20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4 spillere linkes til Newcastle  (Lest 3020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Midtbaneanker
  • Byåsen Toppfotball og Newcastle Utd i mitt hjerte
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #15 på: 17. Nov. 2005, 11:40 »

David Odonkor

Født: 21. februar 1984

Lag: Borussia Dortmund

Nasjonalitet: Tysk

Posisjon: Høyre ving

Høyde: 1, 74 m

Vekt: 74 kg

Rett og slett lynrask (visstnok 11 sek på 100-meteren som ikke er så verst), nokså driblesterk, aggressiv, offensiv, i det hele tatt en svært lovende spiller, som ikke var langt unna å signere for Lazio i sommer. Uttalelser fra Bor Dor tyder på at de ser det mulig å selge. Ifølge transfermarkt.de har han en markedsverdi på 1,5 mill (euro?), noe som garantert vil stige.
Daniel Bergamelli

"I've never wanted to leave.
I'm here for the rest of my life, and hopefully after that as well." - Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: 4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #16 på: 17. Nov. 2005, 19:05 »
Bill Howell som er journalist for Birmingham Mail skriver idag at Souness vil prøve å hente Gareth Barry i januar. Pris £2-3 millioner.

http://icbirmingham.icnetwork.co.uk/mail/villa/tm_objectid=16381258%26method=full%26siteid=50002%26headline=newcastle%2dtarget%2dbarry%2dswoop%2d-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
4 spillere linkes til Newcastle
« Svar #17 på: 17. Nov. 2005, 19:20 »
Hmm, synst 2-3mill. ikke er så ille når han enda har 3 år igjen av sin kontrakt!!

Barry bør vel strengt tatt snart komme seg vekk fra Villa om han skal utvikle seg videre.