20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 19350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Midtbaneanker
  • AshleyOut.com
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #210 på: 17. Okt. 2018, 13:06 »
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6283825/Group-seriously-wealthy-businessmen-weigh-Newcastle-takeover.html

Ikke de mest seriøse mediene som melder dette, Mail og Mirror. Men, hadde vært helt krem. 
No fate but what you make

Geordie

• Midtbaneanker
  • AshleyOut.com
    • Vis profil
« Svar #211 på: 17. Okt. 2018, 18:09 »
https://www.skysports.com/football/news/11678/11528068/mike-ashley-yet-to-receive-acceptable-offer-to-sell-newcastle

Og Sky melder det er interesse fra midt-østen. Har vel rangla rykter om dette noen dager fra andre kilder også.

Ingen røyk uten ild?

Jeg forventer ikke en eier a'la Man City eller Chelsea med Abramovich, men kunne det kommet inn en eier a'la det vi ser i Liverpool, skal jeg være overlykkelig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 17. Okt. 2018, 19:41 »
En annen eier enn Ashley ville alene gitt meg noen grad av lykke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
  • Ashley out!
    • Vis profil
« Svar #213 på: 19. Okt. 2018, 09:31 »
Tipper alle desse ryktene er propaganda fra pr-byrået til ashley, som prøver å roe ned fansen ved å overbevise oss om at han faktisk vil selge. Har dessverre ikkje trua på at desse kjøperne eksisterer i det heile tatt.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 19. Okt. 2018, 10:52 »
Ja klarer ikke helt å hype meg opp for noe lengre før det faktisk skjer. Har vært snakk om salg så altfor mange ganger nå.
"If Newcastle finish in the bottom three, they will get relegated."

- Michael Owen

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #215 på: 19. Okt. 2018, 18:02 »
Vil tro Peter Kenyon hadde kommet ut og avkreftet det hele hvis det var 0 sannhet i det.

Men når det er sagt, så tror jeg det er veldig stor forskjell i anslått verdi hos selger og kjøper, og at det strander på det
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Midtbaneanker
  • AshleyOut.com
    • Vis profil
« Svar #216 på: 22. Okt. 2018, 09:01 »
Vil tro Peter Kenyon hadde kommet ut og avkreftet det hele hvis det var 0 sannhet i det.

Men når det er sagt, så tror jeg det er veldig stor forskjell i anslått verdi hos selger og kjøper, og at det strander på det

Ser flere spekulerer i at Ashley ønsker klausuler der han beholder reklame på stadion for SD, samt at salg av supporterutstyr og driftying av butikken på bla. St. James' skal fortsette å drives av SD. Ingen ny eier som vil gå med på noe slikt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #217 på: 22. Okt. 2018, 20:42 »
Seriøst?!  >:(

Allikevel vil ikke han inkludere klausuler for et eventuelt nedrykk?
Spørs om han vil/får solgt klubben ila de neste 10 årene......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒