20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 156918 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1740 på: 22. Juli 2016, 11:54 »
Samuelsen, Ajer, Ødegård, King?(har vist storform i PL i det siste), Omar Ebdoulaye, han venstrebacken på landslaget med det utenlandske navnet*jernteppe*...

I tillet kunne nok Stefan Johansen kanskje kjempet om en fast plass i 11eren, mens Henriksen, Helland, kunne nok gjort det samme..

Realsistiske? Samuelsen? Neppe... Ajer,,, gikk nettopp til Celtic.. Men etter ett oppryk kanskje?.. Ødegård? Hvor lenge vil Real vente på han?.. Eller,, er han i hele tatt så spennende som vi har fått inntrykk av? Jeg syns han vertfall virker spennende, og minner litt om Otzil... King har vært giftig i det siste,, men jeg syns vi skal satse på Mitrovic, som virker å finne mer og mer formen, og kan være en hodespiller, som kan variere angrepspillet vårt, og i tilleg er en god avslutter med beina, som kan bli en targetspiss, blant de bedre...Men en billig King i bakhånd, kunne vært en sterk utfordrer..Om han fortsetter formen han avsluttet ifjor..
Janmaat virker som en god spiller, men om han forsvinner er ikker Omar en dårlig erstatning..
Han nye ventrebacken til norge, med litt utenlandsknavn, virker meget spennende..
Så vil jeg nok tro Stefan Johansen kanskje kunne kjempet seg til en fast plass, uten å være noen direkte verdensklassespiller...
Mens Henriksen og Helland kunne vært spennende squad spillere..

Holdt på å glemme Rakik i Odd,,,, han hadde vært genialt å sikre oss...

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1741 på: 31. Aug. 2016, 11:14 »
Norges beste spiller Stefan Johansen til Fulham... Nå har vi hentet så mye spennende midtbanespillere at dette neppe er noe å irritere seg over... Men absolutt en god spiller som kunne vært fin å ha spessielt en stund tilbake...

Nå blir han maks en squad player hos oss vil jeg tro, så om vi skulle hentet en norsk ville jeg gått for et av stortalentene..

Ødegård, Samuelsen, Ajer, Rakik, Celina(hvis han kan regnes som norsk),

King begynner virkelig vise form, og fortsetter han, ser jeg på han som en type som Gayle...Målfarlig hurtig..

Så lenge vi ikke har Krul kunne Jarsein sikkert gått rett inn på laget..Og sikkert Nyland også...

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1742 på: 22. Mai 2017, 14:55 »
Mer et spørsmål enn ønske: Hvor god er egentlig Sander Berge sånn i forhold til PL? Sånn ift stil burde han passe fint inn ved siden av Shelvey på midten. Men har han nivået? På sikt?

Og hva med Omar? Han vil vel spille i PL? Har han tatt nivået? Hva med Stefan Johansen? Klar for neste steg allerede? Vi må vel først og fremst få en bedre 11'er, men Johansen over Colback uansett.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1743 på: 22. Mai 2017, 15:21 »
Gode spørsmål....

Tenker Berge er klar for større oppgaver enn Belgia, men vil tro han kan tjene på å være der en sesong til. Men tenkt tanken selv 😉

Johansen og Omar er litt mer lunkne til, men tviler ikke på at de klarer å gjøre en god jobb. Men ser for meg at Shelvey og Johansen er forholdsvis like. Playmaker-terrier. Skulle gjerne hatt en annerledes type (helst terrier eller playmaker, som da er bedre enn en av de to).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1744 på: 07. Juli 2017, 21:26 »
Rakik, han kosovo albanern i City,,,, Samuelsen maybe? Ødegård? Resten blir squad players... Bortsett fra King som er eneste norske jeg kommer på som holder klasse...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1745 på: 19. Juli 2017, 10:30 »
https://sporten.com/pa-plass-premier-league-klubben-brighton/

Forsåvidt ikke noe som har direkte med oss å gjøre, men alltid stas når talenter fra egen klubb går til PL.
Mathias Normann er like ved å signere for Chris Hughton og Brighton. Viser at Glimt gjorde rett i å nekte Normann dra til andre TL-klubber i vinter. Samt at han får en god manager over seg.

Stiller meg dog noe skeptisk til om ikke steget fra OBOS og Glimt til Brighton kan bli litt vel langt per dags dato.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida