20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45  (Lest 54882 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« Svar #300 på: 31. Des. 2011, 02:56 »
Noen som kjenner en milliardær som vil spytte litt penger inn i en fantastisk klubb?

Herrefred dette var tragiske greier. Ingen som forventer at vi skal ta poeng på anfield, men vi kan da for all del prøve!

Jeg har håpet på Obertan. At han skal komme opp på hvertfall et middelmådig CCC-nivå, men nå har jeg gitt opp alt håp. Hadde jeg vært trener for Lillestrøm og blitt tilbudt han gratis, uten lønn, hadde jeg sagt pent nei takk. Han gjør seriøst ikke en eneste positiv ting i hele kveld.

Tiote er livsfarlig for sitt eget lag. Dribler på egen banehalv del, har en feilpasningsprosent på cirka 85% osv. Er vel bare fordi han ikke er helt fit (???), men det er jo skummelt rett og slett.

Raylor sier seg selv. Der vi ikke har så mange alternativer for Obertan(Siden HBA på død og liv ikke klarer å spille ving), så har vi Santon, som nå MÅ starte fremover istedet for Raylor. Noe han sikkert kommer til å gjøre:)

Favoritt flyplassen til Simpson : Rygge. Fantastisk :) Og spot on!

Pardew : Utrolig bra taktisk utført kamp! Lempe, lempe, lempe, lempe. Holder vel det?

Nei huff, det her var tragiske greier.. Men som sagt, 0 poeng i kveld var forventet, så får prøve å legge den ekstremt tafatte forestillingen bak oss.
Same old Shearer, always scoring!

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #301 på: 31. Des. 2011, 09:20 »
Hadde forventet bedre innsats uavhengig av resultat, syns det var grisetafatt og se på. Føler at man har full rett til å skylde på manageren både taktisk og moralsk, når alt av kollektivt spill bare gav faen og når i tillegg alt av individuelle ferdigheter var blokket ut. Dette skulle Hatem's sjanse til å vise hvilken magi han er istand til å utføre men Pardew pisset rett og slett på den muligheten, og kjørte igang en ungdoms- spiller uten erfaring i angrep mot det beste forsvaret i England. Når i tillegg Obertan pisser på mulighetene han får til å vise at han er verdt noe som helst gang på gang på gang, men likevel får massiv tillit, må jeg bare klø meg i hodet - hva er det for en medioker manager vi har?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #302 på: 31. Des. 2011, 09:33 »
Nå fikk heldigvis ikke jeg sett kampen i går da jeg var i et middagsselskap, men det er nok sånn at pr dags dato så er vi lysår bak de 6 beste klubbene i England, og vi har en manager som er lysår bak de beste på det taktiske. Blir vi nr 7 i serien så må vi nok si oss fornøyde med det.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #303 på: 31. Des. 2011, 10:46 »
Trur eg skal ha som tradisjon for kvart år å la være å sjå Anfield-kampen. Blir så latterligt provosert kvar bidige gang.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 31. Des. 2011, 10:47 »
Skal det sies at ben arfa kom inn relativt tidlig i 2. Om gang og var usynlig. Så han en gang og da gav han bort ballen. Alle utenom colo var under mål i går. Målet 2-1 til pool er jo helt sinnsykt ræva. Faen driver Willy med der og krul. Herregud den hadde jeg reddet. Så er det helt vannvitig utur at ba ikke putter. Så flaks av skertel. Så 3-1 målet er jo keepermat det også. Død vinkel. Skal ikke gå Ann skyte tunnel der. Dårligste kampen jeg har sett krul. Cabaye er også usynlig og jævla heldig han ikke får rødt kort. Kort oppsummert ræææva kamp. Faen så flaut, tape mot dette pool laget. Dårligste pool laget jeg har sett på årevis. Vi burde tatt poeng. Det klarte til og med swansea og Norwich.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #305 på: 31. Des. 2011, 10:56 »
Dette var en forferdelig kamp å se på. Ikke bare var det en kjedelig kamp, men vi skapte NADA. Ba blir stående fremme helt alene uten hjelp.
Som flere har nevt så var Simpson elendig.
Obertan prøver på det utrolige, men man kan ikke drive å helsparke til medspiller når man står fast og det er 3 spillere rundt deg midt på banen.
Raylor sliter med farten mot raske vinger, noe han gjorde igår mot Downing.

Vi mistet gnisten helt etter 2 målet og skjønner ikke hvorfor AP ikke setter på Ameobie for å hjelpe Ba på topp.

Det eneste positivet med kampen er at vi holder på 7 plass, men dette var bare trist å se på.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 31. Des. 2011, 11:41 »
Det mest irriterende med denna møkkakampen var at Liverpool fikk frispark på den KLOKKERENE taklingen til Tiote, som førte til 2-1.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 31. Des. 2011, 12:18 »
Det mest irriterende med denna møkkakampen var at Liverpool fikk frispark på den KLOKKERENE taklingen til Tiote, som førte til 2-1.

Det mest irriterende var måten Simpson klarte å skape et mål ut av et elendig slått frispark av Bellamy,

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 31. Des. 2011, 12:22 »

Det mest irriterende var måten Simpson klarte å skape et mål ut av et elendig slått frispark av Bellamy,
Helt utrolig at vi klarer å lage til en identisk situasjon som vi klarte på Old Trafford. Skulle ikke tro det var mulig men jammen gikk det. Står i mur, nei må bak på strek, vet ikke hvor jeg skal stå, vingler litt til, det blir mål.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 31. Des. 2011, 12:23 »
Sant nok, men hvis det ikke hadde blitt frispark hadde han fortsatt aldri hatt den samme muligheten til å drite seg ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 31. Des. 2011, 12:26 »
Men en kan jo spørre seg hvem det er som er opphavet til denne vinglingen? Nå har altså både Simmo og Tayls gjort samme identiske feil..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #311 på: 31. Des. 2011, 12:26 »

Enig.. ganske utrolig bra gjort av Simpson og klare å gjøre 3 ting feil i løpet av det frisparket.. klarer ikke å forstå hvorfor han begynte å rygge inn mot mål i det hele tatt... det var som TV2 sa, trodde han virkelig at Krul trengte hjelp som har stått såpass bra i år på et frispark så langt vekke fra mål? nei off, få inn en ny venstre back, midtstopper, høyre og venstre ving samt skikkelig backup spiss så begynner vi smått å ligne på et europa lag igjen...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #312 på: 31. Des. 2011, 13:37 »
hva med å gi den beste venstrebacken sjansen?:)  ellers er jeg enig i det meste

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #313 på: 31. Des. 2011, 13:53 »
får vi inn en ny venstreback kan Santon spille på høyrebacken, da er back problemene våre løst;) + da har vi plutselig dekning på backplassene med raylor og simpson i reserve:)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 31. Des. 2011, 13:59 »

Frisparket var jo perfekt slått... Bellamy bare piska ballen inn i den klynga som danna seg foran mål. Rottekamp, mor et sett rottefans. Er også møkk lei hakkinga på AP for ikkje å bruke HBA. Utretta ikkje den dritt uansett. I kveld skal det bli snyd!