere Newcastlelogoen. Det er noe som betyr veldig mye for meg.

Helt siden jeg var liten har Newcastle vært en stor del av livet mitt, og det kommer det alltid til å være. Derfor vet jeg at jeg aldri vil komme til å angre på en slik tatovering.