20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle Laurdag 24.09.16 (18.30 der du ser fotball)  (Lest 5875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Gayle skulle satt den når han var alene med keeper i 1.omgang..

Diame sin fra Richie er nesten verre. Åpen kasse
Newcastle United

AndersS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Må slå Norwich hvertfall. Det blir en minst like tøff kamp tror jeg.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Vil de Darlow i mål og Diame på benken i neste kamp.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg vil se Diame langt oppe på tribunen.
Nei.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
tror sels fortsetter i mål, men gayle og diame blir nok benket til fordel for mitro og perez
Newcastle United

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
En liten gladnyhet etter en skuffende 2. omgang, neste ukes bortekamp mot Rotherham er tv-kamp her i Sveits, altså bør det neppe være noe problem å finne stream heller.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette var skuffende. Mest betenkelig er det selvsagt at vi ikke gadd å møte til 2. omgang. Men også effektiviteten var skrekkelig. Dette må forbedres om vi skal ha mulighet på onsdag.

Høyreback blir jo et stort spørsmålstegn. Hayden må spille på midten. Man tar verken Shelvey eller Tiote med ut i krigen. Shelvey har andre kvaliteter og kan forsvare en plass på laget hvis han har en ballvinner ved sin side. Ellers tror jeg verken Perez eller Mitrovic er noen åpenbaring i forhold til de som spilte.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Egentlig er ikke 1-1 borte mot Villa krise overhodet. Men er vel måten vi kaster vekk såpass mange muligheter til å drepe kampen som gjør det kjipt. Kampen uti uka mot Norwich blir ekstremt viktig. Norwich fremstår som den klareste opprykkskandidaten pdd. Føler nesten egentlig det er viktigere å vinne denne enn borte mot Villa.

Samtidig må jeg si at vi nå begynner å få en god rekke borteresultater og bekymringene mine er i større grad tilknyttet hjemmeformen. Vinner borte over "svakere" lag i ligaen, og et poeng mot lag som Villa. Villa er "uavgjortspesialist" og har faktisk tapt en kamp mindre enn oss denne sesongen. Må ha det i bakhodet. Hjemme har vi allerede tapt to ganger, og det bør strengt tatt ikke bli flere hjemmetap ut sesongen. Der bør enhver kamp egentlig vinnes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Einig, Kristoffer. Me har nesten ikkje råd til fleire heimetap og det bør vertfall uansett ikkje skje! Her skal me dominera og vinne mesteparten av kampane. Kan starta no på onsdag.