20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00  (Lest 48245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United vs Chelsea - Lørdag 2. februar kl. 16.00
« Svar #30 på: 01. Feb. 2013, 21:14 »
Heller faktisk mot å gi Perch fornyet tillit sammen med Sissoko denne matchen. Tror vi trenger litt muskler og taklingsstyrke sentralt - og da bør Perch funke greit. Kan bli litt lett midtbane ellers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Feb. 2013, 21:55 »
Kommer til å bli en meget tøff kamp, men har faktisk troa!  :D Spiller vi slik vi gjorde i 1.omg mot Villa, der alle jobber for hverandre, og spillet faktisk sitter, så skal Chelsea få slite!
Etter å ha begynt på benken de siste kampene, frykter eg at Ba starter, og scorer selvfølgelig.. Men er jo ikke verre, vi må bare putte flere!
Ettersom eg savner fart i forsvaret, samt at eg tror Mbiwa takler små, tekniske spillere bedre enn Tayls, så håper eg på dette laget:

---Krul---

---Deb---   ---Mbiwa---   ---Colo---   ---Santon---

---Cabaye---   ---Perch---

---Gouffran---   ---Sissoko---   ---Marve---

---Cissè---

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Feb. 2013, 22:14 »
Vil ha Taylor-Yanga i midtforsvaret. Når Taylor spiller, spiller Krul 10 ganger bedre  :P
+ Han gir alltid 110 % og elsker klubben. Colo har jeg ingen relasjoner til lenger.
Captain Cab for the Chelsea match

Peter

• Gjest
« Svar #33 på: 01. Feb. 2013, 23:32 »
Vil ha Taylor-Yanga i midtforsvaret. Når Taylor spiller, spiller Krul 10 ganger bedre  :P
+ Han gir alltid 110 % og elsker klubben. Colo har jeg ingen relasjoner til lenger.

Ehh... lol?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Feb. 2013, 03:14 »

Ehh... lol?

får et "Ehh... lol?" fra meg også.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. Feb. 2013, 10:11 »
Ikke fra meg. Jeg er helt enig. Colo har driti litt på egen legg i januar. Mistet mye av min respekt.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Feb. 2013, 11:19 »
Ikke fra meg. Jeg er helt enig. Colo har driti litt på egen legg i januar. Mistet mye av min respekt.

Logget meg inn her for å skrive det samme!! hundre prosent enig!!
Taylor er ett beist, og med farten til mbiwa tror jeg de blir ett mye bedre stopper par enn colo/tayls.
Jeg syns desuten at taylor bør bli kaptein,, siden alle dommerne er engelske og han har vært i gamet lenge, tror jeg det kan være enn større fordel, desuten er han en av de 52000 på tribunen  :toon:

edit: Vi skal være glade for at vi har en diskusjon om hvem som er det beste stopper paret. det å slipp å diskuteres om det er willi eller perch som skal være makkeren til colo er 10 steg i riktig rettning uansett.

Colo-Taylor = klasse
Colo-Mbiwa = Klasse
Taylor- Mbiwa = Klasse
« Siste redigering: 02. Feb. 2013, 11:25 av Tommyok »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Feb. 2013, 11:30 »
Kan jo ikke ha en spiller som er skadefri max 20 kamper pr sesong som kaptein.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Feb. 2013, 11:31 »
er ikke ballsikkerheten til anita viktig i denne kampen?. ser for meg perch sine sleiv pasninger blir snappet av mata,hazard og resten av gjengen på chelsea.

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Feb. 2013, 11:34 »

Logget meg inn her for å skrive det samme!! hundre prosent enig!!
Taylor er ett beist, og med farten til mbiwa tror jeg de blir ett mye bedre stopper par enn colo/tayls.
Jeg syns desuten at taylor bør bli kaptein,, siden alle dommerne er engelske og han har vært i gamet lenge, tror jeg det kan være enn større fordel, desuten er han en av de 52000 på tribunen  :toon:

edit: Vi skal være glade for at vi har en diskusjon om hvem som er det beste stopper paret. det å slipp å diskuteres om det er willi eller perch som skal være makkeren til colo er 10 steg i riktig rettning uansett.

Colo-Taylor = klasse
Colo-Mbiwa = Klasse
Taylor- Mbiwa = Klasse

Å putte Taylor sammen med Mbiwa vil være gambling. En som mangler kamptrening og en annen som nettopp har ankommet klubben kan fort føre til utrygghet og feil på feil på feil. Nei la nå Coloccini beholde kaptainsbindet forstette storspillet sammen med enten Saylor eller Mbiwa.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Feb. 2013, 11:35 »
Det er selvsagt ikke så godt å vite hva som har foregått i kulissene, men ut i fra det som har kommet frem kan jeg ikke si at jeg vil ha Coloccini av banen.

I veldig stor grad er det San Lorenzo og faren til Colo som har mast i media.  Colo har sånn jeg ser det ikke gjort noe mer enn å si til klubben at han ønsker seg hjem til Argentina pga personlige problemer.  Deretter hadde han sammen med sine agenter/rådgivere et møte sammen med klubbens styre/Pardew/etc, for å se ann mulighetene.  Der kom de frem til at Colo må bli værende i hvert fall frem til sommeren.  Vi skal også huske på her at Colo vel aldri leverte inn en offisiell transfer request, men kun spurte hva slags muligheter han hadde?  I tillegg har jeg ikke sett noe annet enn at han gir 100% på banen hver gang han spiller.

At man har mistet respekt for Colo får så være, men han har ikke blitt en dårligere stopper av den grunn.  Jeg tolker det også dithen at han ikke ønsker seg BORT fra Newcastle, bare HJEM til Argentina.  I mine øyne er det en viktig difinisjonsforskjell der, og dersom han forsvinner fra oss til sommeren håper jeg han sitter igjen med et godt siste halvår hos oss der fansen setter pris på han, og han setter pris på fansen.
Genius by birth. Slacker by choice.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Feb. 2013, 12:00 »
Notere at VG's "Odds-eksperter" tipse om B i denne kampen til ein odds på 1,8. Vil ikkje ver første gang di ikkje heilt e oppdatert på tingenes tilstand, går mye i tap disse tullingane.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Feb. 2013, 12:13 »
Dersom Colo skal vrakes, så blir det for meg på bakgrunn av at han eventuelt har prestert dårlig. Stiller meg fullt og helt bak Hakikis oppsummering her. Colo har forøvrig ikke vært helt på topp - men for meg er han allikevel enda bankers. Ser dog ikke noe galt i det dersom Tayls fortsetter sammen med han etter at de fungerte bra sammen sist - og Mbiwa er fersk. Mbiwa fases nok inn før eller siden - men skal aldri undervurdere PL-rutine i en kamp som denne. Og Tayls-Colo er i mine øyne et jævla bra stopperpar, det også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Feb. 2013, 12:36 »
Latterlig hårsårt å gå så hardt ut mot Colo. Som nevnt av Hakiki og Krisoffer her, han har oppført seg veldig bra, ikke lagd noe kvalm eller noe. Alt dritt må evt tilskrives San Lorenzo eller hva den mikke mus-klubben heter.

Og Taylor som kaptein? Joda, en skadefri Taylor over en sesong hadde fungert, men når skjedde det sist?

Tror vi får se mye av det samme som mot Villa. Kanskje inn med Marveaux for Jonas(jinx:/)

Ellers håper jeg Pardew klarer å holde hodet ut av ræva denne gangen når det kommer til byttene. Selv om jeg liksågodt kan tro på julenissen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Feb. 2013, 13:53 »
Notere at VG's "Odds-eksperter" tipse om B i denne kampen til ein odds på 1,8. Vil ikkje ver første gang di ikkje heilt e oppdatert på tingenes tilstand, går mye i tap disse tullingane.

Haha, du skal ha for optimismen! :)

Jeg ville normalt sett stilt med Colo-Tayls på grunn av Mbiwa's mikroskopiske PL-erfaring, men ettersom Chelsea stiller med så mye teknikk og fart i angrepet tror jeg både Colo og Tayls kommer til å bli runddriblet og komme på etterskudd hver jævla gang Chelsea angriper. Derfor vil jeg se Mbiwa fra start, på grunn av fysikken og farta. I tillegg er Mbiwa sterk og veldig god på hodet. Det kan være greie egenskaper dersom vi møter Ba fra start.