20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Martin Dúbravka  (Lest 419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Martin Dúbravka
« på: 31. Mai 2018, 14:16 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/magpies-confirm-permanent-dúbravka-deal

Fortjener strengt talt egen tråd, hvert fall nå som han har blitt Newcastle-spiller på permanent basis.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Martin Dúbravka
« Svar #1 på: 05. Juni 2018, 07:57 »
Ingen andre som har kommentert denne signeringen. Djeez.  Dette er et varp. Krul på sitt beste var god i boks på på strek, akkurat som Dubrakva. Det som jeg mener derimot skiller disse to er at Dubrakva er galaktsk bedre med føttene, og i tillegg kommuniserer og dirigerer forsvaret. Begge delene mener jeg gir en annen trygghet for forsvaret. Under Chelsea-kampen var det "stille" fra publikum en liten periode, og da kunne man høre hvordan Dubrakva hele tiden dirigerte forsvaret.

Sogning

• Kaptein
  • Ashley out!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Juni 2018, 08:21 »
Ikkje kommentert fordi eg regnet dette som ein sikker signering. Deilig å få det i boks og avklart uansett! Har vore meget solid, og godt å endelig ha ein keeper som virker sikker med ballen i beina.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Juni 2018, 08:57 »
Supersolid signering. Jeg mener han er den beste keeperen vi har hatt på utrolig mange år. Godt å se at det fortsatt er mulig å gjøre gode kjøp til en billig penge i dagens marked. Nå venter jeg på rekordsigneringen...  :-X